X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
פעם בארבע שנים זה קורה - רשות השידור מציגה: אולימפיאדת 2012 בלעדית בערוץ הראשון ב"קול ישראל" ובמדיה הדיגיטלית
▪  ▪  ▪
אולימפידת 2012 [יח"צ]

משחקי אולימפיאדת הקיץ ה-30 שיחלו עוד 75 יום עם טקס הפתיחה ביום שישי, ה-27 ביולי 2012 בשעה 23:00, יסמנו עוד שלב ברפורמה ברשות השידור, עם המעבר של הערוץ הראשון לשידור מלא בפורמט HD.
המשחקים, שהם אחד מנכסיה הבולטים של הרשות, ישודרו באופן בלעדי בערוץ הראשון, על-פי ההחלטה, שהתקבלה אתמול, במוסדות רשות השידור, ובהם ועדת השיווק והאסטרטגיה והוועד המנהל. במסגרת 16 ימי שידורים, יובאו לצופים מיטב האירועים, הפרשנויות והרגעים הגדולים מלונדון, כל יום, מהשעה 11:00 ועד ל-23:00.
לאור ההצלחה של שידורי אולימפיאדת בייג'ינג ב-2008 ושביעות הרצון הגדולה אחריהם, שילוב הפלטפורמות צפוי להוות שוב נדבך מרכזי באסטרטגיה של מוסדות רשות השידור להנגשת המשחקים לציבור הרחב כחלק מתפיסת השידור החדשה.
מלבד שידורי הטלוויזיה, שצפויים לארוך כ-12 שעות בכל יום, יהיו השידורים זמינים גם ברדיו, בסלולר ובאתר האינטרנט של הרשות (www.iba.org.il). לראשונה, תושק גם אפליקציה ייעודית של רשות השידור לסמארטפונים, שתשמש אחרי המשחקים כפורטל לתכנים ועידכונים נוספים מהערוץ הראשון ומ"קול ישראל".
ההכנות לפרויקט השידורים הנרחב בעיצומן, ובערוץ הראשון מוקדשת רצועת הספורט היומית מדי ערב ב-19:30 בהגשתו של בוני גינצבורג, גם לעידכוני היומן אולימפי, ובמסגרתו נעדכן על ההכנות האחרונות בלונדון ושל המשלחת הישראלית.
יו"ר רשות השידור, דר' אמיר גילת, מוסיף:"כחלק מהפקת הלקחים ממשחקי המונדיאל ב-2010 ומהאולימפיאדה ב-2008, בהם כל המדינה חגגה ביחד עם הערוץ הראשון כמה מהרגעים הגדולים בספורט העולמי, אני רואה חשיבות כבירה במינוף הייחודיות של רשות השידור והערוץ הראשון ובלעדיותם כגוף השידור היחיד בישראל המחזיק בזכויות השידור לאולימפיאדה, לפני, בזמן ולאחר המשחקים. לפני ארבע שנים קבענו שיאים אישיים בהפצת המשחקים באמצעי המדיה השונים, וזוהי, ללא ספק, אחת ממטרותינו העיקריות עכשיו, ברוח המשחקים האולימפיים."
מנכ"ל רשות השידור, יוני בן מנחם, מוסיף:" הערוץ הראשון וקול ישראל הם השידור הציבורי במיטבו והדבר יבוא לידי ביטוי בשידורי האולימפיאדה. השידורים הם בלעדיים ואני מציע לכלל ציבור משלמי האגרה להתמקד בשידורי רשות השידור שיביאו את האולימפיאדה ברוח " מהר יותר, גבוה יותר חזק יותר!"
לפרטים נוספים: לינדה בר, דוברת 02-5015522/3

תאריך:  15/05/2012   |   עודכן:  15/05/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 קול ישראל  רשות השידור
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אולימפיאדת 2012 בלעדית בערוץ הראשון
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שירי ליבוביץ
חברת אורקנוס תטמיע את מערכת QPack Medical בחברת ארגו טכנולוגיות רפואיות    המערכת, ,QPack Medical תשמש את החברה לניהול תהליכי הפיתוח של מוצרי הדגל של החברה בתחום הציוד הרפואי
שירי ליבוביץ
מחקר חדש מגלה: המעבר לווירטואליזציה של עסקים קטנים ובינוניים - לא רק משיקולי חיסכון    לפי סקר SMB שערכה חברת המחקר Canalys: עד שנת 2014 יוכפל מספר העסקים (קטנים ובינוניים), המיישמים וירטואליזציה בהיקפים רחבים
אסף מואב
SGI זכתה בחוזה של 27.8 מיליון דולר ממשרד ההגנה של ארה"ב (DoD)    מעבדת המחקר של חיל האוויר במרכז משאבי מחשוב העל של DoD בחרה במערכת SGI ICE X
דנה הראל-בטיטו
אריאל הלר
תושבי יבנה מעל גיל 30 בעלי בגרות חלקית או ללא בגרות כלל יקבלו הזדמנות ללמוד לתואר ראשון במדעי הרוח והחברה. את התוכנית יזם ראש העיר, צבי גוב-ארי במטרה לאפשר לתושבים להגיע לתואר אקדמי. העירייה והמכללה יעניקו מלגות לסטודנטים תמורת התנדבות בקהילה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il