X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
הסיכוי להתנהגות מינית בלתי זהירה גובר אם משתמשים באלכוהול או בסמים מעוררים, שמצד אחד מגבירים את התחושות הארוטיות והחשק המיני ומצד שני בגלל ההשפעה שלהם על מערכת העצבים אנשים מרגישים אופוריה, שלווה, חוסר אכפתיות וכתוצאה מזה יש להם פחות שליטה ופחות שיקול דעת
▪  ▪  ▪

קיימת כיום נהייה הדוניסטית ברורה, צורך לעשות דברים מענגים, מדהימים, כאלה שלא עשינו בעבר. הרדיפה אחרי עונג קיימת בעיקר בתחום המיני, שעליו מדברים הרבה ויודעים מעט. במיוחד מועט המידע במה שנעשה באמת בחדרי חדרים של אחרים. במקום להתענג על שפע התחושות הקשורות במגע, בליטוף, בפינוק ובעינוג (ראו את תורות העינוג המיני מן המזרח) מחפשים הישגים מיוחדים. זה כאילו שהיינו במסיבה, ובמקום להתענג על מה שיש בה, מוזיקה, ריקוד, מזון ומפגש חברתי, אנו מחפשים משהו חדש שעוד לא היה קודם. כך גם בתחום המיני, מנסים לעשות תנוחות מרשימות, חדשות ומשונות, לבחור מקום לא שיגרתי, לקיים יחסי מין מספר רצוף של פעמים, עם פרטנרים רבים או עם מישהו מחוץ לנישואים. הגבר מנסה להרשים בביצועיו המיוחדים והצד השני מנסה להרשים בפתיחות ובנמרצות המינית.
הסכנה העיקרית היא ביחסי מין בהם מנסים לדהור מעל בן/בת הזוג בהתלהבות כשהפין נכנס ויוצא מהנרתיק. אין שום רע בתנוחה או בהתלהבות, חוץ מהנחה מוטעית אחת. הפין איננו מוט קשוח שנכנס ויוצא ללא הכוונה. יש לאחוז בבסיסו על-מנת להבטיח שהכניסה לנרתיק לא תתפספס. כי תנועה נמרצת של אגן האישה מול הפין הזקוף עלולה להסתיים בתקלה רצינית, בעיקר אם במקום לחדור לנרתיק הפין מתנגש בעצמות רצפת האגן. זה יכול לקרות כשאת מעליו או כשהוא מעלייך. זה שכיח יותר במערכות יחסים חדשות, או עם בת זוג שאיננה בת הזוג הקבועה, כשההתלהבות רבה והצורך להרשים חזק. פעילות מסוכנת זו עלולה להסתיים בכאבים בפין ובמקרה הגרוע יותר בשבר. השפשוף הנמרץ יכול גם להוות מקור לבעיות אצל האישה, בעיקר שפשוף אזור הכניסה לנרתיק שיכול להסתיים בצריבה, כאב עז עד למצב של כאב כרוני.
הסיכוי להתנהגות מינית בלתי זהירה גובר אם משתמשים באלכוהול או בסמים מעוררים, שמצד אחד מגבירים את התחושות הארוטיות והחשק המיני ומצד שני בגלל ההשפעה שלהם על מערכת העצבים אנשים מרגישים אופוריה, שלווה, חוסר אכפתיות וכתוצאה מזה יש להם פחות שליטה ופחות שיקול דעת.
שבר בפין אינו קורה רק ביחסי מין. חלק מהפגיעות קורה בזמן אוננות אגרסיבית או ביחסים סאדו-מאזו בהם קושרים, דורכים או מכופפים את הפין מעבר לגמישותו הטבעית. הכניסה של הפורנוגרפיה לכל בית בישראל, דרך אתרי מין באינטרנט, עלולה להשפיע על הרגלי האוננות של צעירים. חלקם עוסקים באוננות באופן כפייתי ובתכיפות גבוהה מאוד (מספר פעמים בשבוע עד מספר פעמים ביום) תוך צפייה בתמונות ובסרטים. האוננות הופכת שגרתית ופחות מגרה, ולכן הם נאלצים להפעיל יותר כוח על הפין, כדי להשיג את אותו אפקט של גירוי.
כאנשי מקצוע העוסקים בטיפול בהפרעות בתפקוד המיני, אנחנו חושבים שעלינו לעסוק במניעה ובשמירה על הבריאות המינית, על-מנת שאנשים יוכלו ליהנות מחיי המין מבלי לגרום לעצמם נזקים.
לכן, אין בכוונתנו לומר אל תאוננו או אל תקיימו יחסי מין בהתלהבות, אלא שמרו על בריאות מערכת המין שלכם ותיהנו ממנה עוד שנים רבות.
לסיכום, אם אתם מקיימים פעילות מינית נמרצת, לבד או אם אחרים, חשוב שתשמרו על שלמות הפין. בזמן הכניסה לנרתיק, אחד מכם יכול לאחוז בפין ולכוון אותו לתוך הנרתיק. ואם קרתה תקלה, שכחו מהבושה, ופנו מייד לטיפול בחדר מיון.

פרטים נוספים באתרנו
הכותבת היא סקסולוגית מוסמכת, מנהלת השרות הסקסולוגי, במרכז לרפואה מינית (מחלקה אורולוגית), שיבא- קלאס קליניק, תל-השומר.
תאריך:  27/05/2008   |   עודכן:  27/05/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
שבר הפין - ההיבט הסקסולוגי
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
לסוקסולוגית מחזיקת הברנר
מאיריקו--  |  28/05/08 01:15
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ד"ר גיל רביב
שבר בפין היא תופעה נדירה יחסית עם היארעות מדווחת של 0.5% מכל מיליון גברים הפעילים מינית    בין הסיבות לכך: קיום יחסי מין עם איבר שלא בזיקפה מלאה ויחסי מין אגרסיביים
ראובן לייב
פעמיים בתוך שנה אובחן חולה-סרטן בישראל כחולה סופני, עם גידול ששלח גרורות. לאחר שנשלח לקבל טיפול חדשני בחו"ל נתגלה כי כלל אינו חולה. סיפור עצוב על רשלנות רפואית ופתרונות לעשירים בלבד
אלון מרום
פרשיות אולמרט הן סימפטום לשתי מחלות שפיתחנו, פגיעה בחופש הביטוי ואטומיזציה חברתית
ספי סגל
חתן פרס ישראל ועיתונו התבלבלו - הם חושבים ששמך סלאח שבתי. תזכיר להם את הבלבול הזה כשיציעו לך לחדש את המנוי
ד"ר אברהם בן עזרא
אי אפשר לכלול בכפיפה אחת את ישראל ואת לבנון, זה לא מתאים; ישראל נותרת בהרכב הנ"ל בבידוד משמים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il