X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
הערוץ הראשון ישדר בחג הפסח הקרוב מגוון תוכניות זמר עברי, לועזי וקלאסי, לצד הסדרות המצליחות : חוק וסדר, זירת הפשע, משפחת סימפסון ואחרות. איתי ורד חוזר עם תוכנית הטיולים "על הדרך", ויחד עם לוסי אהריש יוצא למסע לנגב הדרומי בכדי לגלות את המדבר ותושביו. כמו-כן, במהלך החג ייחשפו לראשונה השירים שישתתפו באירוויזיון 2012 בשידורי הילדים של הערוץ תככב ברבי המיתולוגית בסדרת סרטי אנימציה מרהיבים שישודרו במהלך חוה"מ
▪  ▪  ▪

ביום ראשון, 8/4, תשודר בערוץ הראשון בשעה 21:45 התוכנית "על הדרך" שתוביל את הצופים למסתורי צפון הנגב בחוהמ"פ. איתי ורד ולוסי אהריש יוצאים לנגב הצפוני כדי לגלות את המדבר ותושביו. הוא מטייל ברגל מהר עמשא במורד מעלה דרגות ורואה איך הופך הנוף הים תיכוני לנוף צחיח וייחודי .
ביום חמישי, 10/4, בשעה 21:45, תיקח התוכנית "על הדרך" את הצופים לעמק יזראל. איתי ורד יוצא הפעם לטיול באחד העמקים היפים בישראל-עמק שהוא סמל לחלום ההתיישבות והחלוציות שלנו.
במהלך החג ייחשפו לראשונה שירי אירוויזיון 2012. לקראת תחרות האירוויזיון 2012 שתיערך ב-26 במאי באזרבייג'ן, ישודרו השירים שנבחרו לייצג כל מדינה בתחרות, בשלושה חלקים.
לקט ראשון ביום א' 8/4 בשעה 22:15, לקט שני ביום ב' 9/4 בשעה 22:17, חלק שלישי יום ג' 10/4 בשעה 22:15.
בתוכנית "לגעת ברוח" יארח יואב גינאי את הזמר והשחקן ששי קשת בערב שביעי של פסח, 12/4 בשעה 19:30.תוכנית עם הזמר וחתן פרס ישראל יהורם גאון, תשודר ביום ו', 13/4, בשעה 19:00.
בערב שביעי של פסח, 12/4 בשעה 20:15 תשודר התוכנית החדשה "כנגד כל הסיכויים", שתארח את המוסיקאי טל קרביץ אשר בילדותו למד במסגרת החינוך המיוחד והגיע לגדולות כמוסיקאי אומן, המוכר בעולם כשגריר המוזיקה הישראלית מטעם משרד החוץ.
בימי א', ב', ו-ג' של חוה"מ, 8-10/4, בשעה 20:15, ישדר הערוץ הראשון מוסף תרבות לפסטיבלים העוסק בסיקור הפסטיבלים השונים המתקיימים ברחבי הארץ בחול המועד פסח.
מחלקת הילדים והנוער מביאה את סדרת סרטי ברבי המבוססים על אגדות עם אהובות וידועות וסיפורים מוסיקליים קלסיים בעיבודים עדכניים ומושקעים, ישודרו בימים א'-ד', בין השעות 15:30-16:50 (8-9-10-11 באפריל, שידורים חוזרים ב-06:30-08:00 ).
"מפצח האגוזים" – יום א', 15:30. הרפתקה קסומה מתחילה כאשר קלרה (ברבי) מקבלת מדודתה במתנה מפצח אגוזים ובאותו לילה מתעוררת ומוצאת כי הוא התעורר לחיים ונאבק במלך עכבר המרושע .
"אגם הברבורים" – יום ב', 15:30. בתו הקטנה של האופה שיוצאת למסע מופלא על גבי חד קרן ליער המכושף, שם הופך אותה מכשף מרושע לברבור.
"הנסיכה רפונזל" - יום ג', 15:30. רפונזל נעולה בטירה נסתרת ומשרתת את גותל, מכשפה קנאית תככנית וזדונית, אך לא לאורך זמן. יום אחד היא מוצאת מברשת ציור קסומה ובעזרתה יוצאת למסע בו היא מגלה אהבה ,אמת ומשכינה שלום בין ממלכות.
"12 הנסיכות המרקדות" – יום ד', 15:30. המלך רנדולף האלמן חושש שמא בנותיו הנסיכות אינן זוכות לחינוך הולם, ומזמין את הדוכסית רואינה כדי שתיקח אותן תחת חסותה. רואינה מרעילה את המלך בחשאי, ובו-בזמן מתנכלת לבנותיו ואוסרת עליהן לעשות את מה שאהוב עליהן.

תאריך:  02/04/2012   |   עודכן:  04/04/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 יהורם גאון
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידית ליבנה
חל שיפור ביחסי ישראל ומדינות אפריקה ורצוי שרוה"מ יבקר שם כפי שהודיע    אסור לישראל להחזיר מהגרי עבודה לאריתריאה כי נשקפת סכנה לחייהם – אומר ד"ר אריה עודד עם פרסום ספרו החדש אפריקה וישראל - יום ד', 18 באפריל במכון טרומן
קובי ברדה
עמותת מלר"ז לחברת חשמל – הפחיתו קרינה מסוכנת בסמיכות למבנה בגבעת שמואל
עדן זק
9.6.2012 ת"א, באולם ממוזג ב"בית דני"    סדנאות אמן בתחום קרקס וריקוד, מופע קברט קרקס, תקליטנים מעולים, מתחם לילדים ועוד
יעל סער טייב
ManpowerGroup דורגה ע"י Ethisphere Institute כאחת החברות האתיות ביותר בעולם זו השנה השנייה ברציפות    ManpowerGroup היא החברה היחידה בענף שקיבלה את הדירוג היוקרתי
שרית גבאי
הסאקורה! קרנבל פריחת הדובדבן בבוסתן "בראשית" בגולן    "בראשית" מפסגות גליל גולן ותיירות עין זיוון בשיתוף האגודה לידידות ישראל יפן מזמנים אתכם גם השנה לחגוג את פריחת הדובדבן!
רשימות נוספות
שי לפסח ליחידת העילית שלדג  /  יפעת גדות
לא על התלוש לבדו...  /  רינה קטש
מחירי סלי הקניות צונחים יותר מ-50%  /  מיכל רז חיימוביץ'
לשנה הבאה בני חורין באמת  /  בלפור חקק
על היציאה מעבדות לחירות...   /  צילה שיר-אל
בין חירות פיסית לחירות מחשבתית  /  פרופ' יעקב בר-סימן-טוב
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il