X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות

קיידנס (Cadence), מובילה עולמית בתחום התכנון האלקטרוני, הודיעה כי פוג'יטסו סמיקונדקטור אימצה את מערכת תכנון השבבים המעודכנת של קיידנס בתשעת מרכזי התכנון של פוג'יטסו ברחבי העולם. פוג'יטסו סמיקונדקטור בחרה את המערכת של קיידנס בגלל יתרונות הזמן, הדיוק והעלות שהיא מציעה בפיתוח של שבבי המיקרו-בקרים שלה המצריכים אינטגרציה רחבת היקף, או LSI.
"אנחנו ממשיכים להרחיב את השימוש שלנו במערכת תכנון השבבים של קיידנס בפוג'יטסו סמיקונדקטור מסיבה אחת מרכזית וברורה– היא עוזרת לנו לבנות שבבים טובים יותר, מהר יותר", אומר מוטסואקי קאי, סגן נשיא החטיבה לפיתוח טכנולוגיות סביבתיות ותכנון מוצרים בפוג'יטסו סמיקונדקטור. "השיפורים החדשים בטכנולוגיה העלו את הערך שלה עבורנו, והשילוב של הטכנולוגיה והתמיכה מקיידנס הופך את מערכת תכנון השבבים הזו לגורם חשוב ומרכזי במאמצים שלנו להישאר מובילים בתחרות".
מערכת תכנון השבבים של קיידנס מאפשרת הערכת IC (מעגל משולב) מוקדמת ומדויקת, למציאת האיזון הנכון בין ממדי השבב, צריכת ההספק, העלות וזמן היציאה לשוק. תכונות שנוספו לאחרונה כוללות תכנון I/O אינטראקטיבי מתקדם וקישורים לפתרונות תכנון מארז ולוח, המאפשרות הערכה מוקדמת ומדויקת יותר של ממדי השבב וצריכת ההספק. הטכנולוגיה של קיידנס מספקת סביבה מאוחדת לתכנון שבבים המאפשרת שיתוף יעיל במידע בין כל צוותי התכנון הפזורים בעולם.
מינוף של מודלים מדויקים של סמיקונדקטורס IP ותהליכי ייצור, מאפשר למערכת לספק סביבת עבודה גראפית לשערך טכנולוגיות, תמחור וגודל צ'יפים בצורה הניתנת לשיתוף ע"י קבוצות פיתוח רבות.
עם העזרה של מהנדסי Cadence, קבוצת הפיתוח ב-Fujitsu Semiconductor, יכולים להפוך את המירב בתיכנוני מערכת מוקדמים ולמנף טכנולוגיות המיוחדות להם ובכך להפוך את המירה האפשרי בתכנון הרכיבים.
"מערכת תכנון השבבים של קיידנס מציעה סביבה ייחודית וקלה לשימוש שעוזרת ללקוחות להשיג את סוג המידע הנחוץ להם כדי ליישם החלטות תכנון קריטיות בשלב מוקדם בתהליך הפיתוח", אומר פאנקג' מאיור, סמנכ"ל שיווק בקיידנס. "פרישה של המערכת בכל רשת מרכזי התכנון שלה מאפשרת לפוג'יטסו סמיקונדקטור להבטיח שצוותי התכנון שלה יעבדו ביחד ביעילות כדי לקבל את ההחלטות הנכונות ביותר שיקדמו פיתוח של התקני LSI איכותיים ורווחיים".
Cadence Design Systems (קיידנס)
קיידנס דיזיין סיסטמס היא חברת תוכנה ציבורית בינלאומית, מובילה עולמית בפיתוח כלי תוכנה, מתודולוגיות ושירותים, המאפשרים את תכנונם של שבבים ורכיבי חומרה מתקדמים. פתרונות התכנון והאימות של קיידנס מאפשרים ללקוחותיה לפתח את דור העתיד של התקני המוליכים למחצה עבור מוצרי האלקטרוניקה הצרכנית, ציוד תקשורת ומחשבים.
קיידנס, פועלת ומובילה בתעשיית ה-EDA (Electronic Design Automation) למיכון התכנון האלקטרוני של מערכות אלקטרוניות מורכבות, משנת 1987.
הכנסות החברה בשנת 2011 הסתכמו ב-1.15 מיליארד דולר.
קיידנס דיזיין סיסטמס ישראל הוקמה בשנת 1989 כגוף מכירות, שיווק ותמיכה הממוקם בא.ת. הרצליה פיתוח. בשנת 2005 רכשה קיידנס את חברת וריסיטי הישראלית, אשר צורפה לקיידנס כמרכז הפיתוח שלה הממוקם בפארק אפק, ראש העין.

תאריך:  13/06/2012   |   עודכן:  18/06/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
קיידנס: Fujitsu Semiconductor מאמצת מערכת תכנון שבבים
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
נטע להב
חברת QlikView ישראל תציג את חזון ה- Business Discovery בעידן הרשתות החברתיות ושיתוף המידע
אבי יוספי
לילה בן הרוש
פתיחת שגרירות באדולינה באשראם במדבר 21-23.6.12
יוסף ארנפלד
ארבע שנים אחרי האלבום אשירה, יצחק רווה משיק אלבום חדש, משודרג ובוגר הרבה יותר. כנפיך– נקרא האלבום שמכיל שירים ממגוון סגנונות, בהפקתו המוסיקלית של עמית גולן
גילי עבודי
בפארק הדיג מעיין צבי מכריזים על פתיחת עונת הקמפינג
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il