X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
SGI זכתה בחוזה של 27.8 מיליון דולר ממשרד ההגנה של ארה"ב (DoD) מעבדת המחקר של חיל האוויר במרכז משאבי מחשוב העל של DoD בחרה במערכת SGI ICE X
▪  ▪  ▪

SGI- חברת המחשוב הטכני המיוצגת בישראל ע"י TNN טלקום מקבוצת רפק הבורסאית, הודיעה כי משרד ההגנה של ארה"ב (DoD) בחר במערכת HPC (מחשוב עתיר ביצועים) SGI ICE X כחלק מתוכנית חידוש מחשוב העל (HPCMP) שלו. זאת במטרה לספק משאבי מחשוב למעבדת המחקר של חיל האוויר (DSRC). ההסכם כולל גם מערכת אחסון וארבע שנים של תמיכה, בעסקה שהיקפה מוערך ביותר מ-27.8 מיליון דולר.
ישראל וינמן, מנהל פעילות SGI ב-TNN טלקום, אומר כי פתרון המחשוב SGI ICE X שנבחר יאוכסן ב-32 ארונות (M-racks) וכולל 73,728 ליבות של מעבדי Intel Xeon E5-2600 במהירות 2.6 גיגה-הרץ, עם ביצועי שיא תיאורטיים של יותר מ-1.5 פטה-פלופ.
כחלק של הסכם ארוך שנים בחר משרד ההגנה גם במערך אחסון SGI InfiniteStorage, המספק 6.72 פטה-בייט אחסון ופועל על מערכת ניהול הקבצים SGI Lustre.
SGI תספק גם שירותי תמיכה טכניים במשך ארבע שנים.
"פריצת האתגרים הניצבים בפני ה- DoD במחקר דורשת מחשבי על חזקים ביותר, ביחד עם המומחיות המיוחדת ותשתית תקשורת מתקדמת שתוכנית ה- HPCMP מספקת", אמר ג'ון ווסט, מנהל ה- DoD HPCMP. "SGI הנה מזה זמן רב אחת משותפותינו הטכנולוגיות, ואנו מצפים להרחיב את קשרינו איתם במהלך השנים הבאות".
תוכנית חידוש מחשוב עתיר ביצועים (HPCMP) מספקת למעבדות משרד ההגנה ולמרכזי הבחינה שלו, יכולות ומומחיות HPC דרך שותפויות עם המעבדות ומרכזי הבחינה. המשאבים משמשים כדי לספק לתוכניות צבאיות יתרון תחרותי עבור התכנון, תפעול וקיימות של מערכות נשק חדשות.
על אודות TNN טלקום
TNN Telecom מתמחה בפתרונות משולבים מורכבים ואספקת ציוד תקשורת ומולטימדיה מתקדם לחברות התקשורת, תאגידים, לקוחות עסקיים, צה"ל ומערכת הביטחון. לחברה יכולות מוכחות וניסיון עשיר באספקת מגוון רחב של מוצרים מתקדמים ממיטב היצרנים המובילים בעולם ופתרונות משולבים עתירי ידע בתחומי התקשורת והמולטימדיה.
לצוותים המקצועיים ועתירי הניסיון של החברה יכולת לספק שירותים מקצועיים מקיפים וללוות פרויקטים מורכבים מקצה לקצה , החל משלבי התכנון וההנדסה וניהול הפרויקט, במהלך הביצוע והקמת המערכת, הרצה, בדיקות, הדרכה, תחזוקה ותמיכה טכנית ותפעולית.
על לקוחות החברה נמנים ספקי שירותי התקשורת: קבוצת בזק, , סלקום, 013 – נטוויז'ן, 012 – סמייל, צה"ל, משהב"ט, ועוד רבים נוספים.
כנמנית על קבוצת רפק תקשורת ותשתיות, נהנית החברה מיכולת למתן פתרונות רחבים ופרויקטים רבי תחומים משולבים. זאת ע"י שילוב יכולות של חברות מובילות אחרות בקבוצה כגון ג'נרל מהנדסים וחברת אלמור – בתחומי אנרגיה, אוטומציה ותשתיות חשמל ותקשורת לתעשיה ולמגזר העסקי, RR/Sat - מובילה עולמית באספקת ערוצי תקשורת וטלוויזיה לוויניים, טקדטה - מפיץ מוביל בתחום המחשוב ומערכות מידע, וכו'. החברה מוסמכת ISO-9001-2008 וברמת איכות A של משהב"ט.

תאריך:  15/05/2012   |   עודכן:  15/05/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
דנה הראל-בטיטו
אריאל הלר
תושבי יבנה מעל גיל 30 בעלי בגרות חלקית או ללא בגרות כלל יקבלו הזדמנות ללמוד לתואר ראשון במדעי הרוח והחברה. את התוכנית יזם ראש העיר, צבי גוב-ארי במטרה לאפשר לתושבים להגיע לתואר אקדמי. העירייה והמכללה יעניקו מלגות לסטודנטים תמורת התנדבות בקהילה
זהר נוי
Harte-Hanks Trillium ממנה את טלדור כמפיצת פתרונות טיוב הנתונים של Trillium Software בישראל
שטרן אריאלי שטרן אריאלי יח"צ
רשת מרפאות כללית אסתטיקה עולה לאוויר עם קמפיין ניתוחים פלסטיים
יוני לובלינר
מומחים, קרימינולוגים ונציגי החוק ידונו בדרכים להתמודד עם תופעת האלימות. יום שלישי, 15 במאי 2012 באולמי פלטין (בית בוסל) בצפת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il