X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
לראשונה בישראל בכנס טלדן למידע ב -14-16 במאי בית המידע והמודיעין הביטחוני IHS Jane’s ידון בהשלכות איומי הסייבר על הכוחות הצבאיים בעולם הדיון ייערך במהלך מושב ייעודי למגזר הביטחוני ב-16 במאי במסגרת כנס טלדן בהילטון ת"א, בהובלתו של אלכסנדר וון-רוזנבך, עורך בכיר ואנליסט ב-IHS Jane’s עוד משתתפים במושב: תנ"צ (דימוס) מאיר בן-ישי, רח"ט אבטחה, משטרת ישראל, ואלוף (מיל.) עוזי דיין
▪  ▪  ▪

הזמנה
חברת טלדן מערכות מידע, ספקית מידע עסקי, מדעי וטכנולוגי, תקיים מושב ייעודי למגזר הביטחוני, במסגרת כנס ותערוכת המידע הבינלאומית ה-27 של החברה, ב-16 במאי בתל אביב בין השעות 14:30 – 17:45. במושב שיוביל בית המידע והמודיעין המוביל בעולם לנושאי צבא וביטחון IHS Jane’s יידון לראשונה עורך ואנליסט בכיר מטעם ג'יינס, בהשלכות איומי הסייבר על הכוחות הצבאיים בעולם.
עוד ישתתפו במושב, יו"ר הסמינר תנ"צ (דימוס) מאיר בן-ישי, רח"ט אבטחה, משטרת ישראל, אשר יידון באבטחת הציבור בעידן של תמורות וכן אלוף (מיל.) עוזי דיין אשר יסגור את הכנס בהרצאה בנושא יחסי-אירן ישראל.
"גם אם קיים פער בין איום הסייבר הנתפס לזה הממשי, הטכנולוגיות הצבאיות בעולם עושות יותר ויותר שימוש באמצעי אונליין", אומר אלכסנדר וון-רוזנבך, עורך מדריך הצבאות בעולם בג'יינס. "כוחות הביטחון והצבא צריכים לקחת בחשבון את השלכות איומי הסייבר בתוכניות ההצטיידות והחימוש", הוא מוסיף.
בדיון ימנה וון-רוזנבך את יכולות הגנת הסייבר של הכוחות הצבאיים השונים בעולם, ביניהם מדינות המפרץ וארה"ב וכיצד מידע ומודיעין ביטחוני תומכים ביכולות צבאיות.
כמו-כן יתקיים במסגרת המושב, פאנל בנושא "הסייבר- האם איום ממשי?" בהנחייתו של יעקב כץ, כתב Jane's Defense Weeklyומחבר הספר "ישראל נגד אירן - מלחמת הצללים". בפאנל תשתתף גם אסתי פשין, מנכ"ל שדולת ההייטק בכנסת ויועצת אסטרטגית לתחום.
במושב צפויים להשתתף מנכ"לים ובכירים רבים מקרב התעשיה הביטחונית הישראלית והרשויות הממשלתיות הרלוונטיות.
על אודות IHS Jane’s:
עם יותר מ -100 שנות ניסיון, ג'יינס הינו בית מידע ומודיעין, בעל מוניטין בינלאומי על דיוק, אמינות, והגינות המידע בקרב משרדי ממשלה, רשויות ממשלתיות, סוכנויות מיוחדות וגורמי צבא ברחבי העולם.
לחברה מומחיות בינלאומית בנושאי הגנה, ביטחון, תחבורה ציבורית, אכיפת חוק והגנת המולדת והמידע אותו היא מפיקה ומנתחת נחשב כמשאב חיוני עבור לקוחותיה הממשלתיים, הצבאיים ובקרב התעשיות הביטחוניות הבינלאומיות.
ג'יינס ממשיכה במהלך כל השנים לדחוף את הגבולות באיסוף, איתור, ניתוח ודיווח של מידע מודיעיני ביטחוני מתוך מקורות גלויים. פתרונות החברה הינם רחבים ומדויקים ומיועדים למגוון רחב של צרכים מודיעיניים ועסקיים בקרב הקהילייה הביטחונית הבינלאומית.
ג'יינס הוכרה על-ידי ה-Government Accountability Office‏ (GAO) כמומחית בתחום הטרור ואיום הטרור על התשתיות בארצות הברית וכמקור מומחה למידע הנוגע לאיומים על תשתיות לאומיות בארצות הברית.
מטה החברה הנו בלונדון ולחברה סניפים בוושינגטון, לוס אנג'לס, ברזיל, סינגפור, טוקיו, סידני, בייג'ינג, ניו דלהי, ואוטווה, וכן רשת של מאות כתבים ואנליסטים ברחבי העולם.
על אודות טלדן מערכות מידע
חברת טלדן מערכות מידע הוקמה בשנת 1978 והיא ספקית מובילה של מידע עסקי, מדעי, רפואי, הנדסי, טכנולוגי וצבאי. החברה מציעה מגוון רחב של מוצרים ושירותי מידע לאוניברסיטאות, תאגידים, גופי מחקר ופיתוח, מרכזים רפואיים, ספריות, חברות מסחריות, ממשלתיות וביטחוניות. לטלדן חברות בנות, טידינט וברלה, המייצרות מאגרי מידע ומערכות לניהול מידע וידע, ופעילות בכעשרים מדינות.
על אודות כנס טלדן - "מידע 2012 INFO"
כנס ותערוכת מידע 2012 INFO, מייזומה ובארגונה של טלדן, הוא האירוע המרכזי והמוביל של קהיליית המידע בישראל. הכנס, החוגג 27 שנים, מציע מגוון רחב של סמינרים ייחודיים בהשתתפות מרצים מובילים מהארץ ומחו"ל וכן תערוכה מקצועית שתציג את החידושים האחרונים בענף. הכנס יתקיים במלון הילטון ת"א בין 14 ל-16 במאי 2012.
השנה יכלול הכנס חמישה מסלולים ו-18 סמינרים בנושאים שונים בתחום המידע:
- אינטרנט2012 , רשתות חברתיות, מידע נייד וטכנולוגיות – בו יידונו בין היתר נושאי מחשוב ענן, עידן ה- BigData, לוחמת סייבר וניוד המידע ברשת.
- מודיעין עסקי תחרותי, מידע עסקי/טכנולוגי/צבאי – בו יידונו נושאים כמו אנליזה של נתונים – המידען החדש הוא אנליסט, תרומת המודיעין לעסק.
- מידענות וניהול תוכן - עם הנושאים ארגז כלים למידען, איסוף, ארגון וניהול מידע אישי, וניהול משאבים אלקטרוניים בספריה ובמרכז המידע.
- ניהול ספריות ומרכזי מידע - עם הנושאים ספריות ומרכזי תרבות בעידן הגוגל, שימור והנגשה של אוצרות הידע האנושי.
- כללי – עם נושא השימוש בטכנולוגיות מידע לצורכי הוראה ולמידה במערכת החינוך הרשמית והבלתי רשמית, וכן על ארכיונים מיוחדים בתחומי רפואה, אדריכלות, עיצוב ואמנות, ומידע משפטי כתשתית מחקרית באקדמיה ופעילות מעשית במגזר העסקי.
למידע נוסף: MS תקשורת עסקית
עופרה מור-צוויק, 054-6308017
איריס בנדיט 054-6308016
מירב ברנשטיין 03-647-5268

תאריך:  14/05/2012   |   עודכן:  09/05/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
סמינר Jane’s למגזר הביטחוני בכנס טלדן
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גלית פריד
פעילות ושעשועי מים במדעטק חיפה בחג השבועות
תקשורת לירון
תערוכת הבישול והאפייה הגדולה לקהל ה foodies החדשנית והחווייתית בישראל תיערך בגני התערוכה, ב-22-24 במאי. 70 יצרנים ויבואנים של אוכל, גאדג'טים, ומוצרי מטבח יהפכו את חלל התערוכה ללונה-פארק קולינארי
ניסן גיל
חברת דע-תא ביוטק תציג מערכת המסייעת לאבחון מחלות מדבקות בחיות, תוך הקטנת הסיכונים להן ולבעליהן
קרן יפה - גדיש
איגוד שמאי הביטוח יערוך השתלמות מקצועית לשמאי רכב בנושא רכבים היברידיים וחשמליים    אנטול שפיגל, מנכ"ל האיגוד: "ההתפתחות הטכנולוגית בעולם הרכב מחייבת את האיגוד לבצע הכשרה מתמדת לשמאים וזאת על-מנת לשמור על רמתם המקצועית"
הרדיו הבינלאומי של סין
פרויקט משותף לישראל ולסין של הרדיו הבינלאומי של סין יחזק את הקשר עם משפחות היהודים שחיו בסין בתקופת מלחמת העולם השנייה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il