X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
מוצר שולחנות העבודה הוירטואליים של סיטריקס נבחר ל"טכנולוגיה של השנה" על-ידי מגזין InfoWorld סיטריקס מיוצגת בישראל על-ידי קבוצת אמן
▪  ▪  ▪

חברת סיטריקס (Citrix), מובילה עולמית בתשתיות אספקת יישומים, המיוצגת בישראל על-ידי קבוצת אמן, הודיעה כי מוצר שולחנות העבודה הוירטואליים שלה, Citrix XenDesktop, נבחר למוצר הטכנולוגי של השנה על-ידי מגזין InfoWorld של IDG. הזוכים כל שנה נבחרים על-ידי עורכי המגזין וסוקרים הבוחנים את מיטב הטכנולוגיות לאורך כל השנה.
דאג דיאנלי (Doug Dineley), עורך בכיר במגזין InfoWorld, אמר: "החל מהסמארטפונים בכיסינו, עבור במרכזי הנתונים ועד למחשוב הענן, הנוף הטכנולוגי משתנה במהירות מול עינינו. בשנת 2011 בחנו במגזין את מוצרי החומרה, התוכנה, כלי הפיתוח ושירותי הענן הטובים בשוק וכעת אנו מציינים את הטובים ביותר מתוכם.
ה- XenDesktop של סיטריקס הינו פתרון שולחנות עבודה וירטואליים מקיף אשר מעביר יישומים ושולחנות עבודה של Windows לכל יחידת קצה, בכל זמן ומכל מקום. הפתרון של סיטריקס מאפשר למשתמשים להעביר את שולחנות העבודה המבוזרים שלהם לכל מחשב אישי, מקינטוש, מחשב נייד, מחשב לוח או סמארטפון ובכך מספק למשתמש אפשרות בחירה וגמישות. שופטי "טכנולוגית השנה" של InfoWorld הכירו ביכולות של ה- XenDesktop לעבוד עם הה- hypervisor של כלל הספקים, ביכולת הגדילה של המוצר ובחוויית הלקוח העשירה שהוא מספק הודות לטכנולוגית ה- HDX של סיטריקס.
"זה מרגש לראות כי הגרסה המתקדמת של ה- XenDesktop הוכרה כמובילה על-ידי צוות InfoWorld", אמר ג'ון פאנלי (John Fanelli), סמנכ"ל לשיווק מוצרי שולחנות העבודה והיישומים של סיטריקס. "ה- XenDesktop הינו פתרון מוביל שוק ובגרסתו העדכנית (5.5) הוספנו תוספות מהותיות לפרסונליזציה, לחוויית משתמש ולתמיכה בלקוח. אנו ממשיכים כל העת לענות על צרכי לקוחותינו ולהוביל את תחום וירטואליזציה שולחנות העבודה".
על אודות קבוצת אמן
קבוצת אמן מובילה את שוק ה-IT בישראל עם עולם של פתרונות, שירותים ומוצרים בתחום התוכנה. לחברה המונה כ-1000 עובדים ופועלת ממשרדים ראשיים בישראל, חברות בנות בארץ ובמזרח אירופה (פולין ורוסיה).
חטיבת המוצרים של קבוצת אמן מייצגת בישראל, בין השאר את החברות Citrix, Informatica, Trillium, Symantec, HP ועוד.
החברה מציעה מגוון של שירותים ופרויקטים מתקדמים בתחומי אינטגרציה ואיכות נתונים, תשתיות, פיתוח תוכנה, הנדסת אנוש בתוכנה, מיקור חוץ, אבטחת מידע, שו"ב, ERP&CRM ועוד.
www.aman.co.il
לפרטים נוספים: אסף דרגן, קו ישיר יח"צ, טל: 03-9016661, 0544-363335

תאריך:  25/01/2012   |   עודכן:  25/01/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מוצר של סיטריקס נבחר ל"טכנולוגית השנה"
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אסנת זיידלר
לאור התגברות מגמת המיזוגים והרכישות של סוכנויות ביטוח בישראל: אורלן מארגנת כינוס בנושא "מיזוגים, רכישות ושותפויות אסטרטגיות"
אריאל פלר
לראשונה מאז הוקמה האוניברסיטה הפתוחה לפני 38 שנים התקיים כינוס ראשון של כל זרועות אגודת הסטודנטים הגדולה בישראל בקמפוס המרכזי ברעננה    יו"ר אגודת הסטודנטים, איתי בית הלוי:"קיום הכינוס הזה הוא הגשמת חלום ומהווה צעד משמעותי בדרך להפיכת האגודה הגדולה בישראל לאגודה המשפיעה בישראל, אגודה אשר עשייה והשפעה חברתית הינן בראש סדר העדיפויות שלה"
זיוה וייס
רשת "רהיטי דורון" המתמחה בייצור ושיווק חדרי ילדים ונוער תשקיע 1 מיליון ש"ח בשיפוץ סניפי הרשת
דפנה יוריסטה
משרד החקלאות ורשות הטבע והגנים מפזרים בימים אלו "גשם" של חיסונים נגד כלבת על פני שטחי מדינת ישראל    פיזור החיסונים נעשה מהאוויר על פני שטח של כ-20,000 קמ"ר, בהיקף כספי של כ-4 מיליון ש"ח. התרכיבים נתונים בתוך פיתיונות, אשר נראים כקופסאות גפרורים קטנות, והם מיועדים השנה בעיקר לאוכלוסיית התנים, המועדים במיוחד להידבקות בזן הנגיף החדש של מחלת הכלבת, שמאפיין את השנתיים האחרונות
שרית גבאי
מדריך לצרכן המקוון באדיבות TNT אקספרס ישראל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il