X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
להלן מגוון תרגילים לחיזוק שרירי הישבן, הירכיים והבטן, על-מנת שתוכלי לקבל את הקיץ בגוף חטוב
▪  ▪  ▪

כולנו רוצות להגיע לקיץ ללא תוספת משקל מהחורף ועם גוף חטוב שמוכן לביקיני. כיצד לעבור בשלום את הרגע שבו אנו מודדות לראשונה את בגד-הים מהקיץ שעבר?
כל אחת רוצה ללבוש מכנסיים קצרים או חצאית מבלי להתבייש ברגליים וללבוש גופייה מבלי להרגיש אי-נוחות בגלל הזרועות הרופסות... אז קדימה לעבודה! להלן כמה תרגילים שתוכלי לבצע גם בבית, לבד, כדי לקבל את פני העונה החמה בגוף חטוב יותר:
תרגיל לחיזוק שרירי הבטן:
  • עמידת מוצא: שכיבת פרקדן על הגב כאשר כפות הרגליים באוויר ב-90 מעלות, בגובה הברכיים. מפרק הירך גם ב-90 מעלות. ידיים משולבות מאחורי הראש ומבט לתקרה. מרימים את בית החזה עד לניתוק שכמות ובאותו זמן מושכים את הברכיים לבית החזה ומרימים את עצם הזנב. חזרה למטה לעמידת מוצא.
  • דגשים: סנטר רחוק מהחזה - הראש נח בתוך הידיים. בטן אסופה חזק פנימה ובהרחקת הברכיים לא לתת לגב התחתון להתנתק מהמזרון. מרפקים פתוחים בזוית העיניים. הוצאת אוויר בעליה והכנסת אוויר בירידה.
  • כמות: 20-15 חזרות של 4-3 סטים. 40 שניות מנוחה בין סט לסט.
בטן אלכסונים:
  • עמידת מוצא: שכבי על גבך וכופפי את ברכייך ל-90 מעלות. הרימי את בית חזה באוויר כאשר הוא מופנה לכיוון ברך ימין (רגל שמאל ישרה) ולהחליף לסירוגין מצד לצד עם החלפת רגליים.
  • דגשים: כתפיים באוויר, מרפקים פתוחים וסנטר רחוק מהחזה, הבטן אסופה למשך כל התרגיל וגב תחתון צמוד למזרון. הוצאת אוויר בכל פניה של בית החזה הצידה.
  • כמות: 30 חזרות (15 כל צד לסירוגין) של 4-3 סטים. 40 שניות מנוחה בין סט לסט.
כתפיים:
  • עמידת מוצא: עמידה בפיסוק בינוני ואצבעות הרגליים פתוחות לצדדים, ברכיים לא נעולות וגב ישר. ידיים מחזיקות משקולות או בקבוק מלא מים של 1.5 ליטר בגובה הכתפיים. יישור הידיים לכיוון התקרה מעל הראש וחזרה למטה.
  • דגשים: לא לנעול מרפקים, לשמור על גב ישר ובטן אסופה פנימה לאורך כל התרגיל. להיזהר לא להקשית את הגב. להאריך את חוליות עמוד השדרה לכיוון התקרה ולא להרים כתפיים (כתפיים רחוקות מהאוזניים). להוציא אוויר בהרמת הידיים ולחת בהורדה.
  • כמות: 12-10 חזרות של 3 סטים. 40 שניות מנוחה בין סט לסט.
  • ישבן וירכיים:
הרבה תנועות יום-יומיות מחזקות את שרירי העכוז, עלייה במדרגות, פידול על האופניים ואף הליכה. השתדלי להיות פעילה ככל האפשר ולהימנע משימוש במעלית. בנוסף יש כמה תרגילים שתוכלי לבצע אפילו בבית:
1. עמידת שש על מזרון, הגב ישר ומקביל לרצפה, בטן אסופה פנימה. מבצעים הנפת רגל לכיוון התקרה תוך שמירה על זווית של 90 מעלות בברך ותוך כדי עבודה מקו הגב ומעלה - 15 חזרות לכל רגל.
2. שכיבה על הגב, על מזרון. ברכיים כפופות, כפות הרגליים על הרצפה. הרמת הגב מהרצפה כלפי מעלה תוך כדי כיווץ שריר העכוז. על-מנת להגביר קושי אפשר להניח את הרגליים על שרפרף/מדרגה. רצוי גם לתרגל כל צד בנפרד. 10 כיווצים איטיים+ 10 מהירים. מנוחה לחצי דקה וחזרה על הסט.
3. עמידה יציבה עם פיסוק ברוחב האגן, הרמת רגל ימין לבעיטה גבוהה ככל הניתן. אפשר לבצע גם כחלק מלאונג'.
4. בעמידה, פיסוק קל, כפות רגליים פונות החוצה. כפיפה בברכיים ויישור (תוך כיווץ ישבן). 20 חזרות איטיות. מנוחה לחצי דקה וביצוע סט נוסף.
5. בעמידה, פיסוק קל, כפות רגליים מקבילות. כפיפה בברכיים הישבן מושך לאחור (כמו ישיבה על כיסא) ויישור. 20 חזרות איטיות. מנוחה לחצי דקה וביצוע סט נוסף. ניתן לאתגר על-ידי הנחת כדור גומי מתחת לכפות הרגליים.
  • דגשים: יש למקם את כפות הרגליים במרחק קל מן הישבן. הכיווץ מתבצע בישבן בלבד - אין צורך בהרמת הגב התחתון מן הרצפה.
6. בשכיבה על הצד, יד אחת תומכת ברצפה השנייה בראש. הרחקת הרגל העליונה כלפי התקרה וחזרה.
  • מינון: 10 חזרות איטיות + 20 חזרות מהירות בכל רגל.
  • דגשים: יש לשמור על גוף יציב בשכיבה על הצד (עצם האגן נחה על המזרן). ניתן לאתגר על-ידי קשירת גומייה סביב הקרסוליים, ויצירת התנגדות גבוהה יותר.

תאריך:  27/04/2008   |   עודכן:  27/04/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הכיני גופך לקיץ
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
המלצה
הניה.מ  |  24/05/08 09:42
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
דמיטרי רייזמן
מנכ"ל התיאטרון ותומכיו מהערוץ ראשון מנסים להציג לנו את כנפאני כאינטלקטואל ולא כמחבל. לצורך כך משתמשים הם באותה דמגוגיה ידועה, אשר שימשה דורות של שקרנים משמאל ומשמשת אותם גם היום
גרשון אקשטיין
התסריט המוצג כאן דמיוני, על הסתערות פלשתינית על הגדרות, אך לא מן הנמנע שיתרחש במציאות ויש להיערך גם אליו
אביתר בן-צדף
רק אצלנו לא ציינו ביום שישי האחרון את יום אנז"ק - למרות שבקרבות בגליפולי השתתף גדוד נהגי הפרדות    הנשיא, ראש הממשלה, שר הביטחון והרמטכ"ל לא הזכירו את האירוע    לגדוד נהגי הפרדות אין שום ערך אלקטורלי    גם לא הייתה שום נסיעה למלון פאר בטורקיה    בחדשות "קול ישראל" לא הוזכר כלל גדוד נהגי הפרדות בידיעה על טקסים, שהיו בטורקיה (ולא אצלנו) לציון המערכה בגליפולי
ריקי מינצר
כיום נחשב ניתוח זה לניתוח האסתטי השכיח ביותר בעולם המערבי, כאשר בכל 4 דקות עובר אדם ניתוח להסרת משקפיים    מדוע הפך הקיץ לגן עדן למסירי משקפיים בלייזר? יש לכך סיבות טובות וסיבות לא טובות
ענת לובלינסקי
אני לא יודעת מה קדם למה הביצה או התרנגולת, הציפייה החברתית או הפנטזיה שלנו להיות כלות רזות ויפות אך בשני המקרים לדיאטה יש השפעה משמעותית בתקופה שכזו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il