X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
במהלך וועידת VMware Partner Exchange 2012, חשפה החברה תוכניות חדשות עבור שותפיה העסקיים
▪  ▪  ▪

יותר מ-4,000 משתתפים השתתפו בוועידת VMware Partner Exchange 2012 שנערכה לאחרונה, עלייה של 20 אחוזים לעומת 2011. לועידה נרשמו יותר מ-90 נותני חסות ומציגים כמו Arrow ECS, Avnet, Carahsoft, Cisco, Dell, EMC, HP, IBM, Ingram Micro, Kaspersky Lab, Mozy, NetApp, Quest Software, PeakColo Symantec, Tech Data Corp, Trend Micro, Veeam Software ו-Wyse Technology. יחד עם שיתוף פעולה רחב מהתעשיה, ממשיכה וועידת VMware Partner Exchange למשוך מומחי IT מכל העולם, כדי לשמוע על החידושים והמגמות בוירטואליזציה ומחשוב ענן.
המומחים בוועידה יכולים ללמוד כיצד להפוך ליועצים מוסמכים, המסייעים ללקוחות לעבור לשלב הבא של IT כשירות, במסע שלהם לענן. "קהילת השותפים שלנו היא הערוץ האסטרטגי להעברת ידע ללקוחות ולאפשר לעסקים קטנים, בינוניים וגדולים ליהנות באופן מידי מההזדמנויות שמציע הענן", אומר סקוט ארונסון, סגן נשיא בכיר, חטיבה גלובלית לשיתופי פעולה וערוצים ב-VMware. "זאת באמצעות תוכן עשיר ופעילויות להעמקת המומחיות של השותפים, על בסיס החזון הטכנולוגי העתידי של VMware".
תוכניות חדשות, התמחויות ותגמולים. במהלך הכנס חשפה VMware תוכניות חדשות, התמחויות ממוקדות פתרון ותגמולים, כדי לעזור לשותפים להתכונן לעידן הענן:
שיפורים חדשים בתוכניות ספקי פתרונות ובהתמחויות: מחקרים הראו ששותפים עם התמחות אחת לפחות, מוכרים פי 3.5 לעומת אלו ללא התמחות. ההתמחויות ממוקדות מוצרים, הן גם המפתח לתגמולים נוספים לשותפים. בנוסף, שותפים בדרגות Premier ו-Enterprise נדרשים כעת להשיג התמחויות בפתרונות נוספים, כדי לחזק את הערך האסטרטגי שלהם ללקוחות, לקדם את ההצלחה של השותפים ולהגדיל את הבידול התחרותי שלהם כדי להעניק פתרון שלם לענן.
כחלק מהחידושים, הופכת VMware את ההתמחויות החדשות הבאות לזמינות:
· וירטואליזציה של יישומים עסקים קריטיים (VBCA) – זמינה מיידית. התמחות זו מאפשרת לשותפים להעניק הדרכה ופתרונות בוירטואליזציה של יישומים עסקיים קריטיים כמו Exchange, SQL, Oracle ו-SAP.
· תשתית כשירות (IAAS) – זמינה מיידית. ההתמחות הזו מיועדת להאיץ את ההכרות והמומחיות של השותפים בפתרונות ושירותים היברידיים לענן.
· Management – זמינה לקראת סוף Q1 2012. ההתמחות הזו מיועדת לאפשר ולתגמל שותפים שעוזרים ללקוחות לפשט ולייעל ניהול של סביבות וירטואליות וסביבות ענן, על בסיס VMware vCenter Operations Management Suite.
מיטוב של תוכניות התגמולים: שיפורים לתוכניות VMware advantage+ ו- Solution Rewards מעניקות לשותפים הזדמנות להכפיל את התגמולים שלהם במהלך 2012. שותפים שירשמו עסקות דרך Advantage+ ללקוחות חדשים של VMware יהיו זכאים לבונוס. דרך Solutions Rewards, שותפים בעלי התמחויות יהיו זכאים לבונוס על מכירה ראשונה, כאשר הם מוכרים ללקוח קיים פתרון חדש בפעם הראשונה, מחוץ להתמחות Infrastructure Virtualization.
תוכנית שותפי יעוץ והטמעה (CIPP): תוכנית חדשה לשותפים שמתקדמים בייעוץ. תוכנית CIPP מאפשרת לקבל מידע רב, המבוסס על ניסיון טכני עשיר וכן גישה שיתופית להכרות עם "השטח". יתרונות התוכנית כוללים כלים שיווקיים וטכניים מתקדמים, תמיכה בפתרונות לפי תעשיה או טכנולוגיה, תכנון עסקי משותף וניהול פרויקטים.
תוכניות משופרות לעסקים קטנים ובינוניים: VMware מכריזה על הגדלת ההשקעה בתוכניות שותפים לעסקים קטנים ובינוניים. החברה משיקה כלים חדשים ותגמולים שנועדו להאיץ את האימוץ של פתרונות בקרב עסקים קטנים ובינוניים. התוכניות המשופרות מציעות כלים ליצירת ביקוש, הטבות ללקוחות, גישה חופשית לסרטוני הדרכה ותגמולים משופרים למכירה לעסקים קטנים ובינוניים. הכל כדי לשפר את היכולות של השותף בתחום העסקים הקטנים והבינוניים.
הכרה במכירות OEM של שותפים:VMware משתפת פעולה עם Cisco, Dell, Fujitsu, HP ו-IBM כדי לאפשר לשותפים להגיש את מכירות ה-OEM של מוצרי VMware כנקודות בתוכנית השותפים אליה הם שייכים. בעזרת הנקודות הללו יכולים השותפים להתקדם לתוכניות מתקדמות יותר.
חנות VMware Solution Exchange: חנות פתרונות הענן והוירטואליזציה אשר הושקה בחודש שעבר, מפגישה בין לקוחות, שותפים ומפתחים שיכולים לבחון ולבחור פתרונות עסקיים באמצעות ממשק פשוט ונוח לגישה. חנות VMware Solution Exchange מציגה יותר מ-2,000 שותפים טכנולוגיים שבנו למעלה מ-3,500 יישומים ויותר מ-6,000 מוצרי תשתית שמתאימים למוצרים של VMware. מגוון זה מציע לשותפים מבחר של פתרונות איכותיים לענן ומאפשר שיתוף פעולה בין הלקוח לשותף ובין שותף לשותף.
אוניברסיטת השותפים של VMware שוברת שיא בהדרכות שותפים: הוכחה להשקעה ולמחויבות של VMware בתוכניות, המסייעות לשותפים וללקוחותיהם בדרך אל מחשוב ענן היא אוניברסיטת השותפים של VMware ששברה שיאים במהלך שנת 2011 בכל הקשור להדרכת שותפים:
· יותר מ-215,000 איש עברו הדרכה.
· התמחויות – יותר מ-21,000 איש עברו קורסים לקראת התמחות אחת לפחות.
o וירטואליזציה של תשתית – 28% עלייה (למעלה מ-11,000 תלמידים).
o המשכיות עסקית – 48% עלייה (למעלה מ-3,900 תלמידים).
o וירטואליזציה של שולחן העבודה: 41% עליה (למעלה מ-6,200 תלמידים).
· התמחות במכירות: יותר מ-23,000 איש הרוויחו את תואר VMware Sales Professional, עלייה של 58%. יותר מ-18,000 איש הגיעו לתואר VMware Technical Sales Professional (VTSP), עליה של 59%.
o הקורסים VSP5, VTSP5 הושקו במהלך Q3 2011 כדי להכשיר שותפים בסביבה החדשה של VMware vSphere 5.
· הסמכות טכניות:
o יותר מ-5,600 איש עברו הסמכה של VMware Certified Professional (VCP), עליה של 39%.
בתאריך 1.5.2012ייערך כנס הלקוחות השנתי של חברת VMware, בו צפויים להשתתף מעל 1,000 לקוחות ושותפים עסקיים. לפרטים נוספים והרשמה לחץ כאן. כמו-כן, ב-30.4.2012 ייערך אירוע השותפים השנתי של VMware (PEX), בו צפויים להשתתף למעלה מ-300 שותפים עסקיים.לפרטים נוספים והרשמה: [קישור]

לפרטים נוספים: ליז רוזנבלט, שירי ליבוביץ. טל. 03-5046111 שלוחה 5. נייד. 050-6875590.
תאריך:  20/03/2012   |   עודכן:  21/03/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
תוכניות חדשות של VMware לשותפים העסקיים
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שירי ליבוביץ
חברת VMware משיקה את vCloud Integration Manager למתן שירות בענן
עדנה דור-און
קבוצת "תגלית" של צעירים מאוקראינה התנדבו ליום מעשים טובים בביה"ס מאור שבמרכז לבריאות הנפש טירת כרמל
ויוי ליכט
בימת אמן עם השחקנית דליה פרידלנד תתקיים באוניברסיטת בר-אילן ביום שני 26 במרס. זוהי הופעה מיוחדת של פרידלנד במסגרת קורס "כל העולם במה" של תוכנית ברוקדייל בבר-אילן
רוני הרש
דיזנגוף סנטר מציע מגוון פעילויות לרגל פסח: מתחם פעילות מיוחד של הופ ילדות ישראלית והקידישוק חוזר    הכניסה חופשית!
ברוריה ביגמן
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il