X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
ServiceWise תמכה וסייעה לחברת החשמל בהתאמה ויישום מערכת SalesForce.com CRM
▪  ▪  ▪
צוות חברת החשמל ואנשי סרוויס ווייז בכנס היזמות [טל סופר]

word
המערכת הותאמה לטובת חטיבת פרויקטים הנדסיים ופיתוח עסקי בחברת החשמל בראשותו שלסמנכ"ל פרויקטים הנדסיים ופיתוח עסקי יעקב (יאשה) חאין. יוסי נצר מנהל פרויקט מחשוב יזמות עסקית בחברת החשמל הציג את המערכת בפני בכירי חברת החשמל בכנס יזמות עסקית שהתקיים בחיפה
בתמונה הראשונה המצורפת: מימין לשמאל: יעקב (יאשה) חאין - מנהל חטיבת פרויקטים הנדסיים בחברת החשמל, עינת צור-שיין, מנכ"לית משותפת בחברת ServiceWise, יוסי נצר, מנהל פרויקט מחשוב יזמות עסקית בחברת החשמל, נתן גביש, סיילספורס, יוסי שנק - מנהל אגף מערכות מידע ותקשוב
חברת ServiceWise יישומים עסקיים, המתמחה במתן ייעוץ ושירותים מקצועיים בתחום CRM, נציגתה של חברת Salesforce.com הבינלאומית בישראל, הודיעה כי סיימה בהצלחה יישום והתאמת מערכת CRM של חברת Salesforce.com בחברת החשמל לישראל. המערכת הוצגה בפני בכירי חברת החשמל ע"י יוסי נצר, מנהל פרויקט המחשוב באגף מערכות מידע ותקשוב , בכנס יזמות עסקית שקיימה חטיבת פרויקטים הנדסיים ופיתוח עסקי בחיפה. היקפו הכספי של הפרויקט לא נמסר.
צוות פרויקט המחשוב בחן מספר אלטרנטיבות ליישום מערכת CRM שתסייע בניהול הפעילות העסקית של חברת החשמל בארץ ובעולם ומצא כי מערכת CRM של חברת Salesforce.com מתאימה לחברת החשמל. המערכת נבחרה בזכות תאימות לדרישות הפונקציונאליות ובהתאם להנחייתו של מנהל אגף מערכות מידע ותקשוב בחברת החשמל מר יוסי שנק, להעדיף פתרון מבוסס על טכנולוגית "ענן".
לתמיכה ביישום והטמעת המערכת בחר צוות הפרויקט באמצעות מכרז בחברת ServiceWise , נציגתה של חברת סייסלפורס בישראל, בזכות ניסיונה הרב ביישומים מסוג זה והמקצועיות הרבה של אנשיה.
במהלך יישום המערכת הצוות של חברת ServiceWise ליווה את הפרויקט בשיתוף פעולה עם צוות הפרויקט מאגף מערכות מידע ותקשוב, יוסי נצר ושרית רוגין ויח' פיתוח עסקי בחטיבת פרויקטים הנדסיים , ד"ר ולדימיר פודשיבלוב. המערכת הותאמה בהצלחה לצרכים הספציפיים של חברת החשמל תוך פרק זמן קצר של מספר חודשים.
המערכת תומכת בניהול תהליכי המכירה ביחידת היזמות העסקית בחברת החשמל, משלב ניהול הפניות, דרך ניהול שלבי ההזדמנות העסקית (והפעילויות הנלוות) ועד ניתוח ההוצאות וההכנסות ברמת הזדמנות ולקוח.
יוסי נצר, מנהל הפרויקט בחברת החשמל, שהציג את המערכת בפני בכירי חברת החשמל בכנס היזמות העסקית, אמר: "חיפשנו אחר מערכת שתספק לנו פתרון הולם ותייעל את עבודתה של יחידת היזמות העסקית של החברה. היום המערכת היא כלי תפעולי וניהולי יוצא מן הכלל עבור פעילותינו העסקית, מה שמאפשר לנו לבחון בדיעבד ולתכנן קדימה את מהלכינו העסקיים."
עינת צור-שיין, מנכ"ל משותף בחברת סרוויס ווייז, אומרת: " אנו גאים כי נבחרנו ללוות את חברת החשמל בתהליך מראשיתו, כולל אפיון, ייעוץ והתאמה. גמישותה של פלטפורמת Salesforce.com מאפשרת להתאים אותה על-פי הצרכים הייחודיים של הגוף המשתמש בה וזה מה שעשינו בחברת החשמל, בשיתוף צוות מערכות המידע של החברה".
על אודות ServiceWise
חברת ServiceWise ישומים עסקיים בע"מ מספקת שירותי ייעוץ ויישום בתחום ה-CRM, לניהול קשרי לקוחות ומערך השירות בארגון, וכן בתחום ה-Marketing Automation. לחברה, אשר מייצגת בישראל את , מובילת קטגוריית SaaS CRM בעולם, Salesforce.com והינה שותפה עסקית של Marketo ניסיון רב בהטמעת המערכת בארגונים בכל סדר גודל. על לקוחותיה נמנים מעל 120 חברות וארגונים מתחומים מגוונים במשק לרבות הייטק וכן ארגונים ללא כוונת רווח.
המערכת של Salesforce.com, שהוקמה ב-1999 ונסחרת בבורסת NYSE, הינה מערכת מבוססת web במודל Software-as-a-Service, ומיושמת ע"י מומחי החברה בהתאמה לאופי פעילותו של הלקוח. מערכת זו משמשת את שדרת הניהול, המכירות, השיווק ונציגי השירות ומספקת להם מגוון גדול של כלים המאפשר לבצע את כל התהליכים העסקיים בתחום זה. ל-Salesforce.com מעל 110,000 לקוחות ברחבי העולם.
אתר הבית של Service-Wise: www.service-wise.com
אתר הבית של SalesForce: [קישור]
לפרטים נוספים: טל סופר 050-7828690 03-6439106

תאריך:  13/05/2012   |   עודכן:  14/05/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
חברת החשמל לישראל בחרה ב-ServiceWise
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
85.5% בעד ביטול חיוב הילדים בהשתתפות שירותי הסיעוד של ההורים    90.0% בעד הקמת גוף אחד לטיפול בכל זכויות החולה הסיעודי    78.7% בעד העלאת מס הבריאות בשיעור של כחצי אחוז כדי לכלול את שירותי הסיעוד בסל הבריאות
איתמר לוין
משמעות ההגדרה היא שבית המשפט יכול להורות על ביטולו מעיקרו, לעומת מצב בו בחוזה למראית עין אין לפגוע בזכויותיו של צד שלישי
מירב ארד
תנועת אומ"ץ פנתה למנכ"ל הביטוח הלאומי, פרופ' מור-יוסף, בבקשה להעניק לחולים במחלה חשוכת-מרפא סטטוס נכה קבוע ללא הצורך לחדש מדי שנה את סטטוס הנכות שלהם
איתמר לוין
החברה הודיעה שהיא מגבשת הסכם עם מחזיקי האג"ח מסדרה ה'    אלשיך: הסכם כזה לא יספיק לבטל את ההחלטה על הפירוק    דחתה ליום שלישי את כניסת הצו לתוקף
איציק וולף
ראש הממשלה ברך את יו"ר קדימה בישיבת הממשלה הראשונה מאז שהצטרף לממשלת האחדות    הודיע כי אמש נפגש שליחו עם יו"ר הרשות הפלשתינית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il