מילי דרור מונתה כמנהלת השיווק של רשת קפה גרג
מילי דרור (33) , מונתה בימים אלה למנהלת השיווק של רשת "קפה גרג".
מילי דרור , בעלת ניסיון עשיר בתחום הפרסום והשיווק, החלה את דרכה במשרד הפרסום "זרמון גולדמן" כפלנרית, ב-4 וחצי השנים האחרונות שימשה כמנהלת השיווק של קניון אילון, מקבוצת עזריאלי.
במסגרת המינוי כמנהלת השיווק של קפה גרג , תהיה אחראית דרור על האסטרטגיה השיווקית והפרסומית של הרשת, פיתוח עסקי ושיתופי פעולה, קידום מכירות מעל ומתחת לקו, אירועים ויחסי ציבור.
לדברי יאיר מלכה מנכ"ל ומבעלי קפה גרג: בזכות כישוריה של דרור, הידע, המקצועיות והניסיון הרב שמביאה עימה מתחומי הפרסום והשיווק אנו בטוחים שתצליח להמשיך ולחזק את מעמדה של קפה גרג כרשת המובילה בתחומה.
לדברי מילי דרור: "רשת קפה גרג, הינה רשת מקצועית ומובילה בתחומה, המתפתחת במהירות ומציבה בפניי אתגרים לא פשוטים, בטוחה אני שיחד נצעיד את הרשת לגבהים חדשים ונוספים".
מילי הינה, בוגרת תואר שני בתקשורת ועיתונאות מהאוניברסיטה העברית.
קפה גרג הוקם בשנת 1994 כאספרסו בר מקומי ע"י בחור אמריקני בשם גרג במרכז הכרמל שבחיפה. בשנת 2000 עברה הבעלות על הסניף לידי יאיר מלכה וגלעד אלמוג ובשנת 2008 הצטרף לשותפות
ניר אדרי. בעשור האחרון התפתח הסניף היחיד לרשת המונה 72סניפים בפריסה ארצית, כאשר במהלך שנת 2011 נפתחו כ-12 סניפים ובחודשיים הקרובים צפויים להיפתח 5 סניפים נוספים.