X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
מנהיגים עם לכלוך על הידיים לא יכולים לקבל החלטות הרות גורל ממשלת ישראל לא יכולה להחליט על פתיחת מלחמה, וכל הטריקים העוקפים של מלחמת לבנון כושלת, לא יעבדו עכשיו
▪  ▪  ▪
האחריות תהיה עליכם, לא על אולמרט. עמי איילון ואהוד ברק

איני יודע איזה שיקולים טיפשיים מחזיקים את מפלגת העבודה בממשלה. באופן שהיא לוקחת אחריות על מדיניות הביטחון ומהווה כסת"ח לראש ממשלה כושל, אשר ידיו מלוכלכות לפחות בשטרות ירוקים במעטפות חומות.
אך גם אם יש שמץ של אחריות לאומית בהישארות העבודה בממשלה, הרי שמעט הקרדיט שעדיין יש למפלגה התמהונית הזו, יימחק אם וכאשר תיתן מפלגת העבודה את ידה למלחמה כלשהי ברצועת עזה.
לא שאין מה לעשות שם, יש ויש; יש להרחיק את הגבול בק"מ על כל פגז או רקטה שנורים. במלאכה הזו היה עלינו להתחיל לפני חודשים ושנים, ואולי, אולי היו כבר היום כל פליטי עזה פליטים דור ז' - על-פי רצונם, באל עריש - הרחק מהגבול הישראלי, הרחק מיישובי הגבול.
אך אם המתנו עד היום, יכולים אנו להמתין יום יומיים לנפילתה של הממשלה, וגם שבועיים נחכה.
ממשלת ישראל נמצאת בנבצרות. היא איבדה את אמון העם. כל החלטה שתקבל על-פי חוק - אנחנו נקבל; ככל שנקרא לדגל - נרוץ בראש הכוחות ואם צריך ניפצע או נמות - אך הכול יהיה לשווא, הכול לשווא.
והכל, הכל ידוע מראש. לממשלה הזו ולראשה, אין כל סמכות מוסרית לקבל החלטות הרות גורל. מדובר בממשלה המולכת על-פי כללים של שטרות במעטפות, אין לה כל שיקול דעת איך להתחיל מלחמה, מתי להתחיל מלחמה, אין ולא תהיה לה כל יכולת לבקר את גובה הלהבות, ממש ממש כמו במלחמה האחרונה, ממש כמו במלחמה האחרונה.
ואהוד ברק - אם ייתן ידו להצתת האש, יהיה אחראי על כל שלב משלביה של מלחמה כזו, כי הרי אחרי שעתיים יעבור חתול שחור בינו ובין אולמרט, וברק ייאלץ לפרוש, פורמלית, או א-פורמאלית - אך את האחריות הציבורית יישא עד תום. שמעת אהוד ברק? שלא תגיד שלא ידעת מראש!!! וגם הצוללן מהשב"כ עמי איילון, גם אתה - אולמרט 0 אחריות, אתה וברק חמישים חמישים, הבנתם??? קאפיש???
והטריקים עם אי הכרזת מצב מלחמה על-פי חוק יסוד הממשלה, לא יעבדו יותר,.אני מניח שראש הממשלה ברוב תחכומו ינסה להמציא פטנטים אחרים, אבל עכשיו כולם כבר מכירים את השטרות במעטפות, ולדעתי לא יאפשרו כאלה סרחונות.
אהוד ברק, אני יודע שעל אולמרט קשה להשפיע, הוא טיל מונחה מזומנים ולכן חבל להשקיע בו זמן,.אני מאד מקווה שאתה קשוב, ואני מאד מקווה שאין בכוונתך לשרוף את עצמך, את המפלגה ואת המדינה עם החלטות שיקבל ראש הממשלה, ואתה עם איילון תהיו היחידים שייתנו את הדין עליהן.
ואתם, אתם לא כמו עמיר פרץ; לכם לא יעמוד התירוץ של חוסר ניסיון.
אהוד ברק, עמי איילון, לך לךָ מן הממשלה הזוָ וַאֲבָרֶכְךָ, וַאֲגַדְּלָה שְׁמֶךָ; וֶהְיֵה, בְּרָכָה.

תאריך:  10/06/2008   |   עודכן:  10/06/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מנהיגים עם לכלוך על הידיים
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
ריח הנפט עולה באפי ל"ת
א מ רול  |  10/06/08 22:09
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רות פורסטר
הרהורים נוגים על הצפור הלאומית
ד"ר צ'לו רוזנברג
למרות הכול ואף על-פי כן, מן האוב ומן התחתית עוד יתרומם העם ויקיא את אלה שהוליכו אותן בכחש. למרות שיש המלעיזים על הדמוקרטיה הישראלית, היא תנצח לבסוף כי המים הגיעו עד נפש
ד"ר דניאל שינהר
רוב דלקות העיניים הזיהומיות, מדבקות מאוד ועוברות מאחד לשני במגע ישיר, פיזור טיפתי ולכן יש לשמור על הגיינת ידיים טובה, להימנע ממגע ידיים בעין הבריאה, להימנע ממגבות משותפות ושימוש בכריות משותפות וכן הימנעות משחייה בבריכה/ים
עו"ד אברהם פכטר
האם יש מקרים של אזרחים חפים שמורשעים כתוצאה משקרים של עדי מדינה, מדובבים וחקירה חובבנית, רשלנות - לצערי כן. האם יש זיכויים של חשודים כתוצאה מחקירות רשלניות, חסרות דמיון, חפיפיות וחיפוש המטבע מתחת לפנס - בוודאי שכן
יוסף דוריאל
צלמי הטלוויזיה של "פאליווד" מחכים בקוצר רוח להזדמנות להפיץ לכל שונאי ישראל צילומים טריים של "מעשי זוועה" ישראלים נגד ילדי פלשתין. כשמולם עומד אותו שר ביטחון שכשל בעלילת הדם של מוחמד א-דורה - הצלחתם מובטחת מראש
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il