X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
בסיכום ביניים ניתן לקבוע שאולמרט הוא עונש קשה מדי. כשאנחנו רואים אותו בטלוויזיה נפגש עם גדולי עולם, כלימה מציפה רבים מאיתנו. מאחר שהוא לא עושה סימנים של "שן מתנדנדת", האחריות על עקירתו, מונחת על כתפי בכירי קדימה. זה הזמן לעשות מעשה. דחוף, דרוש ברוטוס
▪  ▪  ▪
אולמרט. נעוץ בכסאו

שישים דקות! זה הזמן שהקציב ראש הממשלה לחוקרים שהגיעו אליו הביתה כדי לחקור אותו. בתוך סד הזמן הזה הוא הספיק לנזוף בהם, ולהשחית דקות יקרות על שיחות טלפון. ההסבר ששמעו אזרחי ישראל לקציבת הזמן היה: הלו"ז של ראש הממשלה עמוס מאוד. ארבעה ימים אחרי, בדיוק באותו יום שמשה טלנסקי העיד בביהמ"ש, יצא ראש ממשלת ישראל, ל"יום-נופש" בבסיס חיל הים.
ראש הממשלה אהוד אולמרט, משתמש במשרתו, כדי להקשות על החוקרים לחקור האת החשוד בפלילים אהוד אולמרט. איך אמרו הגששים? כזה עוד לא היה לנו.
כמו כל אדם, גם אהוד אולמרט לוקח איתו לעבודה את האופי שלו. והאמת היא, שיש לו אופי מחורבן. לא צריך להיות פסיכולוג מקצועי כדי לתאר תכונות בולטות באופיו: שקרן, תחמן, נכלולי, חביב, לקקן או נשכן (הכול לפי הצורך), נרקומן שררה, מניפולאטור, תאב בצע, פיקח, צלופח, נהנתן ללא תקנה, ערמומי, חכם ונצלן. ולמרות האמור לעיל, במבחן התוצאה, האיש נעדר כישרון ביצוע.
כל התכונות שמניתי, רלוונטיות לחיינו, ביטחוננו ועתידנו. התכונה הכי אקטואלית שלו היא, שהאיש לא קורץ מהחומר של המנהיגים שמתפטרים. נקודת המוצא שלו, כמו של המושחת שקדם לו, קשוחה ובהירה: לעולם אין להתפטר!! לא חשוב כמה ייכשל - אהוד אולמרט לא ייתן ליריביו את התענוג לראות אותו הולך הביתה.
אין מדינה בעולם הדמוקרטי - ובעניין הזה אני בטוח שטומי לפיד יסכים איתי - שראש הממשלה לא היה מניח את המפתחות אחרי פרסום דוח דומה בחומרתו לדוח הביניים שכתבה ועדת וינוגרד.
מבחינתו, עשינו טעות כשבחרנו בו, ועלינו לשאת בתוצאותיה. הוא יסניף שררה עד סוף הקדנציה, ואנחנו נשתה את כוס התרעלה עד תומה. למרות הקריאות להסתלקותו, ולמרות נחיל הכישלונות שמשתרך אחריו, ולמרות העננה הפלילית שמלווה אותו, האיש נאחז בכיסאו בכל כוחו, כאילו מדובר בחיים ומוות.
שמענו מבעלי אינטרסים קביעה לפיה ראש הממשלה הוא איש חזק, בלתי לחיץ ומנהל את ענייני המדינה בשיקול דעת. דהיינו, אפילו שהוא ישן על מנגל דלוק, מאז פתח במלחמה יזומה נגד נסראללה, הוא ניצב איתן על משמרתו. הטענה שהאיש חזק תכליתה לנטרל את הדעה הרווחת לפיה ראשו טרוד בהרהורי חילוץ מהצרות שהביא על עצמו (ועלינו). ברור שהקביעה על חוסנו של האיש שנרדם לנו מול העיניים, היא שקר, שקר, שקר.
עדותו של מוריס טלנסקי, הפראייר הפרטי שלו, הייתה המאיץ. למרות שחשדנו בו, קראנו, שמענו וידענו על מעלליו - עדות סדורה מפי הסוס הנדיב על מעטפות עתירות מזומנים, חוללה כאן סופת טורנדו. העדות הזאת שברה את גבו של הגמל חסר הדבשת אהוד ברק.
במסיבת עיתונאים מאולתרת, קבע יו"ר העבודה, שראש הממשלה בגין בעיותיו האישיות, אינו יכול למלא את תפקידו. וכדי לשכנע את אנשי קדימה להשליך מספינתם את מנהיגם, הוא התחייב לעבוד עם כל מי שיחליטו.
מלשכת ראש הממשלה יצאו מסרים כפולים. הראשון מעורר רחמים: "עושים לי לינץ': תנו לי ללכת בכבוד", והמסר השני כולו עזוז: "רוצים מלחמה- תקבלו"! יועצו הקרוב טל זילברשטיין (להלן השותק מ"פרשת העמותות"), שיגר איום מרומז לאהוד ברק בנוסח: "מי שגר בבית זכוכית שלא יזרוק אבנים".
אחרי סערת טלנסקי ודרישת ברק, אהוד אולמרט מרגיש כמו שמשון שגזזו את מחלפותיו. בכירי קדימה חוששים שאם ידיחו אותו, הוא ייקדח חור בספינתם, ויצלול ביחד איתם. הפחד שלהם מבחירות, כמו הפחד של ברק מבחירות, הוא מקור עוצמתו האחרון של אולמרט. לא עוד!
בסיכום ביניים ניתן לקבוע שאולמרט הוא עונש קשה מדי. אין לו בושה. כשאנחנו רואים אותו בטלוויזיה נפגש עם גדולי עולם, כלימה מציפה רבים מאיתנו. מאחר שהוא לא עושה סימנים של "שן מתנדנדת", האחריות על עקירתו, מונחת על כתפי בכירי קדימה. זה הזמן לעשות מעשה. דחוף, דרוש ברוטוס.

תאריך:  29/05/2008   |   עודכן:  29/05/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
דחוף, דרוש ברוטוס
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
תקוותך תקוות שוא היא
עודד ב  |  29/05/08 16:29
2
מיחלים לנפילתו! איזו ביטוי קשה ל"ת
אולמרטהביאנו הלום  |  29/05/08 17:45
3
אתה תתגעגע לו -אם ציפי ליבני .
מרק טווין  |  29/05/08 18:12
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ד"ר ניצן יניב
הרפואה אינה מבינה עדיין מספיק טוב מדוע אדם חולה בסרטן, ואינה מבינה עדיין מספיק טוב את מהלך המחלה. כתוצאה מכך, חולים רבים מאובחנים באיחור, ואצל חולים רבים בהם מאובחנת המחלה באיחור, הטיפול לא יעיל והם מתים בסופו של דבר
ד"ר צלו רוזנברג
מצער לראות איך העולם הנאור מתבזה פעם אחר פעם מול מדינה שעלולה להפוך תוך זמן קצר יחסית למדינה בעלת יכולת גרעינית. מצער גם לראות את ישראל מתנהלת בכבדות, בעצלות מחשבתית במקום לעורר את העולם למעשה שיפסיק לחלוטין את כל התוכניות הגרנדיוזיות של אירן
עו"ד יוסי דר
עובדה היא, שברק פנה אל אולמרט בדרישה שיפנה את כסאו - לא בגלל המעטפות, אלא אך ורק כי אולמרט אינו יכול לחלק את זמנו בין החמאס, הפרוסטטה, החיזבאללה והחקירות
הרב ישראל רוזן
'שתי בירות למדינה אחת'; ירושלים היהודית ותל אביב הישראלית, האירופית, האמריקנית ואולי רק מזרח תיכונית    בירה יהודית או ישראלית?
אהרון רול
לעתים בעת אשר ברצוננו להיות מעט יותר מנומסים, אמור 'תקינים פוליטית', מחליפים אנו לשון חריפה בביטויים רכים יותר אך לא פחות נחרצים בכוונתם. כזו היא התבטאותו של הלה התופס את כסא ראש הממשלה בכנותו את ידידי ונאמני ארץ ישראל בכינוי 'הזוהים'
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il