X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
סינריון מערכות משיקה את מערכת Organizational Structure Synerion לניהול המבנה הארגוני
▪  ▪  ▪

סינריון מערכות משיקה את מערכת Organizational Structure Synerion לניהול המבנה הארגוני
המערכת תאפשר תמונה עדכנית של הארגון ויצירת התאמה אופטימלית בין המשאב האנושי הקיים בארגון, צרכי האיוש והמשאב האנושי שיש לגייס
חברת סינריון מערכות משיקה בימים אלו את מערכת Organizational Structure Synerion לניהול המבנה הארגוני. מהחברה נמסר כי מערכת המבנה הארגוני מאפשרת התאמה אופטימלית בין המשאב האנושי הקיים בארגון, צרכי האיוש והמשאב האנושי שיש לגייס. עוד נמסר כי ארגונים יוכלו בעזרת המערכת לנהל מבנה ארגוני המציג תמונה עדכנית של הארגון, תוך בדיקת תקינות והתראות על חסרים וחריגים.
המערכת החדשה למבנה ארגוני מאפשרת תכנון, עידכון ובקרה של היחידות הארגוניות, ההיררכיה והקשרים ביניהן, התפקידים, המשרות והאיוש שלהן בפועל. באמצעות תצוגה גראפית אינטגרטיבית, מציע המבנה הארגוני ניתוח בהיר של המידע ותומך בתהליכי קבלת החלטות כגון ניוד, גיוס עובדים ועוד.
המערכת למבנה ארגוני ניתנת לאינטגרציה עם מערכת גיוס העובדים של סינריון ומאפשרת ניהול תהליכי עבודה אוטומטיים בארגון בעת פתיחת משרה וקליטת עובד לארגון. המערכת כוללת תצוגה גראפית של עד אלפי יחידות ועשרות אלפי משרות ועובדים, כולל יכולות חיפוש, ניווט והתמקדות, אפשרות צפייה ועריכה בנתוני יחידה ומשרה, הצגת מצבת עובדים נכון לתאריך, אפשרות להזזה של יחידות, משרות ועובדים כולל תיעוד של היסטוריית השינויים ועוד. יתרה מכך, המערכת מאפשרת יצירת דוחות ניהוליים ככלי לקבלת החלטות, לדוגמה, סטטוס דרישות פתוחות, משרות לא מאוישות וכדומה ויכולת ייצוא לאקסל.
אלי אבני, מנכ"ל סינריון מערכות , אומר: "בעידן הנוכחי יחידת משאבי האנוש אינה רק ספק שירותים, אלא מוביל עסקי שפעילותו מסונכרנת עם האסטרטגיה הארגונית. לכן, לכל שינוי באסטרטגיה יש השפעה על מדיניות משאבי האנוש. מכאן חשיבותו של תהליך מונחה, המאפשר התאמת מצבת העובדים ליעדים המתפתחים של הארגון".
על אודות סינריון
סינריון מערכות מתמחה במתן פתרונות תוכנה מתקדמים לניהול ההון האנושי בארגון. עם למעלה מ-25 שנות ניסיון, סינריון משרתת יותר מ-6000 ארגונים ולמעלה מ-5,000,000 עובדים בישראל ובעולם. פתרונות התוכנה של סינריון, המותקנים ופועלים בארגונים בכל מגזרי המשק ובכל סדרי הגודל, תומכים בניהול שלבי מחזור חיי העובד בארגון, החל מניהול מערך העובדים וחישוב שכר, דרך ניהול גיוס עובדים וכלה בניהול כישורים בארגון.
מוצרי התוכנה של סינריון קיבלו הכרה בינלאומית והם מיוצאים לאירופה, דרום אפריקה וצפון אמריקה.
סינריון הינה הספק הגדול ביותר בקנדה של פתרונות לניהול מערך העובדים לשוק הבינוני. סינריון היא הנציגה הבלעדית בישראל של חברת Lumesse, מהמובילות בעולם בפתרונות לניהול הכישורים בארגון (Talent Management). סינריון מעסיקה כיום כ-160 עובדים בישראל ו- 50 עובדים בחברת-הבת שלה בקנדה.

למידע נוסף
תאריך:  13/02/2012   |   עודכן:  13/02/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
סנריון משיקה מודול חדש למבנה ארגוני
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יצחק רביחיא
מפגש בערב שמוקדש כולו לשירת הקודש עם אריאל הירשפלד ואנשי החוג לספרות באוניברסיטה העברית - 14 במרס משעה 20:00 בבית הקונפדרציה בירושלים
סיגל ירון פסט
חג האוהבים הולנטיינס דיי שוב בפתח ואתם חושבים איך כדאי להפתיע. אז מה? שוב ארוחת ערב רומנטית במסעדה? שוב חופשה בצימר? אז הנה החלופה: חברת אלדין טרוול מציעה לכם 10 רעיונות לחוויות רומנטיות, מקוריות ויצירתיות שאיתם תוכלו להפתיע את בן/ בת הזוג
אסנת זיידלר
קבוצת מגדל משיקה יוזמה להכשרת ספורטאים מצטיינים לקריירה עסקית בתחום הביטוח
דניאלה רייבנבך
דוגמניות העבר המובילות: ענת כרם, אלונה פרידמן, פנינה רוזנבלום, דנה וקסלר, מיכל אקסלרוד, חגית רון רבינוביץ, חני פרי ואיבונה קרוגליאק, שוב על הבמה...
רחל וילנר
נבחרו 6 הצגות התחרות לפסטיבל הבינלאומי להצגות ילדים בחיפה שיתקיים במתחם תיאטרון חיפה בחוה"מ פסח 8-10 באפריל 2012.השנה ניתן דגש להצגות שהשפה התיאטראלית שלהם ייחודית, מתוחכמת ופורצת דרך. ההצגות הים פרי עטם של יוצרים צעירים והן תועלנה בבכורה עולמית.
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il