X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
הטכנולוגיה של גיזמוקס מאפשרת המרה מהירה של יישומים אירגוניים ישנים ליישומי ענן חדשים ו-SaaS, תוך שמירה על רמת אבטחה מקסימלית. הגיוס הנוכחי מתבצע לפי שווי של 26 מיליון דולר (אחרי הכסף) שהינו שווי כפול מהשווי לפיו בוצע סבב ההשקעה הקודם לפני כשנה
▪  ▪  ▪

חברת מעין ונצ'רס (ת"א: מעין) הודיעה כי חברת הפורטפוליו, גיזמוקס (מוחזקת כ 30.44% בדילול מלא) חתמה על מזכר הבנות עם חברת השקעות אמריקנית CIG ו- IVIC שתשקענה בחברה סך של 2.5 מיליון דולר. בנוסף, יושקעו בגיזמוקס מיליון דולר נוספים ממשקיעים קיימים וכן תומר למניות הלוואה המירה בסך של 3.5 מיליון דולר, שניתנה לגיזמוקס על-ידי ענקית המיחשוב סיטריקס ומשקיעים נוספים.
על-פי מזכר ההבנות שנחתם, הגיוס הנוכחי מתבצע לפי שווי של 26 מיליון דולר (אחרי הכסף) שהינו שווי כפול מהשווי לפיו בוצע סבב ההשקעה הקודם לפני כשנה.
בשני העשורים האחרונים חברות ואירגונים השקיעו מאות מיליארדי דולרים בבניה, שימור ותחזוק של מערכות לגאסי תשתיתיות. עם זאת, לאור המעבר לטכנולוגית ענן ושימוש במכשירים ניידים כדוגמאת סמארטפונים וטבלאטים השימוש בפועל במערכות אלה מוגבל, בעיקר משיקולים של אבטחת מידע, מהירות ויכולת המרה של היישומים הותיקים לישומים אינטרנטים חדשים ומהירים. הטכנולוגיה של גיזמוקס מאפשרת המרה מהירה של יישומים אירגוניים ישנים ליישומים חדשים, תוך שמירה על רמת אבטחה מקסימלית ומכאן השוק העומד בפניה הינו שוק ענק הצמא לפתרון אמיתי הנמצא בחזית הטכנולוגיה.
הפלטפורמה של גיזמוקס, Visual WebGui, מאפשרת המרת יישומים מיחשוביים-ארגוניים המותקנים מקומית, ליישומים אינטרנטיים גמישים, עם גישה להרבה משתמשים ממקומות שונים, בו זמנית. הגישה הינה מהירה ומאובטחת. שימוש בפלטפורמה של גיזמוקס משנה את עולם התוכנה כיוון שניתן להעביר יישומים קיימים לסביבת ענן המחשוב וסביבת SaaS (תוכנה כשירות) עם גישה דרך מכשירים נישאים, בשברירי אחוז מהזמן והעלות הנדרשים לעומת הפתרונות המקובלים היום. בנוסף הפלטפורמה של גיזמוקס מספקת רמת אבטחה מקסימלית ויישומים הנגישים מכל דפדפן או מכשיר סלולרי ללא צורך בהתקנה של תוספות כלשהן.
גיא רוזן, יו"ר מעין ונצ'רס: "אנחנו רואים בהשקעה של CIG, גוף השקעות אמריקני מוביל ורב ניסיון, חיזוק רב עוצמה לאמונתנו בפוטנציאל הרב הטמון בגיזמוקס. אין ספק ש - CIG לא הייתה משקיעה לפי השווי האמור, אלמלא הייתה מאמינה שלגיזמוקס פוטנציאל הצפת ערך רב".
דורון ליבשטיין, יו"ר גיזמוקס: "אנו ממשיכים להעמיק את שיתופי הפעולה עם הגורמים המובילים בעולם התכנה
ביניהם, מיקרוסופט וסיטריקס. שיתופי פעולה אסטרטגיים אלו מהווים הכרה לחדשנות ולפוטנציאל של גיזמוקס ולערך המוסף שאנו נותנים ללקוחות. גיזמוקס פועלת בשוק החם ביותר בעולם התכנה – המרת אפליקציות של השוק הארגוני והתאמה לווב ולמובייל באמצעות הענן".
נבות פלד, מנכ"ל גיזמוקס: "אנו מודים על הבעת האמון בגיזמוקס, הן של המשקיעים הקיימים והן של המשקיעים החדשים. על-אף העובדה שהטכנולוגיה שלנו כבר זוכה להצלחה מסחרית ולהכרה של ענקיות התוכנה, אנחנו ממשיכים לשקוד, הן על השבחתה בסביבת מיקרוסופט והן בהרחבתה לסביבת האנדרואיד".
על אודות גיזמוקס
גיזמוקס, הפועלת בשוק החם ביותר בעולם התוכנה, פיתחה טכנולוגיה ומוצר מהפכני להמרה מהירה ואוטומטית של מערכות לגאסי אירגוניות וותיקות לעולם האינטרנטי החדש המוגדר כ - Post PC era. באמצעות הטכנולוגיה של גיזמוקס ניתן לגשת למערכות האירגוניות מרחוק על-ידי אפליקציות מאובטחות מבוססות HTML5, בסמרטפונים ובטבלטים. גיזמוקס זכתה לאחרונה בחוזים משמעותיים עם גופים מובילים בארץ ובעולם בתחום הפיננסי ובתחומים אחרים המעידים על עליונות הטכנולוגיה שפיתחה גיזמוקס. כך למשל הטכנולוגיה של גיזמוקס תשמש להמרות בבנק לאומי, בחברת אינטגרף הגלובלית, לקסיס נקסיס האמריקנית, טרק בייק האמריקנית ועוד. בתוך כך, עלה צבר ההזמנות של החברה, שעמד בשנת 2011 על כמיליון דולר, במאות אחוזים והוא עומד כעת על כ - 10 מיליוני דולרים.
על אודות מעין ונצ'רס
מעין ונצ'רס הינה חממה טכנולוגית מופרטת, המשקיעה בחברות הזנק בתחילת פעילותן. החברה נוסדה בשנת 1996, הופרטה בשנת 2003 והונפקה בבורסה לניירות ערך בתל אביב בסוף שנת 2005. החברה מתמחה במיזמים עתירי טכנולוגיה בשלבים המוקדמים, בתחומי התוכנה וה - IT, המכשור הרפואי והתעשיה. תחת מעין ונצ'רס והחממות בבעלותה: חממת עומר, חממת איריס ואתר דימונה, פועלות כ – 35 חברות.

תאריך:  29/04/2012   |   עודכן:  29/04/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 מיקרוסופט
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
גיזמוקס של מעין ונצ'רס גייסה 3.5 מ' ד'
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עדנה דור-און
ייעוץ משפטי בהתנדבות יינתן ע"י סטודנטים למשפטים למטופלי המרכז לבריאות הנפש טירת כרמל
זהר נוי
הצעת הנאמנות זמינה רק לבעלי מניות שיהיו רשומים נכון ל-7 במאי 2012 והזכויות לא ניתנות להעברה
newswire newswire
גרסה 6.0 של פתרון Proximex Surveillint הגיעה לשלב הגמר בתחרות הבינלאומית על פרסי האבטחה בוועידת IFSEC 2012
Newswire Newswire
הדמות הידועה בתלת ממד מציעה למעצבי תלת ממד יכולות מתקדמות באיכות של תצלום, מיפוי, תמורות (morphs) וציוד
דניאלה רייבנבך
מותג תכשיטי היוקרה האיטלקי Guerci & Pallavidini מגיע לראשונה לישראל    רשת תכשיטי אימפרס מקבוצת רולטיים תשווק את קולקציית התכשיטים האהודה בקרב הוליוויד, הנסיכות מהאצולה האירופאית ומונטה קרלו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il