X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
ה-IP לתכנון של קיידנס מאפשר גמישות בהגדרת התצורה ומתיר שילוב של תקן ה-LPDDR3 עם תקנים אחרים בבקר יחיד ו-PHY הדרושים עבור טלפונים חכמים וטאבלטים
▪  ▪  ▪

קיידנס (Cadence), מובילה עולמית בתחום התכנון האלקטרוני, מוסיפה לתיק מוצרי ה-IP (קניין רוחני) לתכנון שלה, את ה- IP לתכנון עבור תקן הזיכרון הנייד LPDDR3. פתרון ה-IP לזיכרון LPDDR3 מתוכנן לספק את רוחב הפס הגבוה ואת צריכת ההספק הנמוכה הדרושים עבור טלפונים חכמים וטאבלטים, והוא כולל בקר משולב ותמיכת PHY, בניית אבות טיפוס וירטואלית, IP לאימות וערכות Allegro® design-in המאיצה את היישום ומקטינה את הסיכון בתכנון. ה-IP לתכנון של קיידנס מאפשר גמישות בהגדרת התצורה ומתיר שילוב של תקן ה-LPDDR3 עם תקנים אחרים בבקר יחיד ו-PHY. המשמעות היא, שניתן ליצור SoCs (מערכות על-גבי שבב) התומכות בכמה וכמה תקני זיכרון, ולהפוך תכנון אחד לבר שימוש בכמה שווקים.
"כדי להמשיך ולעמוד בקצב של יכולות העיבוד ההולכות וגדלות של הטלפונים החכמים והטאבלטים של ימינו, חייבים מתכנני ה-SoCs לתמוך בתקני הזיכרון המתפתחים גם הם בקצב לא פחות מהיר", אומר מארק גרינברג, מנהל שיווק מוצר בקבוצת מימוש SoC בקיידנס. "בקיידנס, מטרתנו היא לאפשר גישה מוקדמת לסטנדרטים הללו על-ידי כך שאנו מציעים ללקוחות קשת רחבה של תקני IP לתכנון ברמת ביצועים גבוהה והספק נמוך, כדוגמת ה-LPDDR3, המאפשר לשלב במהירות את התקן בתוך תכנוני ה-SoC החדשים שלהם".
כחלק מהשקת ה-LPDDR3 , שדרגה קיידנס את המנוע לניהול רוחב פס, ה-Placement Queue 2.2, המסייע למטב את האופן בו ניגשים לזיכרון ולהשגת שיפור בצריכת ההספק ובביצועים הכוללים של המערכת.
בנוסף ל-LPDDR3 , מציעה קיידנס IP עבור תקני זיכרון ניידים ונייחים אחרים בעלי דרישה גבוהה בקרב מתכנני SoCs, לרבות Wide I/O ו-DDR4.
Cadence Design Systems (קיידנס)
קיידנס דיזיין סיסטמס היא חברת תוכנה ציבורית בינלאומית, מובילה עולמית בפיתוח כלי תוכנה, מתודולוגיות ושירותים, המאפשרים את תכנונם של שבבים ורכיבי חומרה מתקדמים. פתרונות התכנון והאימות של קיידנס מאפשרים ללקוחותיה לפתח את דור העתיד של התקני המוליכים למחצה עבור מוצרי האלקטרוניקה הצרכנית, ציוד תקשורת ומחשבים.
קיידנס, פועלת ומובילה בתעשיית ה-EDA (Electronic Design Automation) למיכון התכנון האלקטרוני של מערכות אלקטרוניות מורכבות, משנת 1987.
הכנסות החברה בשנת 2011 הסתכמו ב-1.15 מיליארד דולר.
קיידנס דיזיין סיסטמס ישראל הוקמה בשנת 1989 כגוף מכירות, שיווק ותמיכה הממוקם בא.ת. הרצליה פיתוח. בשנת 2005 רכשה קיידנס את חברת וריסיטי הישראלית, אשר צורפה לקיידנס כמרכז הפיתוח שלה הממוקם בפארק אפק, ראש העין.

תאריך:  18/04/2012   |   עודכן:  19/04/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עדי וילדר
עדי וילדר
עדי וילדר
גדי דומב
אצולת השילוט דיגיטלי הינה שילוט דיגיטלי מבוסס אנדרואיד. מדובר למעשה במוצר היברידי, גם מסך וגם מחשב, בעל יכולותיה ויתרונותיה של טכנולוגיית ענן
הילה אקרמן
NTT DOCOMO מפתחת אפליקציה לנעילה מרחוק עבור סמארטפונים מבוססי אנדרואיד בשיתוף עם רד בנד תוכנה    אפליקציית הסמארטפון שנמצאת בשימוש של השירות החדש- Omakase Lock, ממשיכה את יחסי החברות שהחלו בהסכם הרישוי המקיף ב-2009
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il