X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
Acuvue מותג עדשות המגע מבית ג'ונסון&ג'ונסון מגיש, קמפיין פרסומי באמצעות דאבלקליק, מבית גוגל; הקמפיין כולל 23 סרטוני וידיאו שחשיפתם מבוקרת ומנוהלת בכלים טכנולוגיים מתקדמים
▪  ▪  ▪

ג'ונסון & ג'ונסון ויז'ון קר, בעלת מותג ®ACUVUE, מותג עדשות המגע המוביל בעולם העלתה בשבוע האחרון קמפיין ראשון מסוגו ברשת האינטרנט הישראלית. הקמפיין, תחת הסיסמה "הבחירה שלי – עדשות מגע ®ACUVUE "כולל מודעות דיספליי בכ-15 אתרי אינטרנט, מוגש באמצעות מערכת DFA. כאמור זהו קמפיין ראשון מסוגו, שמוביל משרד הפרסום היי-לייט והוא מבוצע בשיתוף חברת טוטאל מדיה, ספקית פתרונות טכנולוגיים לפרסום דיגיטלי, נציגת דאבלקליק מבית גוגל. בנוסף, שולבו בקמפיין כלי RETARGETING מתקדמים המאפשרים לג'ונסון אנד ג'ונסון להגיע שוב אל הגולשים (שמילאו או לא מילאו ליד) ולהציג להם מסר מתקדם. היקף כולל של הקמפיין 1.2 מיליון ש"ח.
מערכת DFA כוללת כלים טכנולוגיים חדשניים המטייבים ומייעלים את חשיפת הבאנרים והאינטראקציה עם הגולש. במסגרת הקמפיין משולבים 23 סרטוני עדויות (טסטמוניאל) של אופטומטריסטים הממליצים ומייעצים בנוגע לבחירת עדשות מגע באמצעות באנר עליו מוזמן הגולש להקליק. הבאנר לוקח את הגולש לעמוד נחיתה ובו מתבצע פילוח נוסף.
באמצעות מערכת DFA מסוגלת חברת ג'ונסון אנד ג'ונסון לחשוף כל גולש לעולם תוכן ייחודי לו ולהעדפות הגלישה שלו. גולש שכבר הקליק על הבאנר ואף מילא פרטים יקבל בהמשך הקמפיין באנרים מכירתיים ועידכון על מבצע שיוכל לממש ואילו גולש שטרם בחר - יקבל תכנים מגוונים ומתחלפים שמטרתם להניע אותו לפעולה.
השימוש במערכת DFA מבטיח שהמפרסם לא יבזבז חשיפות יקרות על גולש שכבר ביצע פעולה. יתרון זה מוביל ליתרון נוסף - באותו התקציב, מצליחה ג'ונסון אנד ג'ונסון להעביר לגולש כמות רבה של מסרים שונים ומתחלפים, ובכך משפרת את תוצאות הקמפיין ומייצרת לא רק לידים, אלא גם מיתוג וזכירות.
בין הכלים והמדדים שמספקת מערכת DFA ניתן לציין כלי ניתוח לבחינת יעילות כל אחד מהקריאטיבים השונים, הנעה לפעולה, קבלת משוב על הערך האמיתי של כל הקלקה, מדידת מספר הפעמים שבהם נחשף גולש לבאנרים המשתנים עד להנעה לפעולה והשפעת הקמפיין על פעילויות גומלין ברשת. בנוסף, המידע הרב שנותח ונצבר מאפשר לחברה לתכנן באופן אסטרטגי ומושכל יותר מהלכים שיווקיים ופרסומיים עתידיים.
שירלי וייס דגני, מנהלת חטיבת Vision Care בחברת ג'ונסון & ג'ונסון: "בזכות מערכת DFA הצלחנו להעלות לאוויר קמפיין מורכב ומגוון שמאפשר לנו לבחון את תוצאותיו בכל רגע נתון ולבצע התאמות נדרשות בזמן אמת. למרות שאנחנו רק באמצע הקמפיין אנחנו כבר יודעים מהדוחות שמנפיקה המערכת שמדובר בהבדל עצום בתוצאות הקמפיין הנוכחי לעומת קמפיינים שהעלינו בעבר, דבר שבהחלט מצביע על ההבדל שהטכנולוגיה יודעת לעשות עבורנו".
סמנכ"ל שיווק ומכירות בטוטאל מדיה, אודי ברקאי: "כשמפרסם נחשף לראשונה למגוון המדדים והתוצאות שמערכת הDFA יודעת לספק הוא נפעם מעושר ונגישות המידע שעומד לרשותו. גם חברת ג'ונסון אנד ג'ונסון מבינה יותר טוב עכשיו איך באמת מתנהל קמפיין דיגיטל ברשת, מהם הדגשים שצריך לשים אליהם לב ומהם הפרמטרים החשובים ההכרחיים להצלחת קמפיין. אני שמח על האמון ש - ®ACUVUE נתנו במערכת ה-DFA, החלטה ששמה אותם בקדמת טכנולוגיית הפרסום בארץ ובעולם".

על אודות טוטאל מדיה
חברת Total media (2005), מספקת את הפתרונות הטכנולוגיים הטובים בעולם למיקסום הערך מפרסום דיגיטלי. החברה היא הנציגה הרשמית בישראל, רוסיה ואוקראינה של דאבלקליק, פלטפורמת הפרסום הדיגיטלית מבית גוגל. החברה פועלת ב-4 תחומי פעילות עיקריים: מער
משרד יחסי ציבור וייעוץ תקשורתי ושיווקי הוקם באוקטובר 2005 ומשרת מאז חברות טכנולוגיה מובילות, סטארטאפים, חברות פיננסיות ומשרדי עו"ד. המשרד מתבסס על ראייה שיווקית רחבה המחברת בין כל פעילויות השיווק והתקשורת הנדרשות לארגון. את המשרד מנהלת עינת מירון, בעלת
תאריך:  01/02/2012   |   עודכן:  01/02/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
לראשונה: קמפיין דיגיטלי באמצעות דאבלקליק
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
חלי וינשטיין
מבוטחי כלל בריאות יוכלו ליהנות מטיפול ביולוגי חדשני ופורץ דרך לטיפול בדלקת מפרקים ניוונית
יעל הגר
לכבוד Valentines Day תחת הכותרת: עכשיו כשהוולנטיין מתקרב הגיע הזמן למישהו רציני    שווי השקעה כחצי מיליון שקל
קרן גרימברג
יקבי רמת הגולן מציג קמפיין שיווקי בסדרת יינות 'גמלא' סביב 'גמלא בקטנה' - סדרת יינות בבקבוקי 375 מ"ל
שרעבי תהל
אושרה במכללת שנקר התוכנית לתואר שני בעיצוב M.Des המאפשרת לרכוש תואר שני בעיצוב אופנה, טקסטיל, תכשיטים ואביזרים. לראשונה בישראל, "שנקר" תעניק את התואר השני בשני מסלולים: עם או בלי תזה. פרופ' דגנית שטרן שוקן מונתה לראש התוכנית. בין המרצים – גדעון אוברזון
עדי כהן
BEST MOBILE תגיע במהלך 2012, ל-40 סניפים בפריסה ארצית. עלות ההרחבה הכוללת: 10 מיליון שקלים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il