X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
4.2 מיליון ש"ח גויסו בהנפקת מניות סחירות במחיר 1.05 ש"ח למניה באמצעות מימוש אופציות סחירות 9.1 מיליון ש"ח גויסו בהנפקה פרטית חסומה במחיר 0.79 ש"ח למניה הגיוס יאפשר להאיץ את תוכניות הפיתוח של החברה
▪  ▪  ▪

XTL (ת"א: XTL, OTC: XTLBY), הודיעה היום כי השלימה בהצלחה הנפקה פרטית של ניירות ערך חסומים ל-6 חודשים לגופים מוסדיים ופרטיים זרים וישראלים, בהיקף של כ - 9.1 מיליון ש"ח (כ - 2.4 מיליון דולר). כמו-כן גייסה כ - 4.2 מיליון ש"ח (כ - 1.1 מיליון דולר) נוספים באמצעות מימוש כתבי אופציה (סדרה 2) על-ידי משקיע זר במחיר מימוש של 1.05 ש"ח לכל מניה. כ-6.5% מעל מחיר הסגירה של המניה ביום המסחר הקודם למימוש.
במצטבר גייסה החברה כ-13.3 מיליון ש"ח (כ - 3.5 מיליון דולר). מנורה מבטחים חיתום וניהול בע"מ שימש יועץ בהנפקה הפרטית
"אנו שמחים על השלמת הגיוס בהובלת משקיעים מוסדיים איכותיים", ציין רונן טויטו, סמנכ"ל הכספים של XTL, והוסיף: "השלמת גיוס ההון ואופיו, מעידים על אמון המשקיעים בחברה ואשר יאפשר לסמן בעתיד הקרוב את שוק ההון האמריקני כיעד".
דוד גרוסמן, מנכ"ל XTL, ציין כי "אנו מודים למשקיעים ובעלי המניות על השקעתם בחברה. הגיוס יאפשר לנו להמשיך ולהאיץ את תוכניות הפיתוח ולהרחיב את צנרת פיתוח התרופות שלנו"
על אודות XTL
XTL עוסקת ברכישת, פיתוח, ומסחור תרופות לטיפול במחלות שטרם נמצא להן מענה רפואי. החברה מתמקדת בפיתוח קליני בשלבים מתקדמים בתרופות לטיפול במחלות סרטן הדם מסוג מיאלומה נפוצה, סכיזופרניה וצהבת C.
התרופה המובילה של החברה, EPO, לטיפול בחולי סרטן דם מסוג מיאלומה נפוצה קבלה מעמד של תרופת יתום מהFDA - האמריקני. EPO הינה תרופה המאושרת לשיווק על-ידי ה - FDA האמריקני לטיפול באנמיה חריפה ונמכרת שנים רבות במיליארדי דולרים ברחבי העולם.
XTL הינה חברה ציבורית, אשר ניירות הערך שלה רשומים למסחר בבורסה לניירות ערך בתל אביב (סימבול: XTL) וכן מצוטטים בארה"ב ב-OTC (סימבול: XTLBY).
לפרטים נוספים:
XTL, קשרי משקיעים, טל': 7080 09-955, דוא"ל: ir@xtlbio.com

תאריך:  18/03/2012   |   עודכן:  19/03/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עופרה מור צוויק
מרכזי תרבות ואמנות ומנהלי ספריות וארכיונים בעידן ויקפדיה וגוגל מתמודדים עם הצורך להיות עדכניים ורלוונטיים למשתמשים    בכנס יציגו אנשי אקדמיה ומנהלים בכירים בגופי ידע, פרויקטים דיגיטליים מרתקים לשימור והנגשה של אוצרות הידע האנושי והנצחה של ארכיוני עיצוב, אדריכלות ואמנות יוצאי דופן, כמו גם ארכיוני ההתיישבות העובדת וארכיוני רפואה, והספרייה הלאומית של ישראל
עופרה מור צוויק
טכנולוגיות מתקדמות, תכנים, מודלים עסקיים חדשים ומערכות לניהול ספרים אלקטרונים משנים את חוויית הקריאה ומשפיעים על כל גורמי התעשיה
שרית גבאי
ראלקו, יבואנית Sharp בישראל יוצאת בקמפיין פרסום חדש עבור מסכי הטלוויזיה בגדלים ענקיים שטרם נראו בישראל    סדרת טלוויזיות LED עם מסכי הענק "60\"70\"80 גדלים ענקיים שטרם נראו! שמתאימים לצפייה גם בסלון קטן! ראלקו תשקיע בקמפיין כ-1.5 מיליון ש"ח
יעל שביט
כנגד ארבעת האחים בהגדה: חכם, רשע, תם ושאינו יודע לשאול    אייל פרנקו מיקב הרי גליל, ביראון, ממליץ על יינות לחג הפסח
סיגל פלדמן
משרדה של "סיגל פלדמן-יחסי ציבור ותקשורת שיווקית" , זכה במינוי כדובר,יועץ התקשורת והיחסי ציבור של "המכללה האקדמית גליל מערבי"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il