X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
מסעדת "הסוכה הלבנה" שבנמל תל אביב, הנושקת לכחול-המים, משרה על סועדיה אווירה רומנטית, ומלבד האוכל המגוון ואנין הטעם אפשר גם להתחכך בה עם ה"מי ומי"
▪  ▪  ▪

בנמל תל אביב, השוקק מסעדות קולינאריות לרוב, שמור מקום של כבוד ל"סוכה הלבנה" - מסעדה מזרחית רבת-מוניטין ואנינת-טעם, שראשיתה עוד ביפו שלפני 25 שנים. במרוצת הזמן העתיקה המסעדה המיתולוגית את מישכנה לעיר השכנה, תל אביב, והתמקמה בנופו הרומנטי של הנמל, היישר בכניסה הראשית אליו, על-רקע הסירות המשייטות בו ולמראה הברווזים השוחים להנאתם בים.
"הסוכה הלבנה" מעוצבת באלגנטיות ובטוב-טעם, עם חלל מרווח, ויש לה מרפסת פתוחה, הנושקת למים הכחולים. אין כמו לשבת בה בימים אלה של אביב וליהנות מן הבריזה המרעננת הפוקדת אותה.
על מטבח המסעדה מנצח השף עתיר הניסיון, נאיף זועבי, המציע מגוון רחב של בשרים, דגים ופירות-ים, בסגנון ים-תיכוני חריף, עם תמהיל אירופאי עדין.
כמנות-פתיחה, הכלולות במחיר המנה העיקרית, מוגש מגוון קעריות-סלטים: גבינה לבנה עם שמיר, עגבניות קצוצות, חצילים, גזר, סלט טורקי, טונה, איקרה, חומוס, טחינה וזיתים דפוקים - הכל בשיא הטריות. לאלה מתלוות פיתות עסיסיות וחמות, מצופות בזעתר, שבהן טבלנו את מגוון המתאבנים.
כמנה עיקרית בחרנו בשיפודי-פרגית - ארבעה במניין - שהיו עשויים כהלכה ושלוו בתפוח-אדמה מרוסק לפלחים, אפוי בתנור. בת הזוג, חובבת פירות הים, הלכה על השרימפס, שהיו טריים להפליא ושלוו אף הם בפרי האדמה.
ופרוס עלינו סוכה לבנה
אבל, גולת הכותרת של הארוחה היו הקינוחים הטעימים. מאלה אפשר לבחור בצלחת מפתה של עוגות הבית, בטעם מזרחי; בפנקוטה, טירמיסו, חלבה מתוקה, קרם ברולה, מלבי, או קרם-בוואריה. לאחר התלבטות ארוכה, בחרנו בשני אלה האחרונים, שהיו עשויים כהלכה ונימוחו בפה. את המתוק-המתוק הזה שטפנו בפינג'אן של קפה ערבי עם הל, עשוי כפי שרק השף זועבי יודע להכין.
כיוון שהיה זה יום שישי בצהריים, שבו אין תוקף לארוחות העסקיות, המריא המחיר לארוחה הזוגית ל-250 שקל, כשתשר של 12 אחוז מתווסף אוטומטית לחשבון. בשאר ימות החול של השבוע מצטמק המחיר לארוחת-יחיד, כמו זו שאכלנו, ל-90 שקל.
כאן המקום לציין כי מלבד ההתחככות בנוף המדהים, המשתקף מן המסעדה, אפשר להתחכך בה גם ב"מי ומי", הנוהרים אליה חדשות לבקרים. לצידנו ישב הפעם הבלש הוותיק, מישל חדד, מי שהיה ראש מחלק חקירות פשעים חמורים במשטרה, שהסב לשולחן יחד עם בת-זוגו. בשולחן הסמוך הבחנו בחבר הכנסת לשעבר, יוסף פריצקי, יחד עם בני-משפחתו מדושני העונג. שניכר היה על פניהם שגם הם שבעו נחת מארוחתם. מן הסתם העיד על כך מטר הבדיחות שנשלח על-ידיהם לחלל האוויר ושהגיע היישר אלינו.
ולא שכחנו את השרות במסעדה, שהיה לעילא ולעילא, עם מלצרים זריזים ואדיבים, הדואגים שלא להשהות יתר על המידה את המנות המוזמנות. וכמו השירות - גם "השירותים" עומדים במבחן הביקורת, כשהם בוהקים ומצוחצחים. מסעדה שבהחלט מומלץ לשוב אליה.

תאריך:  13/04/2008   |   עודכן:  13/04/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
קולינאריה כחול-לבן
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
תל-אביב-יפו
חם ויפת  |  14/04/08 09:09
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
בועז מושקוביץ
האם אברהם בורג באמת ובתמים אינו יודע, שהרעיון "שתי מדינות לשני עמים" מעולם לא נידון כאופציה בעולם הערבי? אם התשובה חיובית, אני אצטרך לומר, שאברהם בורג בור ואידיוט, אך על אף שאיני מחשיב אותו להוגה דעות דגול, בור ואידיוט הוא לא. האפשרות הנותרת - האיש שקרן
איתמר לוין
בעקבות שניים מעיתוני סוף השבוע: חוסר האתיקה וחוסר האנושיות של מעריב, מדיניות בת-היענה של "משפחה"
יהונתן דחוח-הלוי
כאשר הדת הופכת לאמונה עיוורת והמאמינים מבטלים מרצונם את חופש המחשבה והבחירה צצות וקמות תופעות אלימות וסוטות    כוחה של היהדות טמון ביכולת להתחדש ולהיות רלוונטית ולכך נדרשת מנהיגות דתית אמיצה וחושבת
נסים ישעיהו
מר לבייב זיהה בדייקנות את חוליי המערכת ומתוך הערכה מפוכחת שאין בידו לפעול לריפויה, ואולי גם כדי להתרחק מאפשרות פגיעתה הרעה בו, העדיף להתרחק ממנה    לעניות דעתי הוא עשה צעד נכון, אבל האם נותרה עוד איזו דרך בה ניתן לרפא את נגעי המדינה בה אנו חיים?
יוני בן-מנחם
הביקור המתוכנן של ג'ימי קרטר בדמשק, נותן לגיטימציה לגורמים הקיצוניים באזור    הוא משמיץ את מדיניות ממשלות ישראל ללא הרף ועל הדרג המדיני לשים קץ לתופעה המסוכנת הזו    ישראל צריכה להבהיר לקרטר כי איננה מעוניינת שיתווך בינה לבין החמאס בעניין שחרורו של גלעד שליט
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il