X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
חברת אחוה מובילה את שוק החלוה בישראל, עם נתח שוק של כ-55% וסיכמה את שנת 2011 עם היקף מכירות של כ-120 מיליון ש"ח
▪  ▪  ▪
חטיף חלוה אחוה [אריה ויסמין צלמים ]

חברת אחוה, היצרנית המובילה בישראל של מוצרי חלווה, טחינה ודברי מאפה מאז 1929, רכשה קו ייצור חדש לחלוה, בהשקעה כספית של 8.5 מיליון ש"ח. קו הייצור הינו פרי פיתוח של חברת "אחוה" בשיתוף מומחים בינלאומיים ומומחי אקדמיה, מהבודדים כיום בעולם, וביכולתו לייצר כ-800 ק"ג חלוה בשעה. קו הייצור החדש פועל 24 שעות ביממה ומייצר כ-20 אלף ק"ג חלוה מסוגים שונים ביממה, בעיקר על-מנת לעמוד בדרישות ההולכות וגוברות למוצרי החלוה של החברה.
קו הייצור החדש הותקן במפעל "אחוה" בברקן, המתפרס על פני שטח של כ-2,500 מ"ר, ומאפשר ייצור חלוה במספר שלבים בהם, לישת החלוה, רידודה וחיתוכה על-פי גדלים וצורות. בשלב הבא עוברת החלוה לצינון על גבי מסועים ולבסוף לאריזה. קו הייצור נחשב לחדיש ולמתקדם ביותר בתחום ייצור הממתקים וקיים אצל יצרניות הממתקים המובילות בעולם בלבד. המיכון החדש הותאם לדרישות יצרנית החלוה הישראלית, שביקשה לשמור על המרקם, הטקסטורה והטעם של החלוה מתוצרתה.
המיכון המתקדם נרכש בהון עצמי של "אחוה", על-פי המדיניות הפיננסית השמרנית של המפעל. מאז הקמת המפעל, לפני קרוב ל-80 שנה, מממן המפעל מהונו העצמי את רכישות המיכון והנדל"ן, ללא מינוף בנקאי או הלוואות אחרות. לפני כשנתיים רכשה אחוה קווי ייצור חדישים למפעל מאפים חדש שנבנה באריאל, שנבנה בשטח של כ-18,000 מ"ר ובהשקעה כספית של 20 מיליון ש"ח. ציוד חדש למפעל המאפים נרכש בכ-9 מיליון ש"ח וביכולתו לייצר מעל ל-35 אלף עוגות ביום.
חברת "אחוה" הוותיקה החלה לייצר חלוה בשנת 1929 בדרום תל אביב ומאז מרחיבה מידי שנה את מגוון המוצרים בתחום. בין מוצרי החלוה האיכותיים שמייצרת אחוה: חלוה וניל, חלוה בציפוי שוקולד, חלוה עם פיסטוקים, חלוה ללא סוכר וסדרת מוצרים של חלוה אורגנית. החלוה מיוצרת מטחינה גולמית איכותית, המיוצרת במפעל לפי מסורת עתיקת שנים ונשמרת בקפידה. את שנת 2011 סיכמה אחוה עם מחזור מכירות של 120 מיליון ש"ח, גידול של 8% ביחס לשנת 2010. כ-20% מתוצרת המפעל מיוצרת לייצוא למדינות רבות באירופה, קנדה, ארה"ב, אוסטרליה ודרום אפריקה.
לדברי מנכ"ל חברת "אחוה", יעקב מלאך: "קו הייצור החדש מאפשר לנו לעמוד בדרישות הולכות וגוברות מצד רשתות המזון למוצרי החלוה. הצרכן הישראלי, שמעולם לא הפסיק לצרוך חלוה, אף מגלה את יתרונותיה הבריאותיים ובשנים האחרונות אנחנו עדים למגמה בה מעפילה החלוה ומחליפה את הממתקים השונים, בקרב מבוגרים וילדים כאחד. סוג המיכון שהותקן במפעל משמש כיום לייצור חטיפי דגנים וממתקים מובילים בעולם, ואנו שמחים להיות החברה הישראלית היחידה שהכניסה מכונה כזו לשימוש עבור ייצור חלוה".

תאריך:  08/05/2012   |   עודכן:  08/05/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
חברת אחוה רכשה קו ייצור חדש לחלוה
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מוטי שוימר
משה גבריאלוב, נשיא ומנכ"ל זיילינקס העולמית, יפתח את הכנס ב-17 במאי באווניו בנוכחות מאות לקוחות החברה בישראל ושותפיה
מיכל סדן
זהר נוי
אירוע יעילות המכירות הגלובלי הראשון במעלה כולל יותר משבעים מושבים על יעילות מכירות עם אנליסטים ואנשי ביצוע בכירים בענף, סדנאות הדרכה ואירועי יצירת קשרים
יוסי דוד
הכנס הירושלמי השני לשטח, אקדמיה וקהילת הלהטבא"ק בישראל
עידו מזור
לילדים ולמבוגרים עם צרכים מיוחדים, ולקשישים עם ירידה בתפקוד מגיע חיים נוחים וקלים יותר. עמותת מילבת מציעה עזרה, בפיתוח פתרונות לחיי היום יום. לעיתים האנשים בסביבה הקרובה או האנשים עצמם לא מודעים לכך שבעיות יום-יומיות ניתנות לפתרון. לעיתים לילד עם מגבלה קשה לשחק בצעצוע רגיל שכל ילד מסוגל לשחק איתו. גם לקשישים או מבוגרים עם מוגבלות יש צרכים מיוחדים שמקשים על חיי היום יום שלהם
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il