X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
המפעיל הווירטואלי של חברת "הום סנטר", "הום סלולר" יוצא לדרך ומבטיח: המחיר הזול בישראל לדקת שיחה: רק 19 אג' לדקה ורק 12 אגורות ל-1 מגה גלישה
▪  ▪  ▪

המפעיל הווירטואלי של חברת "הום סנטר", "הום סלולר" יוצא לדרך ומבטיח:
המחיר הזול בישראל לדקת שיחה:
רק 19 אג' לדקה ורק 12 אגורות ל-1 מגה גלישה.
תחת הסלוגן "בעצם, למה לשלם יותר?" משיקה היום (א') חברת "הום סלולר" מבית "הום סנטר", את הרשת הסלולרית החדשה ומצהירה: נציע את המחיר הנמוך בישראל ונהיה נגישים לכלל הלקוחות שלא ידרשו לרכישת מכשיר חדש, כל בעל טלפון מכל סוג שהוא יקבל פתרון כולל ב-17 סניפי הום סנטר בפריסה ארצית.
המפעיל הסלולרי הווירטואלי (MVNO) "הום סלולר" החל לפעול היום בקידומת 055-22 ,
אך כל לקוח בעל מספר קיים יוכל להישאר עם מספר הסלולרי שברשותו.
הום סלולר מציעה את תעריפי השיחה הנמוכים ביותר בשוק, העומדים על 19 אגורות בלבד לדקת שיחה , 15 אג' להודעת טקסט,ו- 12 אג' בלבד לגלישה של 1 מגה לצד תשלום קבוע של 17.90 ש"ח עבור דמי שימוש.
הרשת של "הום סלולר" תפעל על גבי תשתית התקשורת של רשת סלקום, תוך קבלת שירותי MVNE מחברת "פורום" , ותציע תעריפים מוזלים ואחידים לכל הרשתות לצד איכות ושירות מקצועיים הנשענים על 7 שנות ניסיון בתחום הסלולר.
בשלב הראשון, נקודות המכירה והשירות של הרשת תמוקמנה בפריסה ארצית רחבה בכ – 17 סניפים של רשת הום סנטר ולאחר מכן יוקמו נקודות בכ-8 נקודות נוספות בסניפי הרשת ומחוצה לה ,במרכזי קניות מרכזיים. קידומת מספרי הטלפון של מנויי החברה שמעוניינים במספר טלפון חדש הינו 055-22. מוקד שירות הלקוחות יינתן בשני מספרים האחד כוכבית 0552 והשני -
1800-055-222.
בנוסף, מבצע ענק וחסר תקדים לרגל ההשקה 3000 המצטרפים הראשונים יקבלו טלפון סלולארי מסוג NOKIA 100 ב-1 שקל בלבד!
ללקוחות קיימים תוצע תמיכה בכל סוגי הטלפונים הקיימים בשוק : דור 2 ודור 3 באמצעות החלפת SIM בלבד וללא צורך ברכישה של טלפון סלולרי, פשוט לשים SIM ולדבר.
ללקוחות החדשים שיהיו מעוניינים לרכוש גם טלפון סלולרי, תציע "הום סלולר" מגוון ענק של 40 מכשירים שונים לרכישה (מצ"ב נספח א') לצד אביזרים מגוונים וחדשנים, כל זאת בנקודות המכירה והשירות (מצ"ב נספח ב'). מחיר המכשירים ינוע בין 200 שח למכשירים הפשוטים ועד 3999 ש"ח למכשיר אייפון 4S המתקדם בשוק כיום.
בשל העובדה שהום סלולר מציעה שירותים לכל סוגי הטלפונים, הכוללים דור 2 ו-3 יוכלו הלקוחות המצטרפים להישאר עם המכשירים הקיימים ובהחלפת SIM בלבד להצטרף לחברה ולזכות לתמיכה מלאה לכל מכשירי דור 2 ולראשונה גם לדור 3 . פשוט מאוד, קל מאוד – פשוט SIM וסע!
בקרוב תתאפשר גם נדידה למדינות רבות בעולם במחיר משתלם ותמחור פשוט וקל להבנה.
אהרון מידן, יו"ר הום סנטר: "הכניסה שלנו לשוק ה-MVNO היא פועל יוצא מהרשת המצליחה שהקמנו בסניפי הום סנטר- hmobile. במהלך השנים האחרונות, צברנו ניסיון רב בתחום הסלולר, למדנו לעומק את השוק ואת הצרכים האמיתיים של הצרכנים והבנו כי את המהלך האמיתי והנכון ביותר לצרכנים רק אנחנו יכולים לספק. בעזרת צוות מומחה בתחומו שעבד ימים כלילות במשך תקופה ארוכה של למידה והתמקצעות בתחום הצלחנו להביא מוצר מנצח באופן בו ההצעה שלנו תשנה את הדרך שבה אנו צורכים סלולר. אנו מציעים לצרכן אלטרנטיבה זולה יותר בצורה משמעותית וזאת ללא צורך להתפשר על איכות השירות ופשטות השימוש עם גב איתן של חברת הום סנטר. בכך אנו מביאים בשורה של ממש לתחום הסלולר".
אודי מארצי, מנכ"ל הום סלולר : "הצרכן הישראלי המתין זמן רב לקבל מוצר פשוט וקל לשימוש, לצד עלויות נמוכות, שירות מקצועי עם ניסיון רב שנים וזה בדיוק מה ש"הום סלולר" מתחייבת לתת. אנו נציע מסלול פשוט, קל ונוח, שיתאים לכלל הלקוחות. אנו לא מציעים חבילות שהצרכן בפועל לא ממש זקוק להן.וניתן לו לשלם בדיוק את מה שהוא צורך בפועל, על-פי צרכיו ורצונו וזאת במחיר הנמוך ביותר בישראל לדקת שיחה.
במהלך 7 שנות ניסיון, שבהם הובלנו את מהפכת הטלפונים ללא התחייבות ובמחירים נמוכים, הבנו מה הצרכים של הלקוח הממוצע ובזכות הצעה זו אנו ניתן מענה לקהל יעד רחב."
על אודות "הום סלולר"
הום סלולר מבית הום סנטר חתמה לפני 6 חודשים עם חברת "סלקום" על הסכם מפעיל וירטואלי MVNO ויוצאת לדרך עצמאית בשוק המפעילים הוירטואליים. עם זכייתה ברישיון למפעיל וירטואלי, הפכה הום סנטר, אותה פוקדים מאות אלפי מבקרים וחברי מועדון, לגוף שמחזיק שתי חברות בתחום הסלולר, הן את hMobile והן את המפעיל הווירטואלי "הום סלולר", שיחדיו יהפכו את השירות הסלולרי הוירטואלי של הום סלולר למוביל בתחומו.
.
הום סלולר, תשכיל להשתמש ביתרון היחסי שיש לה מבית הום סנטר; בידע ובניסיון רב השנים בתחום מכירות טלפונים סלולריים, אשר נרכשו ב-44 סניפים של המותג המוכר hMobile, חברת-הבת שמוכרת את כמות הטלפונים הגדולה ביותר בשוק הפרטי.

אתר אינטרנט
תאריך:  23/04/2012   |   עודכן:  23/04/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 הום סנטר בע"מ  סלולר  סלקום
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
רשת וירטואלית חדשה בשוק - הום סלולר
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
הכתבה כתובה כמאמר שיווקי ל"ת
פוגע באמינות האתר  |  23/04/12 11:18
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רעיה בלחסן
לרגל יום העצמאות ה-64 למדינת ישראל קייקי כפר בלום מזמינים את חיילי צה"ל צה"ל הסדירים ל"שייט במדים" , שייט חינם במסלול הרגיל במהלך יום העצמאות (בהצגת תעודת חוגר). כמובן שאין צןרך להגיע במדים
אבנר הורביץ
ביום שלישי, 24 באפריל 2012, ערב יום הזיכרון, בשעה 21:00, תקיים תנועת 'לוחמים לשלום' טקס יום זיכרון ישראלי-פלסטיני, בהאנגר 11, נמל תל אביב. בטקס, הנערך זו הפעם השביעית, ישתתפו משפחות שכולות, ישראלים ופלסטינים והאמנים אלון אולארצ'יק, דנה וישינסקי, הבילויים, מרים טוקאן, קבוצת תיאטרון רות קנר ומקהלת שיראנא. הנחייה : שירה גפן ורימא ג'ואברה
שרית גבאי
Eden Springs, חברת האם של מי עדן, מרחיבה פעילותה בתחום הקפה באירופה: רוכשת את חברת חברת Th?Caf? ההולנדית, העוסקת בתחום פתרונות הקפה לעסקים
דנה הראל
טלדור תקים מערכת לניהול וסריקת מסמכים לבנק ירושלים בכ-3 מיליון שקל
רותי מדלעי
"Sunny Side Up" בעריכת נואית בנאי הוצאה לאור Hirmer publishing house
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il