חברת HOT ממשיכה בהשקעותיה לשיפור השירות הטלפוני ללקוחותיה. במסגרת השינויים, רכשה החברה לאחרונה מערכת CCP (Customer Centric Performance) מתקדמת, שפותחה ע"י החברה הישראלית ROI CUSTOMERS, לניטור של ביצועי המוקדים.
ה - CCP, הינה מערכת BI מתקדמת, ייעודית למוקדים טלפוניים המושתת על מתודולוגיית מדידה וניטור מתקדמת OnLine. CCP נתפסת כחידוש מבחינת שיטות העבודה המקובלות ביחידת ה- Contact Centers בישראל.
בעקבות רכישת CCP החלו ב HOT הטמעה אינטנסיבית של CCP לכל מערכות המידע הפועלות במוקדי השירות והמכירות.
ערן שפיר, מנהל חטיבת מערכות מידע ב-HOT: "מערכת CCP משתלבת היטב במערך ה BI של HOT ותאפשר קפיצת מדרגה בניהול מערך המוקדים הטלפוניים של החברה."