X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
Veeam מרחיבה תמיכה ל-Windows Server Hyper-V:
ONE v6 Veeam תספק ניטור ודיווח ל-Hyper-V
▪  ▪  ▪

Software Veeam – ספקית של פתרונות חדשניים להגנת נתונים, התאוששות מאסונות וניהול עבור סביבות מרכזי מחשבים וירטואליים, מוסיפה תמיכה עבור Windows Server Hyper-V ו- Microsoft Hyper-V Server.
ONE v6 Veeam מביאה אל Hyper-V טכנולוגיה מוכחת בכמעט 10,000 אתרי לקוחות, בפתרון יחיד הכולל ניטור בזמן אמת, תיעוד ודיווח ניהול.
ורד ליברמן, מנהלת פעילות Veeam בישראל, אומרת כי כפתרון משולב הבנוי על העוצמה של Monitor Veeam, Reporter Veeam ו- Veeam Business View , מתאימה ONE Veeam היטב למקצועני IT בעסקים קטנים ובינוניים (SMBs) שלעתים קרובות עובדים תחת מגבלות תקציב וכוח אדם.
במיוחד מביאה ONE Veeam ל-Hyper-V יכולות העונות לאתגרי וירטואליזציה קריטיים, כמו ניטור בזמן אמת, הקצאה יעילה של משאבים, תיעוד של התשתית הווירטואלית, ודיווח ניהולי על ביצועים, ניצולת ועומסי עבודה.
ONE Veeam הנה בלתי תלויה במסגרת וקלה להטמעה וניהול. שלא כמו מוצרים אחרים המנטרים רק מספר מדדי ביצועים בסביבות Hyper-V, מנטרת Veeam ONE יותר מ-60 מדדים.
היא גם מספקת התראות נקודתיות המצביעות על המכונה הווירטואלית בה מתרחשת ההתראה, וכוללת ניטור משולב של Cluster Shared Volumes (CSVs).
בנוסף להשקת תמיכת Hyper-V תכלול ONE v6 Veeam יכולות חדשות המשפרות קלות שימוש ומציעות יכולות ניהול וירטואליזציה חזקות יותר.
ONE Veeam זמינה כמוצר עצמאי וגם כחלק של Essentials Veeam ו- Management Suite Veeam – היצע האורז את ONE Veeam עם Backup&Replication Veeam כדי לספק פתרון מקיף לניהול וירטואליזציה והגנת נתונים.
מארק באוקר, אנליסט בכיר ב-Enterprise Strategy Group, אמר: "יותר ויותר אנו רואים פעילויות IT המאמצות hypervisors (מנהלי מכונות וירטואליות) על-פי צרכיהם עבור סביבה ספציפית. טוב שלמנהלים יהיה כלי יחיד היכול לנהל יותר מסביבה אחת. ONE Veeam מספק את ערכו ברחבי סביבותIT הטרוגנית ע"י מינוף כישורים קיימים, ומאפשר ל-IT לשנות במהירות או להרחיב פלטפורמות hypervisor מתוך דרגה גבוהה של ביטחון".
אדווין יואן, מנהל במיקרוסופט, אמר: "מספר גדל במהירות של ארגונים מסתמכים על Windows Server Hyper, לרבים יש גם hypervisors אחרים וצריכים לנהל סביבות הטרוגניות אלה. Veeam זיהתה את הצורך בפתרון ניהול יחיד עבור שוק ה- SMB, ועתה Veeam ONE תספק תמיכה עבור Windows Server Hyper-V".

Veeam היא חברה בינלאומית עם מטה צפון אמריקה בקולומבוס אוהיו, מטה אירופאי ברידינג – בריטניה, מטה לדרום מזרח אסיה בסידני אוסטרליה, ומרכז פיתוח בסנט פטרסבורג.
המוצרים הבולטים של Veeam הם Backup and Replication, ו- Nworks - כלי ניהול. ל-Veeam יש יותר מ-30
תאריך:  26/03/2012   |   עודכן:  26/03/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הנעלה יופי
רשת נעלי הנשים והילדות, YOOPI, פותחת סניף באילת, במתחם "ביג". בשלב הראשון יפעל הסניף במתכונת Shop in Shop בחנות "פבריס" שבמתחם, זוהי לרשת הנקודה ה-11 במניין החנויות
קוסמטיקס ביונד
מותג הטיפוח ביונד (www.beyondpro.co.il) "נכנס" לערכת ה"גלוסיבוקס" (http://www.glossybox.co.il) של חודש מרץ. במסגרת "קופסת ההפתעות" יוגשו ללקוחות גלוסיבוקס, מגיל 40 ומעלה, המנויות על הערכה החודשית, ביונד - סרום פנים ועיניים עם קוויאר שחור (50 מ"ל) או ביונד - מסכת יופי עם קוויאר שחור (50 מ"ל). כמו-כן, יוצאת ביונד בפעילות ייחודית במסגרת גלוסיבוקס ומזמינה את לקוחות החברה לזכות במתנות!
גלאי תקשורת
במסגרת מהדורת "יומן" של הערוץ הראשון בהגשתה של איילה חסון תשודר פינה חדשה- "מה היה לנו" בהגשתו של בני עורי ובה הצצה טלוויזיונית נדירה לארכיון הסרטים התיעודיים של "שירות הסרטים הישראלי" הצופים מוזמנים למסע נוסטלגי בשני העשורים הראשונים של המדינה
אלט שי
הצייר ארם גרשוני ינחה סדנת נוף בת שלושה ימים לציירים חובבים
יפעת גיא
אפליקציית ישראכרט לאייפון זכתה בתעודת הצטיינות בתחרות האפליקציות Mobi Awards בכנס Mobillity 2012 של אנשים ומחשבים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il