X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
רק אתמול נחשב ספר או טבח למקצוע נחות. היום, עם השדרוג בתואר, הוא כבר בצמרת החברתית
▪  ▪  ▪

הספר מסביליה זכה, אמנם, לאופרה על שמו, אבל, מן הסתם, הכבוד הזה, שנפל בחלקו, נחשב בהחלט ליוצא דופן; שהרי עד לא מכבר נחשב הספר, כמו גם הטבח והנגר, לבעל-מקצוע נחות בדרגה בסולם החברתי.
בינתיים התהפך לו הגלגל, ומי שהיה פעם בתחתית הסולם הזה, הצליח לטפס, בן לילה, אל צמרתו: פתאום לא עוד טבח, אלא שף; לא עוד ספר, אלא מעצב-שיער; לא עוד מזכירה, אלא מפיקה; לא עוד שומר, אלא מאבטח, אפילו שהוא עלול להסתובב בעמדת האבטחה שלו עם אקדח-צעצועים; לא עוד טלפוניסטית, אלא מוקדנית; ולא עוד קריין (ברדיו או בטלוויזיה), אלא שדרן, שהופך למשאת-נפשו של כל צעיר. אבל, מעל כולם, זכה, מן הסתם, לכבוד של ממש הפרסומאי, שהפך באחת ליחצ"ן.
ובשרשרת המעצבים, יש מלבד מעצב השיער גם מעצב-רהיטים (לשעבר נגר) ומעצב-אופנה (לשעבר חייט). וברגע שכל אחד מהם קיבל את הבעיטה למעלה ושודרג בתוארו, הוא גם הפך, אוטומטית, ל"סלב", שהכל חפצים ביקרו.
אחד מהחבר'ה
בחוגי הצמרת מקובל היום להתרועע עם השף, שלא רק מבשל לאורחים את מיטב המעדנים, אלא גם הופך לאחד משלהם, שאיתו אפשר אפילו להמתיק סוד ולשתף אותו בעניינים שעומדים ברומו של עולם. וזהו גם חלקו של מעצב השיער, שמוזמן לכל אירוע חברתי והופך ל"גרופי" של כל ה"מי ומי". סוף סוף הם יכולים להרשות לעצמם ללכת עם האף למעלה.
בטורי הרכילות הם מככבים מדי יום ביומו, כאילו היו כוכבי-על, והדיווחים עליהם נבלעים בשקיקה על-ידי קוראיהם, הצמאים כל כך לדעת מי באמת יוצא עם מי ומי הוא זה שנטש את בת-זוגו.
הזכרנו את המומחה ליחסי ציבור, או בקיצור היחצ"ן, שבעבר נקרא פירסומאי. עכשיו הוא מיחצ"ן את ראש הממשלה והשרים, ובשל כך מוזמן לכל אירוע-צמרת, לטקסים, לנשפים ולכל שמחה בחברה הגבוהה, וזוכה אז להדרת-כבוד מצד אלה החפצים ביקרו.
המלך עירום
כן. כולם - מן השף ועד ליחצ"ן - מצוידים, כמובן, בכרטיס-ביקור ההולם את מקצועם הנכבד והמשודרג, ודואגים, בגאווה בלתי-נסתרת, להפיץ אותו בין הקרואים ובין כל מי שרק מוכן לקחת. בתוכניות הטלוויזיה הם זוכים להשתתף כמנחים וכיועצים מובחרים: הספר (סליחה - מעצב השיער) נמנה עם הצוות שחורץ את גורלן של "הדוגמניות"; השף (לשעבר הטבח) מגיש תוכניות-בישול, כשכל ה"מי ומי" מכרכרים סביבו; והיחצ"ן מושאל ממשרד הפרסום שלו כדי לשמש יועץ-תקשורת לכבוד הנשיא, ראש הממשלה, או סתם שר, שאינם זזים בלעדיו. ולא שכחנו, בהקשר לכך, את המאבטח הצמוד אליהם יומם ולילה, לבל יאונה להם, חלילה, כל רע.
אז איך שגלגל מסתובב לו ואיך הפשפש עלה למעלה: אתמול בתהום - היום במעלה ההר. רק ששוכחים בתוך כך שהוא, בעצם, משחק ב"נדמה לי" ושהמלך הוא, בסך-הכל, עירום...

תאריך:  31/03/2008   |   עודכן:  31/03/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת כהן
יובל בת השלוש וחצי הגיעה לטיפול כיוון שנהגה להשאיר את הפה פתוח והלשון בחוץ, והדבר יצר אצלה קושי באכילה ושתייה, בדיבור והיגוי וכמובן גם פגיעה אסתטית    בעזרת תרגול נכון ניתן היה לחזק ליובל את שרירי הפה - הלשון והשפתיים
עו"ד דורון ספיר
תוקפנים? טרחנים? יושב-ראש הוועדה לתכנון ובנייה בתל אביב מפרט את גבולות הגיזרה הבלתי נסבלים של הוועדה
ניצן פלדמן
ארגון אופ"ק סירב להגדיל את תפוקת הנפט לדרישת ארה"ב ונעץ את הסיבה לכך בחולשת הדולר    ואכן: רבות ממדינות המפרץ שוקלות לבטל את ההצמדה לשער הדולר הגורם לעלייה באינפלציה
מימי סמוכה
שתי מיומנויות מפתח נוספות להן נזקק הילד האוטיסטי ומספר טכניקות להרגעה עצמית שיעזרו לילד לצאת ממצבי לחץ
ד"ר אריאל טננבאום
פרוביוטיקה מומלצת לשימוש בילדים, אלו חשופים לזיהומים בגן הילדים ובבית הספר    החיידקים הידידותיים מסייעים למערכת החיסון לחזק עצמה מפני מחלות, אך אינם מונעים אותן לחלוטין
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il