X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
החברה, שנוסדה ע"י ד"ר דוד אלמגור ועדי שמיר, פיתחה פלטפורמה לניהול החשמל בבניין וגייסה עד כה כ-7 מיליון דולר. את סבב הגיוס האחרון (4.5 מיליון דולר באפריל 2011), הובילו הקרנות גריילוק פרטנרס וישראל קלינטק ונצ'רס. עוד מושקעים בחברה: קוואלקום, חברת החשמל לישראל, כלל אנרג'י וחברת אלכסנדר שניידר
▪  ▪  ▪
ד"ר דוד אלמגור ועדי שמיר [יח"צ]

קובץ וורד
הסטארט-אפ Panoramic Power מתקדם שלב ומכריז על זמינות מסחרית של הפלטפורמה לניהול החשמל בבניין
חברת הסטארט-אפ Panoramic Power, המתמחה בפיתוח מערכות חדשניות לניהול אנרגיה (EMS) המיועדות לצמצם ולהפחית את הוצאות התפעול וצריכת האנרגיה בבניינים, הודיעה היום על סיום שלב הבטא ותחילת מכירות מסחריות לפתרון ,P3E עליו שקדה מאז הקמתה ואשר כבר הספיק לזכות במספר פרסים יוקרתיים בעולם.
פנורמיק פאוור הוקמה בשנת 2009. החברה פיתחה חבילת פתרונות המבוססים על טכנולוגית פורצת דרך, מבוססת ענן, המספקת שירות לניהול וצריכת אנרגיה בזמן אמת. מדובר בפתרון זול ובלתי פולשני אשר מנטר את צריכת החשמל, ומאפשר לבעלי ולמנהלי בניינים מסחריים ,ותעשייתיים דרך מהירה וזולה לצמצם ולהפחית את צריכת החשמל בשיעורים של עד 20%, לבחון את הביצועים האנרגטיים של ציוד קריטי, לאתר ולחזות מראש תקלות, עומסי יתר וצריכת אנרגיה מיותרת.
מערכת P3E מספקת נתונים מעשיים על צריכת האנרגיה ברמה של מעגל או תת מערכת בודדים. הפלטפורמה ניתנת לפריסה קלה, מהירה ורחבה מאוד, ומאפשרת למשתמשים להפחית את עלויות האנרגיה ולזהות חריגות ובעיות תחזוקה דוגמת תקלות בציוד, כל זאת עוד לפני שבעיות מתרחשות בפועל. מערכת ה- P3E מאפשרת יצירת התראות ודוחות בזמן אמת, כמו גם בחינה מעמיקה ורחבה של מידת היעילות האנרגטית ברמה פרטנית לבניין. המערכת בעלת עלות תועלת גבוהה מאוד ומאפשרת החזר ההשקעה תוך כשנה.
הטכנולוגיה של פנורמיק פאוור עושה שימוש בחיישנים אלחוטיים אוספת נתונים ממעגלים חשמליים נפרדים ומספקת מידע רב ערך בזמן אמיתי לפלטפורמה אנליטית מבוססת ענן. הפתרון מאפשר לפרוס ולהתקין מאות חיישנים תוך מספר שעות ומאפשר הטמעה מהירה וללא השבתה של מערכות חשמליות באתר הלקוח.. לאחר ההתקנה החיישנים אינם דורשים תחזוקה, שירות או החלפת סוללה.
ד"ר דוד אלמגור, יזם משותף ומנכ"ל חברת Panoramic Power, אומר: "סיימנו שלב מאד חשוב. לאחר שמספר גדול של לקוחות בחנו את המערכת בארץ ובעולם, אנו מתחילים כעת בשלב המכירות המסחריות. 40% מהאנרגיה העולמית נצרכת בתוך בניינים. הטכנולוגיה שלנו מסייעת להפחית באופן דרמטי את עלויות התפעול והאנרגיה של המבנה. צמצום העלויות נעשה באמצעות הבנה מעמיקה של צריכת החשמל באופן שעד לאחרונה לא יכול היה העולם לחלום שהיא אפשרית. המידע הוא בעל ערך אמיתי ומשמעותי".
עדי שמיר, יזם משותף וה-COO של Panoramic Power, אומר: "היתרונות בפלטפורמת ה-P3E הינם הרבה מעבר למדידת אנרגיה וניהול, שכן היא מאפשרת למשתמשים לזהות בעיות בתפעול ובתחזוקה עוד קודם התרחשות הכישלון בציוד ובמערכת החשמל. היום, בזכות הפתרון שלנו קיימת דרך מהירה וזולה לבחון בצורה מעמיקה את הביצועים של ציוד קריטי, לאתר חריגות ולזהות דפוסי שימוש במכשירים ספציפיים. על-ידי כך יכול הלקוח לתכנן טוב יותר את ניצול האנרגיה והמשאבים הלוגיסטיים שלו. יכולת זו קריטית לרשתות מזון, רשתות קמעונאיות, מרכזים רפואיים, מפעלים, כמו גם לנכסים מסחריים ותעשייתיים אחרים".
פלטפורמת P3E הותקנה עד כה בפיילוטים גדולים בסופרמרקטים, רשתות קמעונאיות ובמרכזיים רפואיים בארה"ב, סין, צרפת, פולין, הונגריה, צ'כיה וישראל. הלקוחות מדווחים כי המערכת ממלאת היטב את ייעודה בזיהוי תקלות ציוד וחוסכת בעלויות התפעול, כמו גם בעלויות האנרגיה.
על אודות Panoramic Power
פנורמיק פאוור הוקמה בשנת 2009 ע"י 2 יזמים מנוסים, ד"ר דוד אלמגור ועדי שמיר. החברה מתמחה בפיתוח מערכות חדשניות לניהול אנרגיה. פלטפורמת ה-P3E, שפותחה על-ידי החברה, מסייעת לשפר ולייעל את התפעול וצריכת האנרגיה בבניין.
הטכנולוגיה של פנורמיק פוואר הינה פורצת דרך ומאפשר למנהלי נכסים למדוד את צריכת האנרגיה ברמת המעגל או ההתקן הבודד בדרך לא פולשנית, ראשונה מסוגה ומבוססת ענן. פלטפורמה זו תוכננה במיוחד על-מנת לסייע לעסקים להפחית עלויות צריכת האנרגיה והתפעול.
פנורמיק פאוור זכתה בפרס הראשון בתחרות התוכניות העסקיות העולמית Qprize של חברת Qualcomm ב-2009 ואף ייצגה את ישראל בשלב הגמר של תחרות SmartCamp של IBM באירלנד בשנת 2010. החברה מגובה היטב על-ידי קרנות וחברות שהשקיעו בה עד כה: גריילוק פרטנרס,ישראל קלינטק וונצ'רס, קוואלקום, חברת החשמל לישראל, כלל אנרג'י ואלכסנדר שניידר.
מידע נוסף על אודות החברה ניתן למצוא באתר הבית: www.panpwr.com
למידע נוסף, הרחבות ותאום שיחות/ראיונות: טל סופר, 050-7828690 03-6439106

תאריך:  14/05/2012   |   עודכן:  14/05/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
פנורמיק פאוור מכריזה על זמינות מסחרית
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מורן מרקוס
תנועת "יש סיכוי" לשינוי שיטת הממשל בישראל ו"המחנה המשותף":
אנו קוראים לממשלת האחדות לעמוד בהתחייבותה ולפעול למען שינוי שיטת הממשל וגיוס לכולם
שגב בת אל
3 ימים, 10 מתחמים, מעל 100 סדנאות, הרצאות ופעילויות לנשים בלבד    בתוכנית: מופע פתיחה משותף של אניה בוקשטיין וסיון טלמור, קבלת שבת כולל מופע של רונה קינן ומופע טרייבל פיוז'ן של סיגל זיו ולהקת "מוזאיקה", פאנל נשים מנהיגות שינוי עם מרב מיכאלי ועוד
יח"צ נובה
מערכות המדידה המשולבות של נובה נבחרו על-ידי יצרן זכרונות מוביל. המערכות מיועדות לשימוש בייצור בתהליך ה CMP באפליקציות דו מימדיות ותלת מימדיות ועבור מדידת שכבות דקות בטכנולוגיות NAND ו- DRAM בדור טכנולוגי של 10 ננומטר
יעל הגר
Platinum Rye, סוכנות התיווך הגדולה בעולם לגיוס כוכבי-על מתחומי הטלוויזיה, הקולנוע, הספורט, האופנה והמוזיקה למטרות פרסום וקד"מ הודיעה היום על פתיחת נציגות בישראל
זהר נוי
CallidusCloud עלתה לשלב הגמר של פרסי העסקים האמריקנים 2012
חבילת יעילות המכירות של CallidusCloud עלתה לשלב הגמר בקטגוריות יישומי ענן וניהול פיננסי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il