X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
חווית צפייה ספורטיבית ובריאותית באווירה פסטורלית. מבצע מיוחד: משחקי יורו 2012 במסך ענק במדשאת קפה לרנר ובנוסף: 1+1 על כל הבירות מהחבית החל מהשעה 19:00
▪  ▪  ▪
קפה לרנר, בית קפה חדש, ממוקם במרכז הספורט לרנר בהר הצופים [יח"צ]

לרגל משחקי יורו 2012 - "קפה לרנר" יוצאים במבצע פינוקים מיוחד לכל חובבי הכדורגל. משחקי היורו יוקרנו על מסך ענק ולכל אורך ימי המשחקים, תינתן הטבה של משקה שני חינם על כל הבירות מהחבית במקום. בנוסף לכך, יוגש מבחר רחב של נישנושי ספורט בריאים, טאפאסים, קינוחים, אבטיחים ומשקאות יוגורט טבעיים, בריאים ומפנקים. כמובן שניתן יהיה להזמין גם את תפריט האוכל הרגיל והמשובח של בית הקפה.
"קפה לרנר" , בית קפה חדש המשמש גם כמסעדה חלבית, ממוקם במרכז הספורט לרנר בהר הצופים, אחד ממתקני הספורט והכושר המתקדמים והמפוארים ביותר בארץ.
בית הקפה הייחודי מוקף בחלונות ענק מעוצב בסגנון מודרני עם נגיעת רטרו, נותן אווירה קלילה ורעננה ויחד עם הנוף הפסטורלי של חומות העיר העתיקה והגינה הירוקה של המקום, ניתן ליהנות מבילוי איכותי עם תחושה של חו"ל.
קפה לרנר מציע תפריט אוכל כשר ומשובח שנבנה ע"י השף והיועץ הקולינרי ערן בן ארוש, שכולל מבחר ארוחות בוקר, סלטים, כריכים, פסטות, דגים, ומבחר עשיר של קינוחים ועוגות, כשהדגש הוא על איכות וטריות חומרי הגלם.
המקום מתהדר בבר גדול המציע מבחר מגוון של בירות מהחבית, יינות בוטיק, קוקטיילים ועראק מהמשובחים ביותר. כמו-כן, בית הקפה החדש שם לנגד עיניו כמטרה להעניק לקהל המתאמנים במרכז הספורט, ולכלל קהל הסועדים במקום מזון בריאותי אשר יסייע להם לשמור על הגזרה. בקפה לרנר מוגשים באופן קבוע מיצים טבעיים ו"סמותיס" - שייקים בריאים של פירות, גרנולה ויוגורט טרי.
שף ערן בן ארוש, היועץ הקולינרי של "קפה לרנר" הוא בוגר בהצטיינות של ה"קורדון בלו" בפסדינה קליפורניה, מתמחה במטבח גורמה בסגנון צרפתי-ירושלמי, בעל עבר עשיר בעבודה ובהשתלמויות רבות במסעדות הטובות בעולם ועבודה משותפת באירועים רבים עם השפים המובילים בארץ ובעולם.
לרנר EVENTS - במקום ניתן לערוך אירועים קטנים וגדולים עד 350 איש, כנסים ואירועים עסקיים, ימי ספורט לארגונים ולחברות ומסיבות מצווה וימי הולדת. המדשאה הירוקה עטורת העצים והפרחים מהווה לוקיישן מושלם לכל סוג של אירוע, והשילוב עם אוכל איכותי ברמה הגבוהה ביותר מבטיחים הצלחה אדירה.
"קפה לרנר" - צ'רצ'יל 1, מרכז הספורט לרנר הר הצופים ירושלים | טל: 02-5377888. חנייה חופשית. שעות פתיחה: ימים א'-ה' 7:30-23:00, יום ו' 08:00-15:30

תאריך:  06/06/2012   |   עודכן:  11/06/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שי אבו
חמי כהן
שרת החקלאות ופיתוח הכפר ביקרה היום בענף הזית ושמעה את טענות המגדלים אודות קריסתו של הענף
שמואלי תקשורת דורית
תחרות אשכול הזהב חוגגת השנה 10 שנים ערב הגאלה עם מיטב השפים יערך במרכז הכנסים של מלון דן פנורמה בת"א כל הרווחים מן הערב מוקדשים לעמותת "ילדים שלנו"
תאיר סגל
מתגייסת לרווחת סוכני הקבוצה ועובדי משרדיהם
מרקוביץ אדל
לוטן תדמיות קיבלה לנהל את תקציב יחסי הציבור של מעצב היודאיקה העכשווית יוסי מתתיהו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il