X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
הכנס יתקיים בשיתוף חברת iPass האמריקנית. iPass הינו פתרון הניידוּת הנפוץ ביותר בקרב הארגונים הגדולים בישראל
▪  ▪  ▪

קבוצת אורנוס (לשעבר SourceIT) תקיים בחודש הבא כנס למשתמשי iPass, פתרון הניידות הנפוץ ביותר בקרב חברות וארגונים גלובאליים בישראל. קבוצת אורנוס החלה את פעילותה בשנת 2005 ומאז מפיצה ותומכת במגוון הכלים והפתרונות של חברת iPass האמריקנית בישראל. החברה נמצאת בימים אלה בתנופת מכירות וחתמה על הסכמים חדשים לייצוג חברות מובילות בתחום הניידות ואבטחת המידע.
הפתרון של חברת iPass מספק שני צרכים עיקריים: הצורך של העובד הנייד להשתמש בשירותי Data בזמן נסיעות עסקיות לחו"ל והצורך של הארגונים להוריד את עלויות התקשורת בארגון, ללא התפשרות בנושאי אבטחת המידע, הנגישות וניהול המשתמשים. הפתרון של iPass מתאפיין בממשק משתמש חדש, פשוט ונוח לשימוש, המספק את היכולת להתחבר לרשתות WiFi במיליון נקודות ברחבי העולם. הערכות חברת iPass עומדות על הכפלה של מספר נקודות הגישה עד סוף שנת 2012.
השימוש בפתרון אינו תלוי נפח או שימוש ובכך מייתר את הצורך לרכוש אמצעים נוספים לצורכי החיבור לרשת (כמו מודם סלולארי ייעודי) וכמובן ללא כל עלויות נדידה (roaming) של המפעילים הסלולאריים.
במסגרת כנס הלקוחות של אורנוס יוצגו החידושים הטכנולוגיים של iPass לקראת 2012, ביניהם השקת פלטפורמת Open Mobile 2.0 המבוססת על טכנולוגיית ענן (SaaS). יוצגו אפליקציות סלולאריות לטלפונים חכמים (SmartPhones) המבוססות על מערכות ההפעלה הנפוצות iOS ו-Android, כלים חדשים לאימות נקודות הגישה לרשת ויוסבר כיצד ניתן להתחבר ליישומים ארגוניים מבוססי ענן. בכנס יוצג מחולל דוחות אשר עושה שימוש בפילוחים שונים המספקים מידע מפורט על השימוש ב-DATA במסגרת הארגון.
לכנס יגיע מר כריסטוף קולין (Christophe Culine), סמנכ"ל בכיר ב-iPass אשר ירצה על פתרונות חדשים מבית iPass.
אורן שפי, מנכ"ל Oranus Group, אמר לקראת הכנס: "אנו יוצאים לדרך חדשה, עם שם חדש, אנרגיה חדשה וסל מוצרים רחב ומגוון יותר. מלבד iPass, שהפך לשם דבר בתחום הניידות בארגונים, אנו מציעים ללקוחותינו את מערכת ה-MDM של חברת BoxTone, מהמובילות בתחום ניהול המכשירים הניידים בארגון, תחום שצובר תאוצה ויגיע לשיאו בשנים הקרובות. כמו-כן, נוסף לסל המוצרים שלנו פתרון חדש וייחודי בארץ -
Zone Defense– של חברת AirPatrol. זהו פתרון מבוסס גיאוגרפיה וסיטואציה, המאפשר שליטה של הארגון על הפעלת מכשירים ניידים באזורים שונים בשטח החברה (MDM מבוסס מיקום).
הכנס מבחינתנו מהווה הזדמנות מצויינת להביא למקום אחד משתמשים מארגונים שונים, להחלפת דעות ולקבלת משוב הדדי לקראת שנת העסקים הקרובה".
על אודות קבוצת אורנוס
קבוצת אורנוס (Oranus Group) הינה המפיצה הבלעדית של שירותי iPass Open Mobile לארגונים בישראל ומתמחה בתחום הניידות (mobility) והעובדים הניידים מאז 2005. קבוצת אורנוס מייצגת בישראל פתרונות ניהול למכשירים ניידים (BoxTone, AirPatrol) ושירותי IT של Solace Systems ו- Symantec.cloud.
לקבוצה לקוחות רבים ממגזרים שונים. אחדים מהם: אמדוקס, טבע, קומברס, נייס, אלווירון, ורינט, משרדי ממשלה ואחרים.
לפרטים נוספים: אסף דרגן, קו ישיר יח"צ, טל: 03-9016661, 0544-363335

תאריך:  17/01/2012   |   עודכן:  17/01/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יח"צ קרן תעוזה
הסיבה לציון ביונס היא מובילותה בתחום הצפוי להיות בין מובילי החדשנות הרפואית השנה    ביונס עקפה בדירוג את חברת ג'נרל אלקטריק. במקום הראשון בדירוג נבחרה חממת החדשנות הרפואית קליבלנד קלינק שבארה"ב, עימה נמצאת היום תעוזה במו"מ למטרות שיתוף פעולה בתחום הקרדילוגיה
חלי וינשטיין
כלל ומשרד האוצר יבטחו את אי. סי. איי טלקום בגין עסקת מכירה לחו"ל בהיקף של 20 מיליון דולר לתקופה של שלוש שנים
ג'ני רוקמן
מותג עוגיות הפרימיום האמריקני,Pepperidge Farm נכנס לראשונה לרשת חנויות 'שופרסל'
סיגל איל
סוכנות דואר המציעה מגוון שירותים, לרבות ביצוע תשלומים, העברת בעלות רכב והטענה מיידית של טלפונים סלולרים
לילך גור לוי
הסוכנות היהודית יוצאת השבוע בקמפיין לגיוס סטודנטים נבחרים לשליחות בת שנה בחו"ל, כדי להשפיע על צעירים בעולם ולחזק את הקשר שלהם עם ישראל. על-רקע מלחמת הדה-לגיטימציה נגד ישראל, החליט יו"ר הסוכנות, נתן שרנסקי, להגדיל בשנים הבאות באופן משמעותי את מספר השליחים הישראלים המשרתים בקמפוסים בחו"ל ובקהילות יהודיות מרוחקות שבהן אין נציגים מרכזיים של ישראל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il