ביטוח ישיר בקמפיין פרסומי רחב היקף המגבה מהלך שיווקי יוצא דופן ומהפכה צרכנית בתחום ביטוחי החיים. את הקמפיין, תוביל
מיקי חיימוביץ', אשת חדשות ערוץ 10 לשעבר.
הקמפיין, באמצעות גליקמן-נטלר-סמסונוב, יעלה הערב בכל ערוצי התקשורת (טלוויזיה, רדיו, עיתונות ואינטרנט), תחת המסר הפרסומי: אל תגידו "יהיה בסדר", תעשו שיהיה בסדר. רכשו עוד היום ביטוח חיים משלים כדי שהמשפחה שלכם תהיה מכוסה היטב.
היקף הקמפיין נאמד בכ-4 מיליון שקל.
לדברי רענן סעד, המשנה למכ"ל ביטוח ישיר: "המטרה שלנו בקמפיין הנוכחי היא לטפל בכשל השוק. רובנו נמצאים בחסר ביטוחי בביטוחי החיים ונמנעים מלטפל בנושא. הקמפיין יעורר שיח ציבורי בנושא ויניע אנשים לבדוק את ביטוח החיים שלהם. ביטוח ישיר מאפשרת רכישת ביטוח חיים משלים שיתאים לצרכים של המשפחה.
בחרנו במיקי חיימוביץ' בגלל שבנושא כ"כ מודחק חשוב לבחור בפרזנטור שיקשיבו לו. למיקי מקשיבים".
קרדיטים:
יגאל שמיר – שותף וסמנכ"ל קריאייטיב, מירי סלהוב מודעי – מנהלת מחלקת הפקות, דודי בן סימון – ארטדיירקטור, נועם פתחי – קופירייטר, קרן שכטר ויסמן – סופרוויזרית, איילה מורנו – תקציבאית, יובל גרופי – מנהל מחלקת פלניניג ואסטרטגיה, יחסי ציבור – סנדיק קומיוניקיישן.