X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
טכנולוגיות מתקדמות, תכנים, מודלים עסקיים חדשים ומערכות לניהול ספרים אלקטרונים משנים את חוויית הקריאה ומשפיעים על כל גורמי התעשיה
▪  ▪  ▪

ביום ייעודי לנושא ישתתפו בין היתר ירון סדן, מנכ"ל התאחדות הוצאות הספרים בישראל, אשר יספר כיצד מתמודדת תעשיית המו"לות בישראל עם הספרים האלקטרוניים, ופרופ' שיזף רפאלי מאוניברסיטת חיפה עם הנושא "לאוהבי ספרים: מה מיותר בהם"
מהפכת התוכן הדיגיטלי והחדירה המהירה של הספרים האלקטרוניים, כמו גם כניסה של טכנולוגיות מתקדמות ומודלים עסקיים חדשים בתחום התמחור וההוצאה לאור, יוצרים מהפכה בתעשיית הספרים וחוויית קריאה חדשה לחלוטין.
כנס ותערוכת מידע 2012 INFO של חברת טלדן, אשר יתקיים ב-14-16 במאי 2012, בחר להתמקד השנה , בין היתר, במגמות העכשוויות בתחום הספרים וקוראי ספרים אלקטרוניים. זאת, במסגרת יום עיון מלא (ר' בתכניה, יום ב', 14 במאי, מסלול אינטרנט, רשתות חברתיות, מידע נייד וטכנולוגיות), המיועד למו"לים, מנהלי מערכות מידע, מפתחים ומשתמשים של ספרים אלקטרוניים, מנהלי תוכן, חוקרים ואנשי אקדמיה בתחומי המידע, מנהלי ספריות ומרכזי מידע.
נציגי חברות המו"לים המובילות בעולם בתחום המידע כמו חברת Springer, חברת Thomson Reuters, Wiley ואוקספורד, יגיעו לארץ כדי להציג ביום העיון מודלים עסקיים מתקדמים בתחום. נציג Springer, יתמקד בנושא ההתרשמות מספר אלקטרוני לאור העובדה שלא ניתן לדפדף בו כפי שהתרגלנו, ויציג את המודל העסקי אשר יאפשר לקורא להתרשם מאיכותו של הספר האלקטרוני ומידת העניין בו, עוד בטרם רכישתו. נציג Thomson Reuters יציג את אינדקס הציטוטים בספרים, כלי שיאפשר למדוד את המדען לפי היקף הציטוטים שלו בספרות המדעית, כאחד הקריטריונים לקידומו.
שלומית פרי מאוניברסיטת תל אביב, המשמשת כיו"ר יום העיון, אומרת כי "כל מי שיש לו נגיעה כלשהי לעולם הספר כבר מרגיש בשינוי. יוצרים, הוצאות ספרים, חנויות ספרים, עורכים, מגיהים, מאיירים, אנשי שיווק ופרסום בתחום וכמובן הקוראים עצמם, עדים בשנים האחרונות להתפתחויות הנובעות מהגידול העצום בטקסטים הזמינים לציבור בפורמט דיגיטלי ובמכשירים ניידים לקריאה דיגיטלית המציפים את השוק".
ביום העיון ישתתף ירון סדן, מנכ"ל התאחדות הוצאות הספרים בישראל, אשר יספר כיצד מתמודדת תעשיית המו"לות בישראל עם הספרים האלקטרוניים. בנוסף, ובין היתר, ישתתפו – פרופ' שיזף רפאלי מאוניברסיטת חיפה עם הרצאה שכותרתה מסקרנת במיוחד – "לאוהבי ספרים: מה מיותר בהם"; קרן אגמון מהמכללה האקדמית ת"א-יפו, תדבר על המו"ל מהסוג החדש – ספרים אלקטרוניים בשיטה הגישה הפתוחה; נושא תמחור הספרים האלקטרוניים יוצג על-ידי ד"ר לובה גרינשטיין מהאוניברסיטה העברית בירושלים.
להלן לינק לתוכנית הכנס המלאה:
[קישור]
לינק ליום העיון:
[קישור]
אודות חברת טלדן
חברת טלדן מערכות מידע הוקמה בשנת 1978 והיא ספקית מובילה של מידע עסקי, מדעי, רפואי, הנדסי, טכנולוגי וצבאי. החברה מציעה מגוון רחב של מוצרים ושירותי מידע לאוניברסיטאות, תאגידים, גופי מחקר ופיתוח, מרכזים רפואיים, ספריות, חברות מסחריות, ממשלתיות וביטחוניות. לטלדן חברות בנות, טידינט וברלה, המייצרות מאגרי מידע ומערכות לניהול מידע וידע, ופעילות בכעשרים מדינות.
אודות מידע 2012 INFO
כנס ותערוכת מידע 2012 INFO, מייזומה ובארגונה של טלדן, הוא האירוע המרכזי והמוביל של קהיליית המידע בישראל. הכנס, החוגג 27 שנים, מציע מגוון רחב של סמינרים ייחודיים בהשתתפות מרצים מובילים מהארץ ומחו"ל וכן תערוכה מקצועית שתציג את החידושים האחרונים בענף. הכנס יתקיים במלון הילטון ת"א בין 14 ל-16 במאי 2012.
- השנה יכלול הכנס את חמשת המסלולים הבאים ו-18 סמינרים:
- אינטרנט2012 , רשתות חברתיות, מידע נייד וטכנולוגיות – בו יידונו בין היתר נושאי מחשוב ענן, עידן ה- BigData, לוחמת סייבר וניוד המידע ברשת.
- מודיעין עסקי תחרותי, מידע עסקי/טכנולוגי/צבאי – בו יידונו נושאים כמו אנליזה של נתונים – המידען החדש הוא אנליסט, תרומת המודיעין לעסק.
- מידענות וניהול תוכן - עם הנושאים ארגז כלים למידען, איסוף, ארגון וניהול מידע אישי, וניהול משאבים אלקטרוניים בספריה ובמרכז המידע.
- ניהול ספריות ומרכזי מידע - עם הנושאים ספריות ומרכזי תרבות בעידן הגוגל, שימור והנגשה של אוצרות הידע האנושי.
- כללי – עם נושא השימוש בטכנולוגיות מידע לצורכי הוראה ולמידה במערכת החינוך הרשמית והבלתי רשמית, וכן על ארכיונים מיוחדים בתחומי רפואה, אדריכלות, עיצוב ואמנות, ומידע משפטי כתשתית מחקרית באקדמיה ופעילות מעשית במגזר העסקי.
למידע נוסף: MS תקשורת עסקית, 03-647-5268
עופרה מור-צוויק, 054-6308017
איריס בנדיט 054-6308016

תאריך:  18/03/2012   |   עודכן:  18/03/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מהפכת תעשיית הספרים האלקטרונים
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
פרויקט החממה הספרותית
החממה הספרותית  |  19/03/12 19:27
2
הוצאה לאור וספרים דיגיטאליים
ספרי צמרת  |  23/03/12 00:10
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שרית גבאי
ראלקו, יבואנית Sharp בישראל יוצאת בקמפיין פרסום חדש עבור מסכי הטלוויזיה בגדלים ענקיים שטרם נראו בישראל    סדרת טלוויזיות LED עם מסכי הענק "60\"70\"80 גדלים ענקיים שטרם נראו! שמתאימים לצפייה גם בסלון קטן! ראלקו תשקיע בקמפיין כ-1.5 מיליון ש"ח
יעל שביט
כנגד ארבעת האחים בהגדה: חכם, רשע, תם ושאינו יודע לשאול    אייל פרנקו מיקב הרי גליל, ביראון, ממליץ על יינות לחג הפסח
סיגל פלדמן
משרדה של "סיגל פלדמן-יחסי ציבור ותקשורת שיווקית" , זכה במינוי כדובר,יועץ התקשורת והיחסי ציבור של "המכללה האקדמית גליל מערבי"
קרן שמיר
קבוצת ביג מרכזי קניות תשקיע כ-400,000 שקלים בהפקת מגזיני קניות ומתנות לקראת הפסח
דן גרסטנפלד
דיויד לוי, מנכ"ל אבשלום, בעקבות מזג האוויר הקשה שפקד את אירופה נוצרה הזדמנות לחקלאים הישראלים. אבשלום, אחת מחברות שיווק תפוחי האדמה הגדולות בישראל, עברה השבוע בהצטיינות מבדק לקבלת תקן האיכות המחמיר BRC
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il