X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
קורנל, וושינגטון, שיקאגו, קולומביה ואחרות מציעות מלגות לסטודנטים ישראלים המבקשים ללמוד MBA בארה"ב
▪  ▪  ▪

אוניברסיטת קורנל, המדורגת בין 20 האוניברסיטאות המובילות בארה"ב ללימודי MBA, הודיעה לראשונה על הענקת מלגה בגובה שכר לימוד לסטודנט ישראלי אשר יחל את לימודיו בסתיו הקרוב.
להודעה זו מצטרפת גם אוניברסיטת וושינגטון בסנט לואיס, המדורגת ברשימת 50 האוניברסיטאות המובילות למנהל עסקים בארה"ב, המציעה 2 מלגות ייעודיות לישראלים- האחת, מלגת שכר לימוד מלא ע"ש Milford and Leona Bohm המיועדת לבוגרי הטכניון; השנייה, מלגת McDonnell Academy הכוללת מימון מלא של שכר הלימוד ותוספת של מלגת קיום בהיקף של 26,000$ וכוללת הצעות נוספות. מלגה זו מיועדת לבוגרי הטכניון ובוגרי המרכז הבינתחומי הרצליה.
לדברי אהרונה משכיל, מנהלת מרכז הייעוץ EducationUSA היחיד בישראל הפועל בחסות מחלקת המדינה האמריקנית, תהליך הרישום ללימודי MBA בארה"ב, אשר מתחיל בתקופה זו ואורך כשנה וחצי, מחייב את הסטודנטים לתכנן גם את מקורות המימון שלהם לתואר ויש באפשרותם לקבל מלגה. "יותר ויותר אוניברסיטאות מובילות בארה"ב מזהות את הפוטנציאל של סטודנטים ישראלים ומדי שנה מתווספות מלגות ייעודיות לישראלים במטרה לעודד השתלבותם במסלולי MBA.
המלגות כוללות מימון חלקי עד מלא של שכר הלימוד השנתי, עם יתרון ברור לישראלים אשר סיימו שירות צבאי. כמו-כן, מלבד מלגות המיועדות לישראלים מציעות אוניברסיטאות רבות מגוון מלגות לסטודנטים על-פי כישורים ומצויינות וכן הלוואות בתנאים נוחים וללא ערבים", הוסיפה אהרונה.
קורנל ואוניברסיטת וושינגטון מצטרפות לבתי הספר למנהל עסקים אשר כבר מעניקים מלגות ייעודיות לישראלים, בכללם: בית הספר למנהל עסקים BOOTH של אוניברסיטת שיקאגו, המעניק עד 3 מלגות ע"ש The Dennis W. and Jane B. Carlton, למימון שכר לימוד מלא למשך שנתיים, בהיקף של 15,000 דולר לכל שנת לימודים. אוניברסיטת קולומביה מציעה לישראלים את The Ela Lemelbaum Scholarship בהיקף של 15,000 דולר לשנת הלימודים הראשונה. סטודנטים מצטיינים ייהנו מקבלת המלגה גם בשנת הלימודים השנייה שלהם.
לבוגרי המרכז הבינתחומי (IDC) הרצליה מוענק יתרון בקבלת המלגה. בית הספר DARDEN של אוניברסיטת וירג'יניה, מציע מספר מלגות של Darden-Israel Grant, אשר הוקם ע"י בוגרים ישראלים ותומכים נוספים. המלגה מוענקת לשנת הלימודים הראשונה לסטודנטים בעלי אזרחות ומגורים בישראל, בוגרי אוניברסיטה ישראלית, מסיימי שירות צבאי ובעלי ניסיון תעסוקתי, שירות לקהילה ופעילות העשרה. גם האונ' של צפון קרוליינה מציעה לישראלים מספר מלגות ללימודי MBA וכן, אוניברסיטת ברנדייס מציעה מלגות המבוססות על מריט (מצוינות אקדמית ואישית) למועמדים מצטיינים לא אמריקניים, בכלל זה מועמדים ישראלים. גובה המלגה נקבע בעת הקבלה ללימודים ויכול להגיע עד מימון שכר לימוד מלא.
בנוסף, ישנן מלגות ייעודיות לנשים הניתנות על-ידי קרן Forte' הפועלת בארה"ב מזה כעשר שנים במטרה לעודד נשים ללמוד MBA. הקרן הינה קונסורציום של ארגונים ובתי ספר מובילים בארה"ב הפועלים לקידום נשים בעסקים.
מידע נוסף על המלגות ניתן לקבל באופן אישי מנציגי האוניברסיטאות אשר ישתתפו בכנס MBA2012 בתאריכים 5-6 ביולי. כמו-כן ניתן יהיה להיפגש באופן אישי עם נציגים של למעלה מ 20 אוניברסיטאות אמריקניות מובילות להכיר את תוכניות הלימוד מקרוב וללמוד על אפשרויות הקידום של בוגרי MBA בארה"ב. לפרטים,התכנסות והרשמה www.mbafair.org.il
אודות EducationUSA
EducationUSA, מרכז היעוץ והכוונה לישראלים המעוניינים לצאת ללימודים אקדמאיים בארה"ב, הפועל במסגרת קרן חינוך ארה"ב-ישראל, הינו הארגון היחידי הרשמי בישראל הפועל בחסות מחלקת המדינה האמריקנית. EducationUSA פועל בישראל למעלה מ-20 שנה ומספק מידע אובייקטיבי, מדויק ומעודכן על אפשרויות הלימוד ביותר מ-3,600 אוניברסיטאות ומכללות בארה"ב.
EducationUSA מפעילה תוכנית מנויים ייחודית בעלות סמלית, המעניקה יתרון לישראלים להשתלב במוסדות אקדמאיים מובילים בארה"ב, על פני מועמדים אחרים. יועצי המרכז- בוגרי אוניברסיטאות אמריקניות ובעלי הכשרה מטעם מחלקת המדינה של ממשלת ארה”ב, מלווים כל מועמד ומועמד באופן אישי ומקיף לאורך כל התהליך.
בנוסף EducationUSA מקיים הדרכות בנושא הגשת בקשה לויזת סטודנט, סדנאות המכשירות את המועמדים הישראלים להתבלט מול שאר המועמדים, מפגשים עם נציגים רשמיים של אוניברסיטאות אמריקניות וכנסי טרום נסיעה. מדי שנה EducationUSA מקיים כנס MBA בהשתתפות נציגי האוניברסיטאות המובילות, המהווה הזדמנות ייחודית למתעניינים בלימודי MBA בארה"ב ללמוד כיצד ניתן להפוך לאחד מ 3,060 הסטודנטים הישראלים הלומדים כיום בארה"ב לתארים השונים.

כנס MBA2012
תאריך:  28/05/2012   |   עודכן:  29/05/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גלית נאמן
הוצאת "קוראים" גאה להשיק משימה אפשרית    המדריך המלא לתזונה נכונה לנערות    מאת: ד"ר מאיה רוזמן    96 עמודים, כריכה רכה, 89 שקל    להשיג בחנויות וברשתות הספרים
כהן שי
מאת רועי שקד, אפוסתרפיסט (  ) בחברת אפוס, פיזיותרפיסט B.P.T ויועץ ארגונומי
מוטי שוימר
StorCenter px12-450r NAS החדש של Iomega מציג את חידושי החומרה והתוכנה העדכניים ביותר לפתרונות אחסון ברשת
עדנה דור-און
'בריא בקפה' בית קפה ליום אחד, בהתאם לכללי התזונה הנכונה, הופעל ע"ל-ידי תלמידי ביה"ס מאור שבמחלקת נוער במרכז לבריאות הנפש טירת כרמל
יצחק רביחיא
המשורר אלטייב ע'אנאים הוא זוכה פרס טבע לשירה לשנת 2012    הפרס בשווי 20,000 שקל הוענק לע'אנאים במסגרת פסטיבל המשוררים הישראלי במטולה בהפקת בית הקונפדרציה בסוף השבוע
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il