X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
יקב דלתון ישיק מגוון יינות אדומים בסימן "הכל אודות שיראז", יינות מבוססי שיראז על כל מגוון הטעמים הנפלא של הזן יום שישי ה-15/6/12 בין השעות 10:00-15:00
▪  ▪  ▪

יקב דלתון מזמין את אוהבי היין ומטיילי היקבים לביקור ביקב לרגל השקת היינות האדומים החדשים. המבקרים יוכלו לטעום מהיינות החדשים של היקב:יובלים שיראז 2011, שיראז דלתון 2010, עלמה SMV שיראז-מורבדר-ויונייה 2010 ושיראז רזרב 2009 שיושקו בסימן "הכל אודות שיראז":
יובלים שיראז 2011- מדברי ייננית היקב נעמה סורקין: "יובלים שיראז מתאים לצעירים ולצעירים ברוחם, יין פירותי, טעים ופשוט שנועד בעיקר ללוות את רגעי היום יום, שהרי בסופו של דבר החיים מורכבים מאינספור רגעים קטנים שיש לחגוג אותם".. מסדרת עלמהSMV-שיראז מורברדר וויונייה שיושק בפעם השנייה, מדברי נעמה סורקין:" שילוב ייחודי של ה"אלגנס" הצרפתי והחספוס הישראלי. ממסך ייחודי של שלושה זנים שללא כל ספק נועדו זה לזה. זוהי מהדורה שנייה ומתוחכמת ליין שקיבל שבחים רבים עם צאתו בשנה הקודמת. "יין יפה", "כיפי, זמין ומזמין", "מתובל מאוד ונעים" הם רק חלק מהשבחים שקיבל".
שיראז דלתון 2010, מדברי נעמה סורקין: "תמורה פנטסטית למחיר. הרבה מאוד יין במחיר נפלא. מייצג היטב את זן המרגש הזה שהגיע לארץ לפני שנים לא רבות והיום הוא כבר ישראלי לכל דבר. משגשג בשמש הישראלית כאחרון הצברים ונותן יינות נפלאים, ספוגי שמש ומלאי שמחת חיים. יין כמו שיין צריך להיות".
טעימה נוספת ומיוחדת תיערך ליין שיראז רזרב 2009 שזכה במדליית זהב בתחרות היין היוקרתית, הוותיקה והנחשבת בעולם Challenge International Du Vin 2012 שנערכה בבורדו שבצרפת. מדברי נעמה סורקין: "זהו האח הבוגר בחבורה. מורכב ואפילו מרתק. מייצג את הפנים הרציניות של הזן ואת יכולתו להפיק יינות בעלי עושר, ריכוז ומרקם שאין שני להם. זוהי הזדמנות לטעום את אחד היינות המיוחדים שיצאו את היקב בשנים האחרונות ולהכיר "מדליסט" מקרוב".
תינתן גם טעימה של יובלים קברנה סובניון 2011, שיושק בפעם השנייה.
בחצר היקב יעמוד לרשות אוהבי היין והמבקרים בר אסדו (כשר), דוכן לממכר פירות העונה מחקלאי האזור מטעם "פירות הגליל", דוכן לממכר סורבטים, קפה, קרפ צרפתי וופל בלגי מאת ג'לטו ושאר טעימות מיצרני האזור.
את ההשקה ילווה הרכב מוזיקלי נפלא.
יקב "דלתון" נוסד ב-1995, כיקב בבעלות משפחתית מראשוני היקבים אשר קמו באזור מרום הגליל הידוע בנופו הציורי ובאדמתו הפורייה. טרואר ובית הגידול המקומי מספק את המיקום הטוב ביותר בישראל לגידול גפנים. יקב דלתון מייצר כמיליון בקבוקי יין בשנה עם מגוון היינות כולל את הזנים הקלאסיים כמו: קברנה, מרלו, שיראז, שרדונה, ויונייה וסוביניון בלאן, כמו-כן מתפתח היקב כל העת עם זנים נוספים כגון זינפנדל, ויונייה, פטיט סירה, מורבדר, גרנאש ועוד.
סדרות היקב הן - סדרת כנען, סדרת דלתון D, סדרת עלמה וסדרת הרזרב. כמו-כן, היקב מייצר גם יינות עונתיים ויינות מיוחדים: מירון סינגל ויניארד, פטיט סירה, זינפנדל, מוסקאטו בלנדים ועוד.
אתר יקב-www.dalton-winery.com
דף הפייסבוק- [קישור]
יקב דלתון- 04-6987683

תאריך:  15/06/2012   |   עודכן:  15/06/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
חגיגה של יינות שיראז ביקב "דלתון"
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
קרן יפה - גדיש
משרד התחבורה הודיע בוועדה לפניות הציבור כי בתוך כחצי שנה צפויות כ-50 עמדות ממוחשבות בפריסה ארצית שינגישו את המידע על כלי רכב משומשים לציבור
דנה קריב
מקימה 10 תחנות תדלוק הכוללים מתחמים מסחריים בהשקעה של כ-40 מיליון שקל    בנוסף נמצאת החברה בשלבים מתקדמים של פתיחת עמדות בטר פלייס בכ-10 מתחמים
יח"צ אלווריון
אלווריון קיבלה הזמנה חוזרת באורוגוואי לשדרוג רשת ה-4G    חזי לפיד, מנכ"ל אלווריון: "ארגונים בעלי דרישות לשירות תקשורת אמין ויציב בפס רחב, אינטרנט ותקשורת נתונים מאובטחים ונגישות ברמה גבוהה, מהווים מנועים טבעיים לאימוץ הגובר של פתרונות ה-4Motion וה-WALKair שלנו"
הילה עובדיה-אקרמן
Lenovo משלבת את פתרון רד בנד לעידכוני תוכנה דרך האוויר בטאבלטים מסדרת LePad
יעל סער טייב
בית המרקחת לחיות המקוון הגדול בארה"ב שיפר את ביצועי בסיס הנתונים והיישומים ב-400% באמצעות טכנולוגיה של קמינריו הישראלית    טכנולוגית Kaminario K2 מונעת צווארי בקבוק בפעולות הקלט/פלט בבסיס הנתונים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il