X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
שר החינוך גדעון סער יפתח את מושב החינוך בכנס המידע הבינלאומי של טלדן אשר יעסוק באתגרי החינוך בעידן הדיגיטלי הכשרת מורים בעידן הדיגיטלי ושילוב טכנולוגיה מתקדמת בהוראה - מהאתגרים המורכבים שידעה מערכת החינוך
▪  ▪  ▪

המהפכה הדיגיטלית מציבה אתגרים רבים ומורכבים בפני ראשי מערכת החינוך, אשר נדרשים להכשיר מורים ללימוד בסביבה דיגיטלית ולשלב כלים טכנולוגיים מתקדמים בתהליך הלמידה.
כנס ותערוכת מידע 2012 INFO של חברת טלדן מערכות מידע, אשר יתקיים ב-14-16 במאי 2012, בחר לייחד השנה , יום עיון נפרד לנושא השימוש בטכנולוגיות מידע לצורכי הוראה ולמידה במערכת החינוך הפורמלית והבלתי-פורמלית. יום העיון (ר' בתכניה, יום ג', 15 במאי, מסלול כללי), ייפתח בנוכחות שר החינוך גדעון סער, והוא מיועד לקהל המורים והמחנכים העוסקים בשילוב טכנולוגיה בחינוך הפורמלי והבלתי פורמלי, אנשי תוכן דיגיטלי-חינוכי, מנהלי פורטלים חינוכיים, מפתחי סביבות לימודיות מתוקשבות, ואנשי טכנולוגיה ככלל.
ד"ר יוסי אלרן, ממכון דוידסון לחינוך מדעי, יו"ר יום העיון, אומר כי "תפקיד מערכת החינוך להכשיר את הדור הבא לחיים משמעותיים ופרודוקטיביים, להתמודדות עם אתגרים טכנולוגיים ומדעיים ולפיתוח יכולות למידה והבנה. לשילוב נכון ונבון של טכנולוגיות מידע דיגיטליות במערכות החינוך השונות יש תפקיד מכריע בכך, ואופן מימושה של משימה חשובה זו בהיבטים פדגוגיים, טכנולוגיים וחינוכיים, ידון במושבים השונים ביום זה".
בפנל בנושא "שילוב נכון ונבון של טכנולוגיות מידע דיגיטליות במערכת החינוך", ישתתפו בין היתר ד"ר עופר רימון, ראש מנהל מדע וטכנולוגיה במשרד החינוך, וגיא לוי, מנהל מוצרים מתוקשבים במט"ח, במשרד החינוך. פרופ' יורם עשת מהאוניברסיטה הפתוחה, ידבר על הקללה והברכה בטכנולוגיות למידה; ד"ר רון בלונדר מהמחלקה להוראת מדעים במכון ויצמן למדע יציג כיצד למידה בשעות הפנאי העושה שימוש במשחקים דיגיטליים, סרטים ופייסבוק, מהווה פלטפורמה להוראת מדעים; עדי דומב מגוגל ישראל יראה כיצד ניתן להעצים את הלמידה באמצעות כלים דיגיטליים. המפגש בין מורים לתלמידים בזירה הווירטואלית יידון בהרצאתה של ד"ר שלומית קוצר ממכון דוידסון לחינוך מדעי.
להלן לינק לתוכנית הכנס המלאה: [קישור]
לינק ליום העיון:
[קישור]
על אודות חברת טלדן מערכות מידע
חברת טלדן מערכות מידע הוקמה בשנת 1978 והיא ספקית מובילה של מידע עסקי, מדעי, רפואי, הנדסי, טכנולוגי וצבאי. החברה מציעה מגוון רחב של מוצרים ושירותי מידע לאוניברסיטאות, תאגידים, גופי מחקר ופיתוח, מרכזים רפואיים, ספריות, חברות מסחריות, ממשלתיות וביטחוניות. לטלדן חברות בנות, טידינט וברלה, המייצרות מאגרי מידע ומערכות לניהול מידע וידע, ופעילות בכעשרים מדינות.
על אודות כנס "מידע 2012 INFO"
כנס ותערוכת מידע 2012 INFO, מייזומה ובארגונה של טלדן, הוא האירוע המרכזי והמוביל של קהיליית המידע בישראל. הכנס, החוגג 27 שנים, מציע מגוון רחב של סמינרים ייחודיים בהשתתפות מרצים מובילים מהארץ ומחו"ל וכן תערוכה מקצועית שתציג את החידושים האחרונים בענף. הכנס יתקיים במלון הילטון ת"א בין 14 ל-16 במאי 2012.
השנה יכלול הכנס את חמשת המסלולים הבאים ו-18 סמינרים:
- אינטרנט2012 , רשתות חברתיות, מידע נייד וטכנולוגיות – בו יידונו בין היתר נושאי מחשוב ענן, עידן ה-BigData, לוחמת סייבר וניוד המידע ברשת.
- מודיעין עסקי תחרותי, מידע עסקי/טכנולוגי/צבאי – בו יידונו נושאים כמו אנליזה של נתונים – המידען החדש הוא אנליסט, תרומת המודיעין לעסק.
- מידענות וניהול תוכן - עם הנושאים ארגז כלים למידען, איסוף, ארגון וניהול מידע אישי, וניהול משאבים אלקטרוניים בספריה ובמרכז המידע.
- ניהול ספריות ומרכזי מידע - עם הנושאים ספריות ומרכזי תרבות בעידן הגוגל, שימור והנגשה של אוצרות הידע האנושי.
- כללי – עם נושא השימוש בטכנולוגיות מידע לצורכי הוראה ולמידה במערכת החינוך הרשמית והבלתי רשמית, וכן על ארכיונים מיוחדים בתחומי רפואה, אדריכלות, עיצוב ואמנות, ומידע משפטי כתשתית מחקרית באקדמיה ופעילות מעשית במגזר העסקי.
למידע נוסף:
MS תקשורת עסקית מירב ברנשטיין 03-647-5268
איריס בנדיט 054-6308016

תאריך:  14/05/2012   |   עודכן:  19/03/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גילי עבודי
מתן שמיר מונה למנהל תחום אינטרנט - WEB בחברת מלינגו, מקבוצת בריטניקה
דוד גרוסמן
4.2 מיליון ש"ח גויסו בהנפקת מניות סחירות במחיר 1.05 ש"ח למניה באמצעות מימוש אופציות סחירות    9.1 מיליון ש"ח גויסו בהנפקה פרטית חסומה במחיר 0.79 ש"ח למניה    הגיוס יאפשר להאיץ את תוכניות הפיתוח של החברה
עופרה מור צוויק
מרכזי תרבות ואמנות ומנהלי ספריות וארכיונים בעידן ויקפדיה וגוגל מתמודדים עם הצורך להיות עדכניים ורלוונטיים למשתמשים    בכנס יציגו אנשי אקדמיה ומנהלים בכירים בגופי ידע, פרויקטים דיגיטליים מרתקים לשימור והנגשה של אוצרות הידע האנושי והנצחה של ארכיוני עיצוב, אדריכלות ואמנות יוצאי דופן, כמו גם ארכיוני ההתיישבות העובדת וארכיוני רפואה, והספרייה הלאומית של ישראל
עופרה מור צוויק
טכנולוגיות מתקדמות, תכנים, מודלים עסקיים חדשים ומערכות לניהול ספרים אלקטרונים משנים את חוויית הקריאה ומשפיעים על כל גורמי התעשיה
שרית גבאי
ראלקו, יבואנית Sharp בישראל יוצאת בקמפיין פרסום חדש עבור מסכי הטלוויזיה בגדלים ענקיים שטרם נראו בישראל    סדרת טלוויזיות LED עם מסכי הענק "60\"70\"80 גדלים ענקיים שטרם נראו! שמתאימים לצפייה גם בסלון קטן! ראלקו תשקיע בקמפיין כ-1.5 מיליון ש"ח
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il