X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות

EMC הודיעה על השקת האפליקציה הניידת EMC® Documentum® MobileלiPhone- של אפל. האפליקציה החדשה מרחיבה את יכולות ניהול התוכן הארגוניות למכשירים ניידים נוספים. באמצעות האפליקציה, EMC תומכת מעתה בגישה לתכנים ממכשירי אייפד, אייפון ואייפוד של אפל ומאפשרת למשתמשים להגיב למידע במהירות גבוהה מתמיד.
אחד היעדים העיקריים של Information Intelligence Group ב-EMC הוא לתמוך ב"משתמש החדש" בעידן שאחרי המחשבים האישיים. מטרת קבוצה זו להפוך את חוויית המשתמש למושכת, מהירה ומודרנית, זמינה במגוון מכשירי קצה ותומכת ביצירת פתרונות תומכי-מידע חדשים.
EMC Documentum Mobile מאפשרת למשתמשים לפעול בצורה מהירה ופרודוקטיבית מתמיד. אפליקציה זו, אשר תוכננה להיות אינטואיטיבית, פשוטה ומאובטחת, מספקת גישה למידע ארגוני באמצעות ממשק קל לשימוש, הכולל תמיכה במדיה, בשילוב עם תאימות מלאה לארגון. הגרסה החדשה תומכת במכשירי ה-iPad החדשים ובפלטפורמות מבוססות iOS ומביאה את חבילת היכולות המלאה לiPhone-. לקוחות בעלי רישיונות קיימים לשימוש באפליקציה יכולים להורידה מ-iTunes.
על אודות EMC
EMC2 הינה חברה ציבורית (NYSE: EMC), מובילה עולמית בפיתוח טכנולוגיות המאפשרות לעסקים ולספקי שירותים לספק IT כשירות. מחשוב ענן מהווה מרכיב יסודי בגישה זו. באמצעות מוצרים ושירותים חדשניים, EMC מאיצה את המסע למחשוב ענן ומסייעת לחטיבות IT לאחסן, לנהל, לנתח ולהגן על המידע - הנכס היקר ביותר שלהם - באופן גמיש, אמין ויעיל יותר.
בישראל פועל מרכז המכירות, השירותים והתמיכה של EMC בפארק אזורים בפתח תקוה, ומרכז מצוינות (Center of Excellence - CoE), המאגד את פעילויות המו"פ של החברה ופעילות RSA, חטיבת אבטחת המידע של EMC , בא.ת. הרצליה ובבאר שבע. את שנת 2011 סיימה EMC העולמית עם הכנסות בהיקף 20 מיליארד דולר.

תאריך:  20/03/2012   |   עודכן:  20/03/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
EMC משיקה אפליקציה ניידת של דוקומנטום הת
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
חן מחלב
מכון התקנים הישראלי השיק תנור חדש לבדיקת עמידות אש של אלמנטי בניין ודלתות אש
ליאור עילם
המגמה הירוקה השוטפת את ארה"ב ואירופה, מהווה הזדמנות עסקית לחברות ישראליות המפתחות מוצרים ירוקים. את בשורת "הארגון הירוק, ללא נייר" מביאה לאירופה חברת המחשוב הישראלית "קונסיסט טכנולוגיות"
מלכה שחם
ראש עיריית ירושלים פתח השבוע את אירועי חגיגות 30 שנה לסולם. מר ניר ברקת הגיע לכבוד המאורע בליווי משלחת בכירים מעירית ירושלים אל המרכז לקידום הילד המיוחד של סולם ברח' סורוצקין בירושלים
מטה המאבק בחוק טל
קבוצת ח"כים מסיעות שונות בהובלתו של אבי דיכטר, חברו יחד למטה המאבק בחוק טל, הפורום לשוויון בנטל ומובילי מחאת השמיניסטים והגישו היום הצעת חוק אלטרנטיבית לחוק טל. הצעת החוק "שירות המדינה" באה להסדיר מחדש את סוגיית הגיוס לצה"ל, ולטפל בתופעת המשתמטים במגזרים השונים ובעיקר במגזר החרדי
מרטין בוקסדורף
חברת הום וייז שעוסקת בייעוץ משכנתאות וליווי עסקות פיננסיות מתגייסת למען הנשים בישראל. החברה הגדולה ביותר בישראל לתחום המשכנתאות וליווי עסקות מול הבנקים, מציבה לעצמה מטרה חברתית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il