X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
מיהו וּמהו אותו מוריס טלנסקי לעומת סיריל קרן? מה כל-כך נורא בחופשה איטלקית באיטליה לעומת עיסקת האי היווני? במה עולה אורי מסר על דודי אפל? מה ערכה הפלילי של שולה זקן מול ערכו של מרטין שלאף?
▪  ▪  ▪
אולמרט, מסר, טלנסקי

בוקר טוב לכם עיתונאים יקרים! צפרא טבא לכל הפוליטיקאים החביבים! מה נאמנה מלאכתכם בימים אלה, איזו הסתערות הירואית ומלאת הקרבה מוצגת היום לנגד עינינו. איזו שעה יפה מאד לכלבי הדמוקרטיה בישראל. יש הקונים עולמם ברגעים אלה ממש!
דבר בעדותו של מוריס טלנסקי אינו מצדיק את ההתנפלות הצדקנית והמתחסדת הזאת. אבל מי יוותר על ההזדמנות הנדירה שנקרתה לפניו, לחבוט בראש ממשלה מוכה וחבול. כולם חכמים, כולם נבונים, כולם שוחרי צדק ויושר. אז קדימה! עם הפטישים הגרזנים והטוריות. הכו במי שלא יכול להחזיר! גיבורי האומה.
תנו לי בבקשה לנחש שאין לכם סיבה של ממש להתנפל ככה על ראש הממשלה. לא העטים, לא הסיגרים, לא החופשות והמלונות ואפילו לא המעטפות. כל אלה היו ויהיו במידה זו או אחרת חלק בלתי נפרד מהפוליטיקה הישראלית והעולמית. הימים של מנהיגים פוליטיים צנועים וענווים חלפו לבלי שוב, היושר והיושרה שלהם שוכנים לבטח בנחלת העבר. מעולם לא היתה האימרה "אין מעמידין פרנס על הציבור, אלא אם כן קופה של שרצים תלויה לו מאחוריו..." רלוונטית יותר.
הניחו לי להניח כי לו יכול היה אהוד אולמרט לקדם אג'נדה פוליטית, החופפת את עמדת התקשורת השמאלנית - נסיגה, התכנסות, הינתקות או התכרבלות - כל הלינץ' הזה לא היה מתחולל. העובדה שרחשי ליבו של העם מעידים על התנגדות נחרצת לצעדיו המוצהרים של ראש הממשלה, דבר שלא יאפשר לו לעולל איזשהו מהלך מדיני משמעותי, היא שנתנה את האות לכל מי שיכול - לבוא ולקחת חלק בסקילה ההמונית.
מיהו וּמהו אותו מוריס טלנסקי לעומת סיריל קרן? מה כל-כך נורא בחופשה איטלקית באיטליה לעומת עיסקת האי היווני? במה עולה אורי מסר על דודי אפל? מה ערכה הפלילי של שולה זקן מול ערכו של מרטין שלאף? ולמה רכישת הבית ברחוב כרמיה מרעישה יותר מרכישת חוות השקמים? הגזמתם בהתחסדות רבותי. כל שאתם זקוקים לו בכדי להירגע הוא איזה פוגרומצ'יק נגד מתנחלים בחברון אם לא עקירת כל תושביה מבתיהם וגירושם לכל הרוחות.
כל מה שתעשו כעת נגד אולמרט לא ימרק את חטאתיכם ועוונותיכם שהביאו לגירוש עשרת אלפי חלוצים ישרים ונאמנים. תוצאות אותו חורבן שתושבי הישובים בעוטף עזה סובלים מהן יום-יום, אינן יכולות להשכיח את תרומתכם הפושעת לפריחת האתרוג מזרע הפורענות. לכו לכם אצל המתנחלים ובקשו מחילה, אל תנסו לתקן מעוות שכבר לא יוכל לתקון.

תאריך:  29/05/2008   |   עודכן:  29/05/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
בוקר טוב לכם עיתונאים
תגובות  [ 10 ] מוצגות  [ 9 ]  כתוב תגובה 
1
להחזיר הכל בכל מחיר
ע.ג1  |  29/05/08 17:11
2
מה אתה סתם מקשקש ???
ofermargolin  |  29/05/08 17:16
 
- עיתונאים שנפשם נקעה מהשחיתות?
אחמד זיבי   |  29/05/08 19:52
 
- מה אתה מקשקש??
כחול,,,כתום.  |  30/05/08 11:01
3
כל מילה אמת
kafiba  |  29/05/08 17:26
4
אני חושב שבגלל פרידמן
אולמרט מותקף  |  29/05/08 19:06
5
דודו תמשיך כך
דרומי  |  29/05/08 20:45
6
טומי לפיד נהג להתפאר..
גולש הונגרי  |  30/05/08 04:52
7
בוקר טוב לך דודו.
איש אחד  |  31/05/08 08:41
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
נרי אבנרי
בסיכום ביניים ניתן לקבוע שאולמרט הוא עונש קשה מדי. כשאנחנו רואים אותו בטלוויזיה נפגש עם גדולי עולם, כלימה מציפה רבים מאיתנו. מאחר שהוא לא עושה סימנים של "שן מתנדנדת", האחריות על עקירתו, מונחת על כתפי בכירי קדימה. זה הזמן לעשות מעשה. דחוף, דרוש ברוטוס
ד"ר ניצן יניב
הרפואה אינה מבינה עדיין מספיק טוב מדוע אדם חולה בסרטן, ואינה מבינה עדיין מספיק טוב את מהלך המחלה. כתוצאה מכך, חולים רבים מאובחנים באיחור, ואצל חולים רבים בהם מאובחנת המחלה באיחור, הטיפול לא יעיל והם מתים בסופו של דבר
ד"ר צלו רוזנברג
מצער לראות איך העולם הנאור מתבזה פעם אחר פעם מול מדינה שעלולה להפוך תוך זמן קצר יחסית למדינה בעלת יכולת גרעינית. מצער גם לראות את ישראל מתנהלת בכבדות, בעצלות מחשבתית במקום לעורר את העולם למעשה שיפסיק לחלוטין את כל התוכניות הגרנדיוזיות של אירן
עו"ד יוסי דר
עובדה היא, שברק פנה אל אולמרט בדרישה שיפנה את כסאו - לא בגלל המעטפות, אלא אך ורק כי אולמרט אינו יכול לחלק את זמנו בין החמאס, הפרוסטטה, החיזבאללה והחקירות
הרב ישראל רוזן
'שתי בירות למדינה אחת'; ירושלים היהודית ותל אביב הישראלית, האירופית, האמריקנית ואולי רק מזרח תיכונית    בירה יהודית או ישראלית?
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il