X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
TNT Express הוכרזה כזוכה בפרס פרנץ אדלמן לשנת 2012 על תוכנית "האופטימיזציה הגלובלית" שהנהיגה, העודה שימוש בשיטות מתקדמות של מחקר תפעולי בכדי למטב את רשת השינוע של החברה
▪  ▪  ▪
TNT Express זכתה בפרס פרנץ אדלמן [צילום יח"צ ]

TNT קיבלה את הפרס מהמכון למחקר תפעולי ומדעי הניהול (INFORMS®) מהנטינגטון ביץ', קליפורניה.
פרס אדלמן נחשב לציון לשבח הגבוה ביותר בתחום המחקר התפעולי, התחום המיישם שיטות אנליטיות מתקדמות, כגון מידול, על-מנת לסייע בקבלת החלטות טובות יותר. TNT Express משתמשת בכלים כאלה באופן שגרתי כדי לשפר את רשתות השינוע שלה, ובכך יוצרת נתיבים יעילים וקצרים יותר.
"אנו גאים לקבל את הפרס, המעיד על התחכום והיעילות של פעולות TNT," אמר כריס גוסנס, מנכ"ל הרשתות הגלובליות של TNT Express, "מחקר תפעולי מסייע ל-TNT לחסוך בעלויות, לשפר את השירות ללקוחות ולפתח את כישורי המנהלים."
תוכנית האופטימיזציה הגלובלית שעליה זכתה TNT בפרס, מטפלת בהיבטים רבים של פעולותיה של TNT, לרבות תכנון מיקומם של האתרים, ניתוב מיטבי של המשאיות, ניהול ציי רכב וסידור העבודה של אנשי הצוות. ב-2011 ביצעה TNT Express 200 פרויקטים של מיטוב הרשת. מאז 2005 חסכה החברה 60 מיליון קילומטרים של נתיבים ו-54 מיליון ק"ג של פליטות פחמן דו-חמצני הודות למיטוב רשתות השינוע המקומיות שלה בגרמניה, צרפת, ספרד ואיטליה.
על-מנת למלא את הביקוש למנהלי תפעול מיומנים, TNT Express שיתפה פעולה עם בית הספר לעסקים ע"ש טיאס נימבאס של אוניברסיטת טיבורג בהולנד ויחדיו הקימו את GO Academy, תוכנית בת שנתיים לפיתוח מנהלים למיטוב רשתות שינוע. מאז 2008 סיימו את הלימודים יותר מ-200 מנהלים של TNT.
חמשת החברות האחרות שעלו לשלב הגמר בתחרות על פרס פרנץ אדלמן ל-2012 הן מלונות קרלסון, המרכזים לבקרת ומניעת מחלות (CDC), תאגיד Danaos, היולט-פקארד ואינטל. למידע נוסף אודות הפרס, בקרו באתר של INFORMS.
TNT אקספרס
TNT אקספרס, היא חברת משלוחי האקספרס המובילה באירופה והרביעית בגודלה בעולם. החברה מובילה מידי יום מיליון חבילות, מסמכים ומטענים ללמעלה מ-200 מדינות ברחבי העולם דרך 2,409 סניפים ומרכזי מיון הפזורים ברחבי העולם ומפעילה רשתות תעבורה אוירית ויבשתית באירופה, המזרח התיכון, אפריקה, אסיה וארה"ב. TNT אקספרס מעסיקה יותר מ-77,000 אנשים ברחבי העולם ומפעילה צי של 46 מטוסים ו-30,000 כלי רכב. הכנסות החברה ב-2011 היו 7.2 מיליארד יורו. TNT אקספרס ישראל היא בבעלות מלאה של החברה האם. משרדי הסניף הישראלי של החברה, אשר החל את פעילותו בארץ בשנת 1998, ממוקמים בלוד, וכיום עובדים בו כ-150 עובדים.
קישור לאתר World Shop"": www.tntworldshop.co.il

תאריך:  01/05/2012   |   עודכן:  02/05/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יעל שביט
רפתנים וחקלאים מכל הארץ יערכו צעדת הזדהות עם מאבק ענף החלב בישראל
אופיר שפיגל
מידעטק טכנולוגיות מידע בע"מ עורכת כנס ניהול סיכונים בשיתוף עם קבוצת D&B ישראל    הכנס מיועד ללקוחות מידעטק - מנכ"לים, מנהלי כספים ומקבלי החלטות
אלי שטיינברג
הסתדרות האקדמאים במח"ר (מדעי החברה והרוח), המאגדת בתוכה בין היתר את כלל הפסיכולוגים בשירות הציבורי לרבות הפסיכולוגים המועסקים בשירותי בריאות הנפש, מתנגדת נחרצות ליישום "הרפורמה" בבריאות הנפש, כפי שזו מוצעת בשנים האחרונות על-ידי משרד הבריאות.
גלאי תקשורת
חברת ההשקעות הנדל"ן BDP חתמה עם חברת 'כרומגן' על הסכם לייצוא דודי שמש לכפרי נופש אקולוגיים בהונדורס    הזמנה ראשונה בסכום של 71 אלף$ יצאה לדרך
חמי כהן
מתהדק שיתוף הפעולה בין קרן ההון סיכון JVP בירושלים לבין עיריית באר שבע
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il