X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות
▪  ▪  ▪

טלה
בימים אלה תשאפו לחזק את ההתקשרויות הבין אישיות. ריבוי כוכבים במזל שלכם יגרום לכם לרצות ליזום התחלות חדשות. בעזרת כוכב התקשורת הנמצא כבר במזל שלכם הרי שתצליחו להעביר את המסר שלכם בבהירות, כך שתוכלו לפתור בעיות נושנות ומציקות. עובדה נוספת ומרעננת היא, מעברו של כוכב האהבה והכספים - וונוס למזל שלכם, צפו להתעוררות רגשית ולצורך בלפנק ולהתפנק עם האהובים עליכם.
שור
אלה ימים בהם תרגישו צורך בהתכנסות פנימית. מצב הרוח שלכם ירוד במקצת והרהורי נפש רבים יהיו מנת חלקכם. ייתכן ותאלצו להסתיר את רגשותיכם האמיתיים כיוון שלא תרגישו בנוח לחשוף אותם, גם מול האנשים אותם אתם מחשיבים כקרובים אליכם במיוחד. למעשה, כל העשייה שלכם תהייה מאחורי הקלעים בשל הנסיבות אליהן נקלעתם לאחרונה. חכו עד לאחר יום ההולדת שלכם והכול ישתחרר.
תאומים
זה הזמן לבדוק את ההתנהלות הכספית שלכם מול האפשרויות בשטח. ייתכן שמבחינה חברתית תרגישו בעליה וזאת בגלל העובדה שאתם אנשים שמעיזים לשבור מסגרות, נוחים וגמישים להיפתח לאפשרויות חדשות. השינויים המקצועיים הם אלה שיביאו אליכם את רוח ההתרעננות לה אתם מייחלים. ייתכן שבבית לא מפרגנים לכם כפי שהייתם רוצים, אך אין לכם ברירה אתם חייבים להיות עקביים כדי להצליח במטרותיכם.
סרטן
אתם נמצאים בתקופה מאוד דינאמית ומעניינת. יש לכם יכולת פעולה ועשייה כפי שמזמן לא חוויתם בתוך עצמכם. ולכן, אתם מלאי חיות ואנרגיה כדי ליישם את תוכניותיכם. זה הזמן לממש גם את הנושאים שעשייתם נראתה לכם בגדר שאיפה לא ממומשת. זה הזמן שלכם לשווק את עצמכם מבחינה מקצועית ואישית בדרך שונה לחלוטין מהמקובל. אל תהססו לבצע זאת, גם אם השינוי מצריך עזיבת מקום אחד לטובת מקום שני.
אריה
כוכבים רבים נמצאים בבית הנסיעות שלכם. נראה שעכשיו אתם מגלים עולם חדש אשר עשוי לשנות את תפיסת עולמכם. זה הזמן לבדוק ולראות את התנהלות חייכם מהצד. נסו לעשות זאת ואתם עלולים לגלות שהתמונה הכללית לא תמצא חן בעיניכם. זה הזמן להשתנות בהתאם לצרכים האמיתיים שלכם. נסיעות למקום מרוחק יעזרו לכם במימוש מטרה זו, ובהחלטה מה נכון עבורכם להמשך חייכם.
בתולה
היחסים הבין אישיים שלכם נכנסים לכור היתוך מחודש, כיוון שיש בכם את הצורך לבדוק את הקרובים לכם בציציות. אתם מנסים לקבל חיזוקים וביטחון ביחסים אך בדרך זו אתם מעכבים את הדינאמיקה הטבעית. נסו לשחרר את הצורך שלכם מלשלוט ולתת ליחסים את ההתנהלות והקצב הטבעי שלה. יחסי העבודה שלכם מעורפלים במקצת, ולכן מומלץ לכם להשקיע יותר אנרגיה בשיפור יחסי האנוש שלכם.
מאזניים
בית הזוגיות שלכם עמוס בכוכבים, עובדה המצביעה על התעסקות אינטנסיבית בנושא זה. ייתכן והקרובים לכם באים לקראתכם, אך אין הדבר גורם לכם להתרגשות ולמעשה, אתם חשים שמה שיש לכם אינו מספק אתכם. אתם נמצאים בדיוק במחצית השנה לאחר יום ההולדת וזמן זה מתאים לחשבונות נפש, כיצד אתם רוצים להמשיך ולחיות את חייכם ומיהם האנשים שתבחרו שיהיו לצידכם.
עקרב
נושאי עבודה מאוד חשובים לכם ואתם פועלים במלוא המרץ לשפר ולשקם את היחסים במקום עבודתכם. ייתכן ויבואו לקראתכם בדרך מפתיעה ועובדה זו תעזור לכם לעבור את הקשיים בהם נתקלתם לאחרונה בעבודה. זה הזמן שלכם להפעיל את יכולת הדיבור גם אם אינכם אוהבים לעשות זאת. אל תרשו לעצלנותם של אחרים לזרוק עליכם את העבודה הקשה, ולהתחמק מאחריות.
קשת
בית הרומנים שלכם עמוס בכוכבים, כך שזה הזמן לפנויים ולנשואים שביניכם לרענן את מערכות היחסים בהם אתם נמצאים. בכל שנה בתקופה זו יש לכם אפשרות לחדש את מערכות היחסים שלכם, כך שהדבר הנכון עבורכם הוא להשקיע בזוגיות. בנוסף, אלו מכם שיש לכם ילדים, אתם עשויים לקבל בשורות חיוביות מהם, שיגרמו לכם להרבה שמחה ונחת. והעיקר - הרשו לעצמכם לבטא את היצירתיות שלכם בשמחה ובהנאה.
גדי
אתם עוברים התחדשות בכל הנוגע לנושאי בית ומשפחה. הכוכב מארס הפעיל והאנרגטי, נמצא אצלכם בבית הזוגיות ויגרום לכם להיפתח בנושא זה. ייתכן ותגיבו ביתר אימפולסיביות מהרגיל, וזאת כתוצאה ממתיחות פנימית שאתם חשים, וכתוצאה מהעובדה שאינכם מרשים לעצמכם להשתחרר. המקום הנכון ממנו אתם צריכים לפעול, הוא הבנה שהחיים מבקשים מכם לשנות את תפיסת עולמכם ולפעול בהתאם.
דלי
אתם נמצאים תקופה ארוכה בתוך בלבול ארוך ומתמשך בכל הנוגע לנושאי עבודה. זה הזמן שלכם להתחיל ולשחרר את הפחדים והחששות שלכם בנושא ולפעול למען קידום המטרות. במידה והרעיונות שלכם נשארו כפי שהיו , הרי שהגיע זמנכם לפעול במלוא המרץ לקידום והתפתחות. נראה שתקבלו תמיכה וסיוע מהסביבה הקרובה שלכם, ובמידה ואתם מעוניינים לשנות מקום מגורים - הגיע זמנכם ואל תמשכו זאת יותר!!!!
דגים
נושאי כספים מאוד חשובים אצלכם בגלל העובדה שאתם עוברים תקופה די ארוכה של חוסר יציבות בתחומים אלו. בחודש זה יש לכם הזדמנות לאסוף את כל הנתונים בנושאים וללכת לקבל תמיכה, עזרה וסיוע מאנשים מקצועיים. האנרגיות שלכם נמצאות באחד השיאים הטובים שלכם, כך שזה הזמן לממש ולא רק לתכנן את כל הטעון שינוי בתחומים אלו. גם הקרובים לכם ביותר לא יוכלו להתנגד לתוכניותיכם, כיוון שיתפסו כנכונות.

* מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
* התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית
תאריך:  09/04/2008   |   עודכן:  09/04/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יהונתן דחוח-הלוי
הצגת מכתב ברגותי כתפנית היסטורית הינו ביטוי לחוסר הבנה בסיסי של הקודים הפלשתינים והליכה אחרי אחר סיסמאות ריקות מתוכן שכל תכליתן להעמיק את הפילוג בחברה הישראלית ולגייס מגזרים בתוכה להפעלת לחץ על הממשלה
עו"ד אלי דורון, עו"ד ירון טיקוצקי
מתבקשת השאלה האם ילד בן 18 אינו מוכן מבחינה נפשית לפתוח את תיק האימוץ שלו מצד אחד, כאשר מצד שני הוא מספיק בוגר, מוכן ופנוי נפשית על-מנת ללכת לצבא?
שמואל קופר
אהרן ברק, האדמו"ר החילוני של כת האליטות המושחתת של מדינת ת"א, יוצא להגנת הגבאית שלו, דורית ביניש, שאינה יכולה לעמוד מול פרידמן
ד"ר מוטי גולן
לעתים, המחלות משמשות כ"תמרור אזהרה" וכ"אור אדום" לאדם כדי לעשות "חשבון נפש" ולתקן את מעשיו, הליכותיו ומידותיו
איתמר לוין
דיני הטומאה והטהרה אינם מובנים לנו, אך דווקא משום כך הם חלק בלתי נפרד מתהליך ההתקרבות אל הקדוש ברוך הוא
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il