אחד מהתהליכים המשמעותיים אותם עובר כמעט כל זוג צעיר בתחילת דרכו הוא רכישת דירה משותפת. אל התהליך יוצא הזוג הצעיר עם שאלות רבות וככל שמתקדמים מתגלים נושאים חדשים אשר לא נלקחו בחשבון בתחילתו של המסע ומהווים מהמורות בדרך אל חלום הדירה.
בין הדברים הראשונים אותם בוחן הזוג הצעיר הוא מה סכום הכסף העומד לרשותו והאם הוא מסכים ללקיחת המשכנתה ורכישת דירה. אך שלב זה אינו מספיק, צריך להחליט איזו דירה לקנות, האם תהיה צמודת קרקע או בבניין רב קומות, עם מספר חדרים מועט או מספר רב של חדרים ועוד שאלות רבות שלעיתים אנו מפספסים ופוגעים בהחלטה הנכונה לרכישת הדירה המתאימה ביותר. כל זה עוד לפני שנגשנו אל הבנקים ובדקנו כמה זה עולה לנו.
מבלי להעליב את מוסד הבנקאות, אבל ממש כמו בשוק, מי שיתמקח טוב יותר ישיג את המשכנתה הגבוהה ביותר, בתשלומים הנוחים ביותר, עם הריביות הנמוכות ביותר ובקיצור, בתנאים אותם רצה לווה המשכנתה לקבל.
אך מה קורה אם לאף אחד מבני הזוג אין את היכולת של סחר ומכר? האם כאן אבד החלום של דירת החלומות שבה יגדלו את ילדיהם הרבים? התשובה לכך היא בהחלט לא! בשנים האחרונות עלתה התובנה כי הבנקים מרוויחים סכומי עתק על חשבונם של האזרחים שכל חלומם הוא בית לגידול המשפחה והחלו לקום חברות לייעוץ משכנתאות. אחת מהראשונות והוותיקות כיום בשוק הייתה homewise
Homewise מהווה חוד חנית בשוק שנשלט כמעט בלעדית ע"י הבנקים. בישראל קיימים לפחות 30 סוגים שונים של משכנתאות המשתנים תדיר בהתאם לחוקי השוק. תפקידו של איש המקצוע של Homewise הוא להיכנס לנעלי הלקוח ולראות כיצד ניתן לתכנן את ההלוואה הטובה ביותר עבורו כמייצג בלעדי של הלקוח מול המערכת הבנקאית. ומכיוון שאינה מתוקצבת על-ידי הבנקים היא אינה מחוייבת לאף אחד מהם.
"רבים מלווי המשכנתאות נפגעים מאחוזי ריבית גבוהים מאלה שהיו יכולים לקבל עם הייעוץ הנכון, כאשר לפי מחקרים שעשינו עולה כי רובם באוכלוסיה החרדית", אמר דוד ממוק, מנכ"ל הום וייז, "לכן, על-מנת לפתח את המודעות לנושא, החלטנו לצאת בקמפיין פרסומי שיסביר את חשיבות הנושא בקרב חוגים אלה בישראל ולתת 50% הנחה בייעוץ משכנתאות".
הקמפיין, שהתחיל בל"ג בעומר, מלווה על-ידי
משרד יחסי ציבור Martins וימשיך כל עוד יהיה לו ביקוש בקרב האוכלוסיה החרדית. הציפייה בהום וייז כי רבים מהציבור יבחרו ליהנות מההטבה