X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות

קיידנס (Cadence), מובילה עולמית בתחום התכנון האלקטרוני, ממשיכה במאמציה לעזור ללקוחות בקיצור זמן היציאה לשוק של מערכות ושל SoCs ומכריזה על אופן פעולה חדש המשלב האצה ואמולציה המבוססת על הפלטפורמות Incisive ו-Palladium עבור חבילת פיתוח מערכות משובצות מעבדים של החברה, והרחבות לקטלוג ה-IP לאימות לצורך האצה ואמולציה. האצה זו תסייע למהנדסים לספק את היכולת להתקדם אל מעבר לסימולציה ולהאיץ את האימות של SoCs רחבי היקף, תת-מערכות ומערכות.
"כל החסרונות ומגבלות הביצועים הקיימות בפלטפורמות הפיתוח שבאופן מסורתי אינן כוללות חיבוריות, בשילוב עם IP אימות שיכולת היישום שלו מוגבלת רק לגישות של סימולציה, משמעם איום גדול על יכולתם של הלקוחות המתכננים מערכות ו-SoCs למכשירי אלקטרוניקה צרכניים ואלחוטיים להוציא את מוצריהם לשוק בזמן", אומר נימיש מודי, סגן נשיא בכיר בקבוצת מימוש תוכנה ומערכות בקיידנס.
המאמצים והעלויות בהם כרוך השימוש במנועים שונים ובלתי מחוברים לצורך בניית אבות טיפוס וירטואליים, סימולציית RTL, האצה, אמולציה ובניית אבות טיפוס מבוססת FPGA, יוצרים אתגרים כבדים ומקשים על אספקת המוצרים בזמן. קיידנס מגדילה את המובילות הטכנולוגית שלה בתחום האמולציה ואת הסביבה היחידה בתעשיה המשלבת אמולציה והאצת סימולציה ומציעה, כחלק מסט פיתוח המערכות שלה, סביבה הטרוגנית יחידה לאימות ברמת המערכת המבוססת על הפלטפורמות Incisive ו-Palladium XP. סביבה זו תאפשר למתכננים למנף הן את המהירות הגבוהה והן את ממשקי העולם האמיתי של סביבות אמולציה מסורתיות בשילוב עם יכולות הניתוח המתקדמות הזמינות בסימולציית RTL. מעתה לא ייאלצו צוותי התכנון ליצור ולתחזק את שני סוגי הסביבות, להשקיע זמן מיותר ומאמצים בשחזור באגים, או לבנות מחדש את כל רכיבי המערכת המיועדים לסביבה אחת – משימות הגוזלות זמן ומונעות שימוש מיטבי בנכסי IP קיימים.
Accelerated VIP תואם UVM (מודל אימות אוניברסלי) מאפשרים למשתמשים לעבור בצורה חלקה מסימולציה להאצה, ומעניק להם את היכולת לאמת מערכות ו-SoCs מורכבות הנוטות להיות גדולות מדי עבור אימות אפקטיבי עם סימולציית RTL מסורתית.
Cadence Design Systems (קיידנס)
קיידנס דיזיין סיסטמס היא חברת תוכנה ציבורית בינלאומית, מובילה עולמית בפיתוח כלי תוכנה, מתודולוגיות ושירותים, המאפשרים את תכנונם של שבבים ורכיבי חומרה מתקדמים. פתרונות התכנון והאימות של קיידנס מאפשרים ללקוחותיה לפתח את דור העתיד של התקני המוליכים למחצה עבור מוצרי האלקטרוניקה הצרכנית, ציוד תקשורת ומחשבים.
קיידנס, פועלת ומובילה בתעשיית ה-EDA (Electronic Design Automation) למיכון התכנון האלקטרוני של מערכות אלקטרוניות מורכבות, משנת 1987.
הכנסות החברה בשנת 2011 הסתכמו ב-1.15 מיליארד דולר.
קיידנס דיזיין סיסטמס ישראל הוקמה בשנת 1989 כגוף מכירות, שיווק ותמיכה הממוקם בא.ת. הרצליה פיתוח. בשנת 2005 רכשה קיידנס את חברת וריסיטי הישראלית, אשר צורפה לקיידנס כמרכז הפיתוח שלה הממוקם בפארק אפק, ראש העין.

תאריך:  03/06/2012   |   עודכן:  06/06/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
קיידנס: אופן פעולה חדש המשלב האצה-אמולציה
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אריאל איתן
בעקבות ההצלחה הגדולה של תערוכת החוצות הגדולה במדינה "מוזה", הוצבו 20 פסלים נוספים באלרוב שדרות ממילא. הכניסה לתערוכה חופשית!
איה רוזנווסר רבין
שניידר אלקטריק ישראל זכתה במכרז של תאגיד המים כפרי גליל תחתון היקף הפרויקט כ-600 אלף ש"ח
אורי נוי
החברה בחרה בפתרון SAP Business One המיועד לניהול ארגוני SMB; בפרויקט הושקעו כחצי מיליון ש"ח
גרימברג קרן
מי עדן ורשת סופר-פארם מתגייסות זו השנה השישית למען ילדי וראייטי - בקבוקי מי עדן ורודים יימכרו בסניפי סופר-פארם תמורת 5 ש"ח - סיוע לילדי וראייטי
אסף דרגן
קבוצת אמן וחברת גיזמוקס מכריזות על שיתוף פעולה בתחום "מתיחת" יישומים הרצים על מערכות סיטריקס ל-HTML5. הצפי להכנסות מהסבות יישומים עומד על 8 מיליון ש"ח לשנתיים הקרובות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il