X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
לאחר הרכישה וההטמעה של טלקורדיה, עומדת אריקסון בראש דירוג ספקי ה-BSS ו-OSS של גרטנר
▪  ▪  ▪

דוח חדש של חברת האנליסטים גרטנר מציב את אריקסון במקום השני במערכות תמיכה תפעוליות ועסקיות (OSS/BSS) ובפלטפורמות מתן שירות של הדור הבא. הדוח מצהיר כי לו התוצאות שפרסמה אריקסון לאחרונה היו כוללות גם את ביצועיה של חברת טלקורדיה שאריקסון רכשה לאחרונה, החברה הייתה מדורגת ראשונה בעולם בתחומים אלה. מיזוג טלקורדיה בקבוצת אריקסון הושלם לאחרונה ומותג אריקסון יתנוסס מעתה על פתרונות התפעול (OSS) ופתרונות מתן השירותים (SDP).קו מוצרי ה-ICS ימשיך לשאת את מותג טלקורדיה.
פטר בורגקלינט, העומד בראש יחידת פתרונות התמיכה של אריקסון, אמר, "לאור הצורך הגובר של עסקים בתגובה מהירה לדרישות חדשות של לקוחות והצורך ביעילות וחדשנות מוגברות, מערכות תמיכה עסקיות ותפעוליות ממלאות תפקיד חשוב באסטרטגיית הרשת של המפעיל. כבר היום אנו ניצבים בעמדה מובילה בתחומים כגון חיוב ובילינג, בהם הפתרונות שלנו משרתים 1.7 מיליארד בני אדם בעולם".
באמצעות רכישת טלקורדיה, שהושלמה ב-12 בינואר, אריקסון חיזקה את מעמדה בתחוםservice fulfillment, ו service assurance ואופטמיזציה של הרשת, וכן ביכולות משמעותיות של תמיכה מקיפה במפעילים. עם ההטמעה של טלקורדיה, אריקסון מציגה שירותים מקצה לקצה המכסים את התהליכים העסקיים, מיומנויות וטכנולוגיות ב-OSS, BSS ופלטפורמות הדור הבא לאספקת שירותים. יכולת זו של אריקסון מאפשרת למפעילות חדשנות עסקית, חווית לקוח משופרת ויעילות תפעולית. ב-2011 חתמה אריקסון על 33 חוזים חדשים ומשמעותיים ל-OSS, BSS, SDP והקמת מרכזי נתונים, שמתוכם 26 היו ל-OSS ו-BSS.
צמיחת התקשורת הגלובלית ונפחי המידע שאנו יוצרים במהלך חיי היומיום יוצרים לחצים גוברים על חברות התקשורת. הציפיה שלנו להיות מחוברים לאינטרנט מהיר באמצעות הסלולר במכשירים ניידים רבים, מהווים זרז טכנולוגי לעריכת שינויים בפתרונות OSS ו-BSS אצל המפעילים. ניסיון מעשי וידע מצטבר הינו חיוני לצורך שינוי ארגוני בסביבות מחשוב. חברות התקשורת נדרשים לנקוט בגישה הוליסטית ולבחון כיצד יוכלו להשיג את הזריזות והגמישות העסקית והטכנית הדרושות כדי להתחרות באפקטיביות. הצורך להשיק שירותים חדשים המבוססים על מודלים עסקיים חדשים, על מגוון פלטפורמות ובמגוון ענפים משמעותו לבחון, לחדש ולשנות את מערכות התמיכה התפעוליות והעסקיות כל הזמן כדי להגביר את הגמישות ולקצר את משך הזמן עד להשקה.
קו מערכות התמיכה העסקיות של אריקסון כולל CRM, חיוב ובילינג מלוכדים, חיוב בזמן אמת, ניהול מדיניות, ניהול קטלוג שירותים, מיטוב תפוקה ותיווך בילינג. קו מערכות התמיכה התפעוליות כולל תכנון ומיטוב רשתות, ניהול דומיינים, אספקת מספר רב של שירותים, וניהול מערכות של מתן שירותים, איכותם וביצועיהם.

תאריך:  06/06/2012   |   עודכן:  06/06/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
פורסם דירוג ספקי ה-BSS ו-OSS של גרטנר
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
זהר נוי
איומים בלתי נראים הם נושא המפתח בנאום של מנכ"ל נט אופטיקס בכנס אבטחת הסייבר הבינלאומי היום; ינאמו גם שר הביטחון של ישראל ויוג'ין קספרסקי    שו ידבר על ניטור רשתות וגישה חכמה בכנס ללוחמת סייבר היום, יום רביעי, 6 ביוני באוניברסיטת תל אביב
רועי טוהר
נועם מונה למנהל החטיבה למערכות מחסני נתונים בחברת מיטווך
מוטי שוימר
Accelerated VIP תואם UVM (מודל אימות אוניברסלי) מאפשרים למשתמשים לעבור בצורה חלקה מסימולציה להאצה, ומעניק להם את היכולת לאמת מערכות ו-SoCs מורכבות הנוטות להיות גדולות מדי עבור אימות אפקטיבי עם סימולציית RTL מסורתית
אסף מואב
איכויות ייצור גבוהות במינימום זמן: דאסו סיסטמס תערוך החודש כנס בנושא פתרונות ייצור באמצעות פלטפורמת V6 החדשנית
זהר נוי
Double-Take 6.0 מרחיבה את שירותי הרציפות העסקית הגלובלית המובילים בעולם    מוצר הדגל של Vision Solutions מציע שישה יתרונות קריטיים לעסקים וסטנדרט חדש בתעשיה לשכפול וזמינות בכל הסביבות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il