X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
פתרונות 3D Experience של החברה אפשרו לחברת GID לתכנן במהירות מערכת חדשנית למיגון על iPhone 4S
▪  ▪  ▪

דאסו סיסטמס, המובילה העולמית בתכנון 3D (תלת ממד), דגמים דיגיטליים 3D וניהול מחזור חיי מוצר (PLM), הודיעה כי GID Development, חברת בוטיק לתכנון, הנדסה וייצור מהירים, גמישים וחסכוניים, השתמשה בפתרונות 3D Experience של דאסו סיסטמס עבור תכנון ייצור והוצאה לשוק של מארז מגן ומוקשח, הבולם תנודות וזעזועים עבור ה- iPhone 4S.
בעזרת שימוש בפתרון התכנון השיתופי של דאסו סיסטמס, CATIA , הצליחה GID להביא את מערכת BodyDock Cellphone Armor שלה משלב התכנון לשלב המוצר המעובד, תוך מספר חודשים בלבד.
BodyDock Cellphone Armor זכתה לכינוי "האולר השוויצרי של מארזי הטלפונים הסלולריים", בזכות שפע תכונות במוצר מעבר להיותו מארז מוקשח.
"נוכחנו לגלות בעצמנו כיצד הפתרונות רבי העוצמה של דאסו סיסטמס מביאים לחיים רעיונות וחוויית צרכן חדשה וחדשנית", אמר ג'ים גריימס, מייסד ומתכנן ראשי ב-GID. "לרוב, GID עובדת על מימוש רעיונות חדשניים של לקוחות. הפעם, עם רעיון משלנו, היה מעניין לחוות בעצמנו את השימוש ב-CATIA כדי להוציא את המוצר שלנו לשוק, ולא רק את עבודת לקוחותינו."
GID הטמיעה את פתרון CATIA for Creative Designers כדי לפתח את מערכת ההגנה והעגינה שלה ל-iPhone 4s. עם טכנולוגיה זו יכולים מתכנני GID לבנות באופן וירטואלי אבות-טיפוס למספר קונספטים, ולהגיע במהירות לחוויית משתמש-קצה אופטימלית המאזנת צורה ותפקודיות. פתרון CATIA הופך את התכנון למוצר למהיר, מדויק ובאיכות גבוהה.
"חברת GID הנה דוגמה קלאסית של חברה הממנפת טכנולוגיות של חוויות 3D חדשניות ומשולבות, עבור יצירת יתרון תחרותי. חוויות הן משהו גדול יותר מאשר מוצרים, ולקוחות כמו GID מבינים זאת", אומר גלעד פרידמן, מנכ"ל דאסו סיסטמס ישראל. "הם מדברים, חוקרים ועובדים כדי לספק מוצרים כמו מגן ה- BodyDock, המשתלב עם חוויית ה- iPhone של משתמש הקצה. לא מדובר רק במוצרים, כי אם במיקוד בחוויית המשתמש שיוצרת הצלחה אמיתית, כמו זה של ה- Bodydock Cellphone Armor."

תאריך:  01/04/2012   |   עודכן:  04/04/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
דאסו סיסטמס מסייעת בהגנה על אייפון 4S
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אביטל פרידמן
אלפי משפחות הקדימו לקבל השנה את קמחא דפסחא מידי הרב איפרגן בשל החשש מחידוש ההפגזות
רוזנווסר רבין איה
שיתוף פעולה עסקי בין APC מקבוצת שניידר אלקטריק ובינת יישום מערכות מקבוצת רד-בינת    ההסכם כולל פרויקטים בסך מכירות שנתי של כמיליון וחצי דולר בשנה
שוהם תהל
מפקחי מינהל מקרקעי ישראל פינו מקלט עירוני במרכז האזור המסחרי של קריית גת, כשהם מסיימים בכך את פינוי הקרקע עליה מתוכננת לקום שכונת "רובע הפרחים", המתוכננת להכיל 380 יחידות דיור. הקמת השכונה החדשה היא נדבך נוסף בתוכנית המינהל להגדיל את מספר תושבי קריית גת מ מכ-50,000 אלף כיום לכ-75 אלף, במסגרתה אישרה החודש המועצה הארצית לתכנון ובנייה תוכנית נוספת של המינהל, "קרית גת צפון", בהיקף של 7,000 יחידות דיור
מיכל זילבר
צמרת רואי החשבון בישראל העניקה מלגות בסך של כ-100,000 ש"ח לסטודנטים מצטיינים לחשבונאות מהמסלול האקדמי המכללה למינהל    בין התורמים: ד"ר משה ברקת, יו"ר הפניקס, רואי החשבון אילן בירנפלד, דני מרגלית, דב ספיר, אייל הורביץ ורבים נוספים
תקשורת גלאי
אבי מוטולה – מנכ"ל קבוצת נגב, נבחר ע"י ועדת השיווק של איגוד השיווק הישראלי לאיש השיווק של חודש מרס, הבחירה בזכות המהלכים שהובילו למהפך דרמטי במעמדה של החברה, מיצובה ומקומה בשוק הישראלי והעולמי. מחברה שנתפסה כחברה המוכרת אריחים בלבד הפכה נגב לחברת העיצוב המובילה בישראל ואחת מהגדולות בעולם בתחומה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il