X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
מה עושה ממשלת ישראל? ממשיכה לספק מים לעזה, ממשיכה לספק מים לערים הערביות ולרשות הטרור והרצח בלב הארץ, ממשיכה לספוג את נחלי הביוב, והכי חשוב, מסיטה את הדיון הציבורי ממשבר המים לעבר נושאים מדיניים "חשובים"
▪  ▪  ▪

אם נמנה את כל המשברים העוברים על מדינת היהודים אין ספק שמשבר המים הוא המאיים מכולם. הוא מצטרף לשורה ארוכה של משברים שממשלת ישראל הנוכחית, ממשלה שמבחינת מרכיביה היא ללא שינוי משמעותי מאז 2004, מתעלמת מהם למרות שהכתובת מתנוססת בשחור-מוות על הקיר.
למשבר זה יש מרכיבים סביבתיים, אנושיים ופוליטיים. המרכיב הסביבתי ברור: אנו חיים כאן בספר המדבר, ובכל העולם יש תהליך של התייבשות עם התקדמות צפונה של המדבר. באפריקה התהליך הזה עקבי מהיר ובר-מדידה. אצלנו התהליך נעצר, ואף הוסג, במאמץ עילאי של הציונות.
המרכיב האנושי ברור: מאז שארץ ישראל הצטרפה מבחינה מדעית טכנולוגית ובריאותית לשורה של המדינות המפותחות האוכלוסיה כאן גדלה באופן עקבי, ואיתה צריכת המים השפירים. מאידך, מדינה מפותחת יודעת כיצד לספק וגם למחזר את אוצרות המים כך שצריכת המים תתאים ליכולות האספקה.
המרכיב הפוליטי הוא שעומד לנו לרועץ. בארץ ישראל קמו שתי ישויות: הישות היהודית והישות הערבית. הפער בין תפיסות העולם שלהן הוא עצום. בעוד התפיסה היהודית השורשית היא של אפוטרופסות, ארץ הבחירה שיש לשמרה למען הדורות הבאים, התפיסה הערבית היא שכל אמצעי שיכול לגרש מכאן את היהודי כשר. כולל הפגיעה במשאב היקר ביותר, המים.
על כן עסקה סוריה בהטיית מקורות הירדן על-מנת לחבל במוביל הארצי. על כן ירדן מקבלת חמישים מיליון קוב מים גם כאשר יש בצורת, על כן לבנון חסמה את נחל עיון והפכה על מפל התנור למצוק יבש. הרשות הפלשתינית מבצעת מאות קידוחים פיראטיים המדלדלים את אקוויפר ההר. הרשות הפלשתינית בעזה הפסיקה את טיהור המים ושפכים גולמיים מוזרמים לים. הרשויות המקומיות הערביות שופכות מים יקרים בראש חוצות, גם כאשר יושב-הראש של הוועדה הקרואה (יהודי כמובן) מתחנן שיפסיקו. צנרת המים של הרשויות הערביות רקובה ומאבדת 30 אחוז ויותר מן המים המוזרמים בה.
על כן השפכים של רשויות ערביות בהר ובשפלה מוזרמים לנחלים כדי ליצור אגמי סירחון ומדגרות יתושים, על כן רשויות ערביות נמצאות בפיגור תשלומים של מאות מיליונים למקורות, חברת המים הלאומית, של הלאום היהודי. הכול כשר בגי'האד נגד היהודים, כולל ייבושם, עיפושם, והזרמת גושי הצואה לנחליהם.
ומה עושה ממשלת ישראל? מקצצת לחקלאים, מעלה מחיר מים מטוהרים, דורשת ליבש את הגינות, מקימה מפעלי התפלה מן הגדולים בעולם. הכל חוץ מלהתמודד עם מלחמת המים.
מה צריכה לעשות ממשלת המדינה היהודית? במלחמה כמו במלחמה. להפסיק לספק מים לכל רשות בהר ובשפלה שאיננה עומדת בקריטריונים של אפוטרופסות יהודית על ארץ הבחירה, יהודית וערבית כאחד. רשות שאיננה מטהרת את מימיה, רשות שאחוז המים האובדים לה מעל 15%, רשות שאיננה משלמת את מלוא התשלום ל"מקורות" כולן, יהודיות כערביות, תנותק להם זרימת המים השפירים, והמים ימכרו במשורה, לצרכים חיוניים בלבד.
האספקה של מים שפירים לעזה תנותק, ואספקת המים לירדן תותאם לתנאי הבצורת. בקיצור, ריבונות מים יהודית בארץ ישראל
לכולם ברור שזה הדרך ואין בלתה, אך מה עושה ממשלת ישראל? בדיוק את ההפך. ממשיכה לספק מים לעזה, ממשיכה לספק מים לערים הערביות ולרשות הטרור והרצח בלב הארץ, ממשיכה לספוג את נחלי הביוב, והכי חשוב, מסיטה את הדיון הציבורי ממשבר המים לעבר נושאים מדיניים חשובים, כגון, מסירת הגולן, על מימיו, לבאשר אסד, המשך מסירת אקוויפר ההר כולו לרשות הטרור והרצח המכונה בלע"ז פלשתינית, ודיונים נורא נורא חשובים עם הליגה הערבית. אבל זו הממשלה שבחרנו. שיבושם לנו מנהרות הביוב והצחנה. הידד לכנרת היבשה, והידד כפול ליתושי הקדחת השבים אלינו באדיבות ישות ורשות הטרור הג'יהאדי.

תאריך:  30/03/2008   |   עודכן:  30/03/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
משבר המים
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
קשקוש ימני טיפוסי
ע.ג1  |  30/03/08 14:56
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עו"ד אלי דורון, עו"ד ירון טיקוצקי
קביעתה של רשות המיסים, כי עד תום שנת המס 2007 לא יחול שטרי הון שנחשבו כנכס קבוע בידי המלווה הינה קביעה ברוכה וזאת, לאור הבנתה של רשות המיסים, כי קיימת אי בהירות לגבי מעמדם של שטרי ההון לעניין סעיף 85א לפקודה
שוקי בלס
איינשטיין הגדיר אי-שפיות כניסיון לחזור על אותה פעולה ולקוות בכל פעם לתוצאות אחרות. לא צריך להיות איינשטיין כדי להבין שמתן נשק כבד יותר למנגנונים שרצחו יהודים עם נשק קל, לא יביא לשלום או לשקט
יוסי מטלון
מה מביא את הקונה למשרד המכירות? לעתים זה ציור או הדמיה ממוחשבת אוטופית. לעתים זוהי הדמיה שמעוותת את המציאות, מראה קונטקסט שלא קיים, מוקטן או מוגדל
עו"ד אלי דורון, עו"ד ירון טיקוצקי
כי בקיאותו של מומחה מס והבנתו המסחרית הנם קריטיים בכל הקשור לבדיקת שיקולי המס וכדאיות וייתכנות כלכלית של העסקה
ד"ר אברהם בן-עזרא
לו הייתה המשטרה לא מבקשת כלל, אלא פועלת כאילו היא באמת מופקדת על אכיפת החוק, לא הייתה מתקיימת תופעת יידוי האבנים מחדרה כלפי ג'סר או להיפך
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il