X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
קרן גרימברג דוא"ל שטרן אריאלי יחסי ציבור תגובות
קראפט פודס מעלה את הקפה השחור שלה על מדפי רשתות השיווק - Jacobs Black קפה שחור, קלוי וטחון
▪  ▪  ▪
קפה שחור, עכשיו גם של ג'ייקובס [יחסי ציבור]

קראפט פודס ישראל, הנציגה המקומית של תאגיד המזון השני בגודלו בעולם, ממשיכה את מגמת צמיחתה בשוק הישראלי ומרחיבה את קו מוצרי הקפה תחת מותג הפרימיום שלה Jacobs.
קראפט פודס ישראל, מעלה כעת למדפים בישראל את Jacobs Black, קפה שחור קלוי וטחון, שיתחרה בשוק "הקפה השחור" המאתגר בהשקעה של כ-2 מיליון דולר.
Jacobs Black קלוי וטחון, הינו מוצר שעבר פיתוח מיוחד לישראל, כאשר למעשה, ישראל היא המדינה הראשונה בה משיקה קראפט פודס את המוצר בצורתו הנוכחית. טעמו של Jacobs Black הותאם לטעמו של הצרכן הישראלי ואף זכה לציונים גבוהים במבחני טעימה רבים שנערכו בישראל, במהלך תהליך הפיתוח וטרום ההשקה.
שנת 2011 הייתה אחת השנים הטובות ביותר לקראפט פודס ישראל עם צמיחה מרשימה בכל אחת מהקטגוריות בהן היא פועלת: קפה, עוגיות, שוקולד ועוד. מותג Jacobs הראה נתוני צמיחה מרשימים במיוחד של 27% והגיע לנתח שוק ממוצע העומד על 20% מקטגורית הקפה המיובש בהקפאה (נתוני סטורנקסט ל-2011), תוך שהוא צומח בשוק קשה עם מתחרים דומיננטיים, ועוקף מתחרים חזקים וותיקים (כגון, עלית). הצמיחה הגבוהה של Jacobs מתחדדת נוכח העובדה כי שוק הקפה עצמו לא גדל משמעותית בנתונים הכמותיים.
הצלחתו וביסוסו של מותג פרמיום כ-Jacobs, בשוק תחרותי כל כך, הביאה את הנהלת החברה להרחיב את קטגורית המוצרים שלה תחת מותגJacobs ולהיכנס גם לתחום הקפה השחור. באופן דומה פעלה קראפט ישראל גם עם מותג Milka, מותג השוקולד המוביל באירופה, עם כניסתו של המותג גם לקטגוריית העוגיות.
עופרה למפרט, מנכ"לית קראפט פודס ישראל: "אנו גאים להביא לצרכן הישראלי קפה שחור קלוי וטחון בקטגורית פרימיום, המציע רמה אחרת ובסטנדרט האיכותי והמוקפד של Jacobs. אנו מאמינים כי העובדה שמדובר במותג Jacobs, אותו הצרכן הישראלי מכיר ומעריך ושאת טעמו אוהב – תביא לכניסה והתבססות מוצלחת גם של Jacobs Black בשוק".
"מטרתנו הראשונית היא להשיג 5% נתח שוק, מתוך שוק הקפה השחור קלוי וטחון בישראל", מוסיפה למפרט, "אנו מודעים לקשיים הרבים שחוו בעבר חברות רבות שניסו להיכנס לקטגורית הקפה הצפופה. אולם אנו בונים על עבודה מתודית וצמיחה קבועה לטווח הארוך. קראפט פודס בישראל, הוכיחה כבר עם קפה Jacobs מיובש בהקפאה, שאולי קשה להפוך את הקערה על פיה, אבל אפשר לצמוח גם בשוק קשה עם מתחרים דומיננטיים ולהגיע ל-27% נתח שוק, תוך עקיפת מתחרים חזקים וותיקים, בהם גם שטראוס- עלית".
שוק הקפה השחור (קלוי וטחון) בישראל עומד על 4327 טון, בהיקף כספי של כ-303 מיליון שקלים (על-פי נתוני סטורנקסט 2011).
Jacobs Black קלוי וטחון ישווק באריזות 100 גר' במחיר שבין 9.99-12.99 ש"ח, ויימכר בכל רשתות השיווק והחנויות המובחרות בישראל.
על הפצת המוצר תמונה חברת דיפלומט, שב-2010, נוכח שינויים במערך ההפצה שערכה קראפט בישראל, קיבלה את פעילות הפצת המוצר (כמו גם מילקה, טובלרון ועוד) ומאז זוכה להצלחה בתחום ואף להוקרה מיוחדת, אותה קבלה ממטה החברה העולמי.
השקת המוצר בישראל תלווה בקמפיין פרסום שידגיש את הסטנדרט של Jacobs וכן פעילות קד"מ ו-OTD רחבי היקף.

תאריך:  23/05/2012   |   עודכן:  29/05/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ברוריה ביגמן
קורזיץ תשמש כפרזנטורית של "אלקטרה בר" במסגרת הסכם רב שנתי
יפעת גיא
יתחרה בדפי זהב ובזק עסקים, מציע פרסום חינם לעסקים ומציג תוצאות מבוססות קשרים חברתיים בפייסבוק
מאור חגי
מחזירים את היסטוריית הרכבות בבאר שבע. השבוע החלה עיריית באר שבע באמצעות החברה הכלכלית בהקמת פרויקט ייחודי בישראל המשחזר את הרכבת ההיסטורית מ-1915 והקמת מתחם מיני מוזיאון עם הקטר ההיסטורי
שירי ליבוביץ
תוכנת Wanova Mirage תצטרף לסל מוצרי VMware עבור משתמשי הקצה ותאפשר ניהול מרוכז של תבניות בסיס (Centralized Image Management) וניהול אפליקציות (Persistent User Installed Applications) עבור שולחנות עבודה וירטואליים ופיסיים
אסף מואב
חברת דאסו סיסטמס, אוניברסיטת Cape Peninsula לטכנולוגיה ומשרד החינוך הצרפתי מקימים מרכז חדשנות לניהול מחזור חיי מוצר (PLM)
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il