X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
באצטלה של "יהודים משיחיים" פועלת כת נוצרית לכל דבר כדי להאדיר את שמו ופועלו של ישו בישראל
▪  ▪  ▪

בד בבד עם פריחת התופעה של הכתות השונות בישראל, פועל בארץ במלוא המרץ, גל מיסיונרי-נוצרי, בדמותה של כת "היהודים המשיחיים" - תוצאה ברורה והמשך מעשי של הגל הפונדמנטליסטי הגואה באחרונה בעולם המערבי, בעיקר בארצות-הברית.
בתוך כך הופכת ישראל יותר ויותר ליעד אטרקטיבי לכל ציידי הנפשות הנוצריים, שכבר הצליחו לקלוט לשורותיהם לא מעט ישראלים. מקצם של היהודים שהצטרפו אליהם אף המירו את דתם והתנצרו. אחרים פוסחים, עדיין, על שתי הסעיפים, אבל נמצאים כבר ברגל אחת בצד השני, הישועי.
יש משפחות שמבקשות להסתופף בצילם של המיסיונרים בשל מצוקה כלכלית, ויש שיוצרים עימם קשר מתוך תמימות. כדי לקדם את המיסיון וכדי להימנע מהגדרתו כפעילות נגד היהדות, הומצא מושג-כלאיים של "היהודים המשיחיים", המאפשר, לכאורה, להאמין ביהדות ובנצרות גם יחד. על-פי האיוולת הגלומה במושג הזה, ניתן להמציא גם "מוסלמי נוצרי", "מוסלמי יהודי" ואולי גם, רחמנא לצלן, "רטוב יבש" ו"בהיר כהה".
אלא שהאמונה הנוצרית במשיח, שהוא אדם ואל כאחד, כמו גם חלוקת הקדושה בין השילוש הקדוש - סותרת את היהדות, שעיקרה אמונה באל אחד ויחיד, שאינו מתחלק בשום אופן שהוא. יתרה מזאת: הנצרות כופרת בתורה ככלל ורואה באמונה בישו תחליף לכל מצוות התורה. לכן, אדם יכול לקבל עליו את האמונה הנוצרית או היהודית, אבל לא את שתיהן כאחד, בגלל הניגוד הברור בין עיקרי האמונה.
להלכה ולמעשה
השבוע בישרו אמצעי התקשורת על סטודנטית ילידת-גרמניה, שגורשה מישראל בשל היותה מיסיונרית. הסטודנטית, ברברה לודוויג, החיה בישראל כבר עשר שנים, נאלצה לעזוב את המדינה בניגוד לרצונה וטענה כי נרדפה על-ידי משרד הפנים בשל פעילותה הדתית. אלא שבירור קצר העלה שהסטודנטית לא רק שלא הסדירה את מעמדה, כנדרש, היא פשוט עסקה במיסיונריות לשמה. הימצאותה בארץ נעשתה באורח בלתי-חוקי, וזה גם היה הבסיס לדרישה שתעזוב את הארץ. בסופו של דבר הודתה לודוויג בעצמה, שטענה לרדיפה דתית, בקשריה ההדוקים עם "היהודים המשיחיים" - קבוצה דתית, המוגדרת לפי פסיקת בג"צ ככת נוצרית לכל דבר.
"היהודים המשיחיים" רשומים בארץ כאגודה עותומנית. תקנונה מבטיח "לארגן קייטנות ופעילות לנוער ולמבוגרים, להגיש שירותים רפואיים, ציוניים וחברתיים, על-פי רוח הבשורה המשיחית". אולם, אלה הם פני הדברים על הנייר בלבד. בפועל עושים חברי הכת נפשות בקרב יהודים בארץ לדת הנוצרית. בדיקה קצרה שערכנו העלתה כי את הכת בישראל מממן ה"אפ.די.איי." - ארגון נוצרי משטוטגרט, שבגרמניה, המכנה את חברי הארגון הישראלים בשם הכיסוי "יהודים נוצרים".
"מבשר האמת"
באחרונה מפרסמת הכת מודעות-ענק באמצעי התקשורת, תחת הכותרת: "ישו, ישוע, ישועה", שבהן נקראים הישראלים להושיט יד ל"מבשר האמת": "הוא מציע לך ביטחון שאף אחד לא יוכל לקחת ממך" - מבשרת המודעה מאירת העיניים, שעליה חתומים "יהודים למען ישו". בכך מעדיפה הכת להסוות את זהותה האמיתית, אבל בדיקה קצרה חושפת אותה מן המסווה שבו ההיא מתעטפת. ומי שנענה למודעה וממלא בה שובר מצורף, גם מקבל פרס: את הספר "קוראים לו ישו", כדי שיהיה באמת בעניינים.
ובתוך כך לא נרתעים המסיונרים, הפעילים בשטח, ממסע הפרסום האגרסיבי שלהם לכיבוש דעת הקהל היהודית בישראל. נוסף לאמצעי התקשורת אין הם בוחלים בשלטי חוצות ברחבי הערים ובשלטי-פירסומת מעל גגות האוטובוסים במרכז הארץ. העיקר להגיע אל כמה שיותר אנשים.
מזכר פנימי של הכת שחשפנו, מודיע לתומכיה על "קמפיינים פירסומיים בישראל, שהחלו בעצם ימים אלה, האמורים להמשך עד שנת 2013. קמפיינים אלה הם אולי הדבר החשוב ביותר שעשינו אי פעם, למלא את שליחותנו, על-מנת להביא לכך שהמשיחיות של ישו תהיה עניין בלתי נמנע ליהודים. אולם, מתוך כל הישראלים - רק עשירית מאמינים בישו. כל מה שאנחנו צריכים לעשות, זה רק לצאת ולדבר עם כל אחד שאנו פוגשים".
עכשיו יצא המרצע מן השק. אין זאת כי אם מטרת המיסיון היא ביטול הדת היהודית והפסקת קיומם הרוחני של היהודים - מעשה שתוצאותיו הן השמדתו הרוחנית של עם ישראל והפסקת קיומו כעם יהודי. ואת ה"שליחות" הזאת יש לגדוע, מהר ככל האפשר, בטרם תפרוש כנפיים נוספות.

תאריך:  31/05/2008   |   עודכן:  31/05/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
תמנון ושמו מיסיון
תגובות  [ 8 ] מוצגות  [ 8 ]  כתוב תגובה 
1
יש כתות יותר מסוכנות
אלכס לוין  |  31/05/08 16:19
2
שטויות והבלים.
אזרח חילוני  |  31/05/08 17:56
 
- אזרח נוצרי התכוונת שקוראים לך.
אסרסון  |  31/05/08 21:11
3
לא יותר מסוכנים ממוסדות החרדים
חץ  |  31/05/08 19:30
4
האם זה מצדיק משלוח פצצות...?
החתול במגפיים   |  31/05/08 20:00
 
- ואתה יודע מי שלח פצצות?
אסרסון  |  31/05/08 21:36
5
ומהי החזרה בתשובה? שונה במשהו?
איתן   |  1/06/08 13:14
6
לראובן - תעשה עבודה יותר טובה
קורא  |  4/06/08 13:52
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אפרי הלפרין
הוא לא קרא את המפה האישית שלו ערב הבחירות, הוא ודאי לא קרא את המפה הצבאית/ מדינית ערב המלחמה ובמלחמה, ועתה הוא אינו קורא את המפה הפוליטית    מפלגתו המטופשת נדבקת אליו, בבחינת תמות נפשנו עם הפלשתי
מנחם רבוי
ציפי לבני שקראה לקדימה להיערך לקיום פריימריז מביאה לשורת ההנהגה יושרה ונורמות נקיות.   האם פרסום הודעתה רק לאחר מסיבת העיתונאים של ברק מעידה על נחישות? האם הימנעותה מלמסור אישית לאולמרט על תוכן הודעתה הפומבית מעידה על העדר תרבות פוליטית או סתם גסות רוח
דרור מרום
ענף הבלדרות הבינלאומית מציג צמיחה של 25% בשנה והוא נאמד בשנת 2007 בהיקף כספי של כ-150 מיליון שקל    באחרונה הצליחה החברה, בדרכים מתוחכמות, להעביר משלוח מתושבי הארץ לאחותם האובדת באירן
אריה אבנרי
נראה לי שאם רצונך להגיע מחדש לכס ראש הממשלה אתה חייב לדאוג לכך שלא תהיה על גבך גיבנת של חשד לעבירות על החוק. נפשם של אזרחי המדינה נקעה כבר מראשי ממשלה נחקרים    מכתב פומבי אל שר הביטחון
אהרון רול
קו ההגנה של אולמרט לנוכח האשמות נגדו בשחיתות, יורד נמוך לרמת גן הילדים. משהו בסגנון "אכן, לקחתי שלמונים אך איני אשם, כולי צח כשלג, כולם עושים זאת"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il