X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
בוחנים חלופות למעברי הגבול - כולל הטסה ושימוש ברכבת הטראנס-סיבירית במקביל, בוחנים את התאמת "נתיב ההפצה הצפוני" לתוכניות המבצעיות האמריקניות ולנפח המתוכנן של תעבורה כבדה האמריקנים מתכוננים לפינוי כוחותיהם הצבאיים מאפגניסטן בסוף 2013 בין שאר, נדרש הצבא לטהר את כל הציוד ואת הציוד האישי של החיילים המפונים על-מנת לא להעביר חיידקים, בקטריות וגורמי זיהום לאירופה, או לארצות-הברית
▪  ▪  ▪
נבחנות חלופות [צילום: AP]

אם תימשך חסימת הגבול הפקיסטני-אפגני למעבר שיירות אספקה של נאט"ו - תתייקר הנסיגה האמריקנית מאפגניסטן פי ארבעה-חמישה - מעריכים מפקדים בכירים בצבא ארצות-הברית.
ממשלת פקיסטן סגרה לפני כשלושה חודשים את מעברי גבולה לאפגניסטן בפני שיירות אספקה של ארצות-הברית ושל נאט"ו בעקבות תקרית, שבה הפציצו בטעות מטוסים אמריקניים עמדה של הצבא הפקיסטני, והרגו 24 חיילים, מאז נותרו מעברי הגבול סגורים, ומאות משאיות של בעלות-הברית חונות לידם.
סגירת מעברי הגבול הייתה אחד מצעדי העונשין, שנקטה פקיסטן, כמחאה על הפעילות האמריקנית נגד מחבלים באפגניסטן ובתחום פקיסטן, שנעשית לכאורה תוך הפרה של הריבונות הפקיסטנית.
פיקוד הניידות האמריקני בוחן כעת אפשרות לשנע את הציוד הרב, שהוזרם לאפגניסטן, בדרכים, שיעקפו את מעברי הגבול הפקיסטניים. השינוי מחייב הכשרה של נהגים ושל כוחות אבטחה לשיירות ב"נתיב ההפצה הצפוני" בצפון אפגניסטן. חלופה לנתיב הזה הנה פינוי הציוד בהטסה - אומר מיג'ור-ג'נרל קווין ליאונרד, מפקד פיקוד הניידוּת ביבשה.
נאט"ו והאמריקנים בוחנים חלופות למעברי הגבול הסגורים. בין השאר, שימוש ברכבת הטראנס-סיבירית הרוסית. במקביל, בוחנים את התאמת "נתיב ההפצה הצפוני" לתוכניות המבצעיות האמריקניות ולנפח המתוכנן של תעבורה כבדה.
ארצות-הברית מתכוונת לסיים את נוכחותה הצבאית באפגניסטן בסוף שנת 2013, ותכנון הפינוי כבר החל בהסתמך על הפקת לקחים מהפינוי האמריקני מעירק. עם זאת, לאמריקנים ברור, שהגיאוגרפיה ומזג-האוויר הקשים באפגניסטן והיחסים הרעועים עם פקיסטן יסבכו את מבצע הפינוי.
בין שאר, נדרש הצבא לטהר את כל הציוד ואת הציוד האישי של החיילים המפונים על-מנת לא להעביר חיידקים, בקטריות וגורמי זיהום לאירופה, או לארצות-הברית. במהלך הפינוי מעירק עשו זאת במדינות ידידותיות ליד גבולה.
הפיקוד האמריקני בוחן כעת את הדרישות לאספקה על-מנת לא לגדוש את אפגניסטן בעודפי אספקה ובציוד, שלא יהיה צורך בהם, ויכבידו על הפינוי. בדיקת הציוד, שפונה מהבסיסים הקדמיים האמריקניים בעירק, הפתיעה את מומחי הלוגיסטיקה של הצבא האמריקני, שמזכירים, כי כל מה שהוכנס לאפגניסטן יצטרך להתפנות ממנה לבסוף.

תאריך:  26/02/2012   |   עודכן:  26/02/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
חסימת הגבול הפקיסטני-אפגני יקרה
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אביתר בן-צדף
באיים מוצבים כבר כ-12,000 נחתים    יפן מתנגדת לתוכנית ההיערכות מחדש
איציק וולף, עופר וולפסון
ועדת הכלכלה תקיים ישיבה דחופה בעקבות סגירת מפעל פרי גליל בסוף השבוע    "אם לא יימצא פתרון - העובדים יקלעו למצוקת אבטלה ארוכה וקשה"
איתמר לוין
בית המשפט קובע שעורך דין חייב להזהיר את לקוחו מפני הסכנות ולהציע לו פתרונות, אך אין מקום לגישה פטרנליסטית לפיה עורך הדין ימנע את ביצוע העסקה אם הלקוח מעוניין בכך
איתמר לוין
ביה"ד דחה את עמדת הביטוח הלאומי וקבע: הסוכנת התמחתה בשיווק חבילות סקי ויצאה במסגרת עבודתה לסיור לימודי באתר סקי בצפון איטליה, בו נחבלה
איתמר לוין
בכיר בחברה לייצור חלונות ניהל שיחות עם גורם חיצוני בדבר האפשרות להשתלט על החברה או להתחרות בה ופוטר בשל כך    ביה"ד קבע: הפרת אמון חמורה המצדיקה את שלילת הפיצויים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il