X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
מהדורה מיוחדת של דגם הריינג'רובר איווק, שעוצב בשיתוף עם ויקטוריה בקהאם, מוצגת לראשונה בתערוכת הרכב בבייג'ין המהדורה תוגבל ל-200 רכבים בלבד; עלותו מוערכת בכ-880 אלף ש"ח לראשונה בתולדות לנדרובר – דגם בצבע שחור מט בצביעה ידנית
▪  ▪  ▪
ויקטוריה בקהאם והאיווק [דייב בנט]

עם תחילת שיווקו, בספטמבר 2011, יצר הריינג'רובר איווק את תת-קטגורית רכבי הכביש-שטח פרימיום הקומפקטיים. במהלך החודשים שחלפו, זכה האיווק ביותר מ-100 פרסים בינלאומיים, ומהווה הצלחה עולמית חסרת תקדים ואף משך קבוצה חדשה של לקוחות ללנדרובר. בזכות השילוב הייחודי של העיצוב הדרמטי, העומד ביסוד הליבה של המותג ומייצג את היכולות והיוקרה, 70% מהלקוחות שרכשו את האיווק הם חדשים בתת הקטגוריה הקומפקטית ובמותג לנדרובר.
התאמה אישית יצרה חלק מרכזי מהמשיכה לריינג'רובר איווק. כל אחת משלושת רמות הגימור: PURE, PRESTIGE, ו- DYNAMIC – יכולה להיות אישית יותר ובעלת טווח עצום של אפשרויות החל ממגוון אפשרויות של חבילות עיצוב לפנים הרכב ועד צבע הגג.
כעת, הוחלט בלנדרובר על הרחבת העיקרון של הגדלת טווח האפשרויות, וזאת, באמצעות דגם חדש של ריינג'רובר איווק המעוצב באופן אקסקלוסיבי במהדורה מיוחדת ונוצר כתוצאה משיתוף פעולה בין מחלקת העיצוב בלנדרובר, בראשות גארי מקגוברן עם ויקטוריה בקהאם, זוכת פרס מעצבת המותג הנחשק של שנת 2011 במסגרת פרסי האופנה הבריטיים.
המהדורה המיוחדת של ריינג'רובר איווק תוגבל ל-200 מכוניות בלבד בכל העולם. הרכב הוא מסוג קופה 4 מושבים, ומופעל על-ידי מנוע קל 2 ליטר בנזין 240 כ"ס עם מערכת ה- Terrain Response עטורת הפרסים של לנדרובר. מכירות הדגם המיוחד יחלו באוקטובר 2012, ועלותו המוערכת תעמוד על כ-880 אלף ש"ח.
לדברי גארי מקגוברן, מנהל העיצוב בלנדרובר, "העיצוב של האיווק תפס באמת את ליבם של לקוחות ברחבי העולם. בעבודה עם ויקטוריה, הכוונה לא הייתה לשנות את הארכיטקטורה הבסיסית והעיצוב המנצח של ריינג'רובר איווק, אלא ליצור מהדורה מיוחדת שמרחיבה את אופיו בכיוון חדש תוך איפוק בשינויי הצבעים והפרטים. לנדרובר ו-ויקטוריה בקהאם הם מותגי יוקרה בריטיים עם אמינות ומשיכה גלובלית, ה"בריטיות" הדואלית הזו גורמת לשיתוף הפעולה להיות אפילו עוד יותר מרגש, במיוחד כשלוקחים בחשבון את קהל היעד הענק של המוצרים ברחבי העולם, במיוחד בסין, רוסיה וברזיל שם נמצאת החברה בצמיחה".
ויקטוריה בקהאם ציינה כי "התרגשתי מאוד לעבוד עם לנד רובר, לאור העובדה שיש לי הערכה עצומה למותג. מאז ומעולם נהגתי בריינג'רובר, עבורי זו תמצית האיכות והיוקרה. המותג שלי ידוע בשל האיכות וטיב העבודה, וכך גם לנדרובר. לכן, עבורי זה הרגיש כמו שיתוף הפעולה המושלם".
המהדורה המיוחדת תיוצר במתקן הייצור HELEWOOD בליברפול ותהפוך למוצר מוגמר על-ידי מהנדסי מחלקת ההזמנות של לנדרובר (ETO).
הגימור הידני האיכותי של צביעה בצבע אפור מט, עם גימורים בצבע שחור מבריק נוגד על הגג, בצדדים, על מכסה המנוע, על חישוקי הגלגל והגלגל שיעניקו לרכב מראה דמוי מתכתי והוא חיוני עבור העיצוב. בכדי להוסיף לתחושת היוקרתיות, בדגם שולבו אלמנטים בגוון זהב ורדרד אשר מופיעים על חישוקי המכונית והגריל. אלמנטים אלה ייחודיים למהדורה המוגבלת בלבד.
פנים הרכב האלגנטי והיוקרתי משלים את המראה האולטרה מודרני והחיצוניות המתכתית. העיצוב הספורטיבי של ארבעה מושבים, במראה עור וינטאז' בצבע חום TAN – עם גימור נועז של תפרי בייסבול, נבחר על-ידי ויקטוריה כקריצה לבעלה הספורטיבי דיוויד. אותו עור משמש גם לכיסוי הדלתות הפנימיות, המשטח להנחת היד ומכסה קופסת האחסון המרכזית.
בהמשכיות לקו המנחה את חיצוניות הרכב, שולבו אלמנטים בגוון זהב ורדרד גם על פנים הרכב, שם ניתן למצוא אותם על לוח הבקרה המרכזי, על המתגים ועל לחצני בחירת הנהיגה. משטחים אחרים ברכב היו מאופקים בצורה מכוונת, וזאת, על-מנת לשקף את הצד החיצוני של המכונית באמצעות שימוש נרחב בצבע שחור רך בכפתור ההילוכים וקונסולת מרכז בצבע שחור-פסנתר בעלת מרקם אלומיניום.
ברכב שולבו שטיחונים יוקרתיים מצמר אנגורה במטרה להגביר את תחושת החגיגיות. עיצוב הרכב נוגע בכל נקודה ומגיע אף אל תא המטען אשר הורכב מחומרים בעלי איכות זהה ויוצע עם מטען עור המורכב מארבעה חלקים, מרופד באופן זהה לריפוד הגג. ארנק עור תפור ביד, משולב עם עיטורים בגוון זהב ורדרד, יכיל את מדריך התכונות הבלעדיות של הרכב, והוא נושא מיתוג המשותף ללנדרובר וריינג'רובר ונחתם על-ידי ויקטוריה בקהאם.

תאריך:  24/04/2012   |   עודכן:  24/04/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
זהר נוי
עלייה של כ-10 אחוזים נרשמה בכמות דגלי הלאום המיוצרים השנה בארץ לקראת יום העצמאות, עוד הוכחה שגם את הסינים אנחנו יכולים לנצח אומר, אבי מרום (מילברגר), וקסילולוג ומגשר, מוותיקי יצרני הדגלים בארץ ויו"ר מפעלי מרום אפ.ג'י.פי בכפר סבא
ליאורה בר
הפתרון כולל מערכת CRM שפותחה במיוחד כמענה לצרכיהם המיוחדים של משפחות האוטיסטים בישראל
שמואל דברת
שלישי ב' באייר תשע"ב – 24/4/12, יערך במרכז האוניברסיטאי אריאל בשומרון כנס שמירת הטבע ביהודה ובשומרון. הכנס, אשר נערך על-ידי מו"פ אזורי השומרון ובקעת הירדן בשיתוף המנהל האזרחי ליהודה ושומרון, יעסוק ברבדים השונים של הטבע והסביבה בחבל ארץ זה
שני ירושלמי
האקדמיה לשיווק (April Academy) המציעה מסלולי לימוד, קורסים וסדנאות בתחום השיווק, השיווק באינטרנט ובמדיה חברתית, מרחיבה פעילותה ופותחת שלוחה בצפון. שלוחת האקדמיה לשיווק מוקמת בחיפה בשיתוף פעולה עם לשכת המסחר והתעשיה חיפה והצפון, ומשכנה יהיה בבית לשכת המסחר
ירון לוקר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il