X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
החברה הציגה את הגרסה החדשה של פתרון הדגל לניהול ארגוני SME בכנס מיוחד בהשתתפות אנדריאס וולפינגר, סגן נשיא ומנהל הפתרון ב-SAP העולמית
▪  ▪  ▪

חברת SAP ישראל קיימה אתמול (יום ב', 4.6.12), את הכנס השנתי של SAP Business One, פתרון ה-ERP לניהול ארגוני SME, במרכז הכנסים אווניו בקריית שדה התעופה. במהלך הכנס הציגה החברה לראשונה בישראל את גרסה 8.8.2 של הפתרון וסיפקה הצצה לגרסה העתידית 9.0, אשר כוללות למעלה מ-100 חידושים עסקיים וטכנולוגיים, כלי בינה עסקית, אפליקציות מובייל, מודול קמפיינים, BPM, פתרון In-memory מובנה ועוד. לרגל ההשקה ביקרו בישראל אנדראס וולפינגר, סגן נשיא ומנהל המוצר SAP Business One בחברת SAP העולמית ופאבריס סאלא, דירקטור מכירות SAP Business One ב-EMEA. עוד השתתפו בכנס חברי הנהלת SAP ישראל, עשרות השותפים העסקיים של SAP בישראל ו- 1,170 לקוחות SAP Business One בישראל.
מיקי מגדל, מנכ"ל SAP ישראל פתח את הכנס ואמר כי חברה טכנולוגית מצליחה, היא זו שיודעת לחדש. "חברת SAP מצליחה לחדש מזה 40 שנה ולהגיע לשיאים עסקיים כל שנה מחדש. 40 שנות ניסיון מצטבר בתחום התוכנות העסקיות מעניקות לה יתרון. SAP משכילה לענות על צרכי השוק, כאשר המטרה היא לספק פתרונות לחברה בכל גודל.
במישור האסטרטגי SAP הצליחה לפתח מדי שנה פתרונות מתקדמים, תוך כדי מיקוד בחמישה עמודי תווך עיקריים: אפליקציות-יישומים עסקיים, אנאליטיקס-בינה עסקית, מובייל, טכנולוגיה ובסיסי נתונים ומחשוב ענן. SAP Business One כוללת חידושים בכל חמשת תחומים אלו: הרחבת הפונקציונאליות בתחומי הליבה של המערכת, הכנסת כלי בינה עסקית נוספים לתוך פתרון, השקת אפליצקציות לאייפד ואייפון ללא עלות למשתמש, שילוב SAP HANA (In Memory) בפתרון ולבסוף מודל SAP Business One בענן, אותו השקנו לאחרונה".
SAP Business One מאפשרת גמישות רבה, החל ממאות משתמשים במערכת בודדת ועד למשתמש בודד, מחברה בינונית וחברה קטנה. מאחורי היכולת לאפשר זאת, יש משמעות טכנולוגית, פיתוחית ותשתיתית. בעולם העסקי הדינמי של היום, כאשר לחברות יש קשרי עבודה עם חברות אחרות, SAP שמה לה כמטרה לעשות חיבור הרמוני אינטגרטיבי, בין תוכנת SAP Business One לתוכנת SAP הארגונית. מאמץ זה עונה על צורך בשוק וכבר יש ל-SAP כ-1500 פרויקטים כאלו ברחבי העולם, כדוגמת יוניליוור, לוריאל, לנדרובר ועוד. המחויבות שלנו כלפי קהל לקוחותינו – להמשיך ולהעניק את הפתרונות העסקיים המיטביים כעת ובעתיד, כדי לאפשר לכם לצעוד קדימה ולהצליח בעסקים".
אנדריאס וולפינגר, סגן נשיא ב SAP העולמית ומנהל קבוצת SAP Business One, היה הדובר המרכזי בכנס, וציין כי מחשוב ענן ומחשוב נייד צפויים לשנות את עולם ה- IT הארגוני. "עולם העסקים דינמי ומתאפיין בתחרות, מה שמחייב את הארגונים להתמודד מול איומים באופן תמידי, ובמקביל לספק צורכי לקוחותיהם. לשם כך עליהם לייעל תהליכים".
"SAP Business One משרת כיום 35,000 לקוחות, 510,000 משתמשים, ב-41 מדינות וב-26 שפות. בנוסף, 50,000 הורדות יישומים נעשו עד היום עבור iPhone ו- iPad. מדובר בפתרון מקיף, המאפשר ייעול תהליכים עסקיים בצורה משמעותית".
לדברי רמי מנחם, מנהל פעילות SAP Business One בישראל, "פתרון SAP Business One זוכה בישראל להצלחה רבה. כתוצאה מההשקעה הגדולה של SAP העולמית במוצר – הן בשילוב הרחבת הפונקציונליות והן בהכנסת טכנולוגיות חדשות מבית SAP כגון BI, מובייל, SAP HANA וענן - זוכה הפתרון לתנופה אדירה בכל העולם שמתבטאת גם בעלייה מתמדת בהיקף הפרויקטים החדשים בישראל. בשנתיים האחרונות אנו מבצעים יותר ויותר פרויקטים גדולים, בארגונים שבין 100 עד 200 משתמשי ERP. רק בשנה האחרונה זכינו בפרויקטים אצל חברות מובילות בישראל כגון אפריקה ישראל, פרויקט השיקליות של צה"ל, עמינח, בוני התיכון, גינדי החזקות, יעקובי, Cost 365 ורבים אחרים." מנחם מסכם ואומר כי "תנופת הפיתוח וההשקעה של SAP במוצר תעניק ללקוחותינו בישראל את היכולות הפונקציונליות והטכנולוגיות המתקדמות ביותר לניהול הארגונים שלהם."

תאריך:  05/06/2012   |   עודכן:  05/06/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איה רוזנווסר רבין
APC מבית שניידר אלקטריק הקימה דאטה סנטר ומעבדות QA במלאנוקס היקף הפרויקט מוערך במיליוני שקלים
אסף דרגן
מוצרי FireEye המותקנים ברחבי העולם זיהו כבר בעבר פעילות חשודה בעלת מאפיינים שונים אשר אחר כך נתגלתה כ-Flame
איה רוזנווסר רבין
שיתוף הפעולה מאפשר ליישם בקלות חתימה אלקטרונית מאובטחת ומאושרת
אסף דרגן
קבוצת אמן חתמה על הסכם לשיתוף פעולה עם חברת פתרונות התוכנה לניהול שרשרת האספקה –מאנטיס ישראל    פעילות מאנטיס בישראל תרוכז תחת קבוצת אמן    שווי השוק בישראל מוערך בעשרות מיליוני שקל
זהר נוי
מג'יקג'ק צופה שעברה כבר את הערכות האנליסטים לגבי הרבעון השני של 2012 אחרי החודשיים הראשונים של הרבעון    התוצאות של יוני רק יוסיפו והתוצאות הכוללות של הרבעון עשויות לעבור את ההכנסה התפעולית של 0.43$ למניה; כלכלה גרועה תמשיך להיטיב עם החברה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il