X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
הסטודנט איתמר צברי מהמכללה האקדמית להנדסה ירושלים זכה במקום הראשון בתחרות סטרטאפ וויקנד ליזמות עם אפליקציית Sue Them
▪  ▪  ▪

איתמר צברי (32), סטודנט שנה ב' להנדסת תעשיה וניהול במכללה האקדמית להנדסה ירושלים וחבר במועדון היזמות של המכללה ( iJCE), זכה במקום הראשון בתחרות סטארט-אפ וויקנד עם מיזם בשם Sue Them"". מדובר באפליקציה מבוססת ווב ומובייל המקשרת בין לקוחות פוטנציאלים לעורכי הדין המתאימים להם.
צברי זכה בתחרות ויקבל ליווי מקצועי בהקמת המיזם, אף על-פי שהרעיון שלו לא נבחר בתחילה להיות בין עשרת הרעיונות שיבוצעו במהלך סוף השבוע. הוא מספר: "החלק המעניין הוא שאמנם קיבלתי תגובות מאוד חיוביות על הרעיון שלי, אבל לא הצלחתי להיכנס לעשירייה שרעיונותיה יבוצעו. מכר שלי שהשתתף כבר במספר אירועים כאלה, ייעץ לי לארגן בכל זאת קבוצה ולהתקדם איתה הלאה. הצלחתי לגייס 6 אנשים שיעבדו איתי, כבר הייתה לי תוכנית עסקית שעבדתי עליה מאוד קשה מבעוד מועד, ובמהלך האירוע ערכנו עוד מחקר מקיף. לאנשים שם היו רעיונות מעולים, כך שלמרות שהאמנתי ברעיון שלי, קצת הופתעתי מהזכייה.
"המיזם שלנו הוא אפליקציה מבוססת ווב ומובייל המקשרת בין לקוחות לעורכי הדין המתאימים להם ומאפשרת הגשת תביעה בלחיצת כפתור. מטרת המיזם היא לעזור לאנשים לעשות את הצדק הקטן והאישי שלהם- פעמים רבות אנחנו נפגעים בתחומים שונים ולא יכולים להשיב אש כי זה נראה לנו תהליך מאוד מורכב, וגם כי עקב המצב הכלכלי במשק אנחנו עובדים כל כך קשה, שאנחנו לא יכולים לעצור לרגע ולטפל בתביעות האלו. המיזם הזה זה פותר הרבה בעיות- גם של האנשים "הקטנים" וגם של עורכי הדין שנמצאים במצוקה עקב מחסור בלקוחות".
מנהלת ארגון בוגרים במכללה האקדמית להנדסה ירושלים, חגית פרימן, מספרת על שיתוף הפעולה ותמיכת המכללה באירוע סטארט-אפ וויקנד: "חשוב לנו לקחת חלק פעיל ולשתף פעולה עם כל הגורמים שמקדמים יזמות בירושלים, ומדובר באירוע שיכול להקפיץ קדימה את המשתתפים בו. ראינו באירוע פלטפורמה מאוד מתאימה לקידום יזמות, שכן שזה אירוע מאוד מושקע ומרשים עם התייחסות פרקטית לפיתוח מיזמים, הזדמנות מעולה לנטוורקינג, וכמובן דגש על ירושלים, שהרי לא כל יום יש אירוע סטארט-אפ בסדר גודל כזה בירושלים."
אירוע "סטארטאפ וויקאנד" העולמי התקיים לראשונה בירושלים בשבוע שעבר. באירוע לקחו חלק 150 משתתפים מרקעים שונים של קהילת הסטארט-אפ והיזמות. במהלך יומו הראשון של האירוע הועלו 60 רעיונות שונים למיזמים. לכל אחד ניתנו 90 שניות לשכנע את המשתתפים ברעיון שלו, ולבסוף התקיימה הצבעה בה נבחרו 10 הרעיונות המובילים, סביבם התחלקו המשתתפים לקבוצות של 4-12 אנשים. לרשות הקבוצות עמדו 52 שעות לפיתוח מוצר- משלב הרעיון, דרך בניית הקונספט ועד להצגתו בפני שאר המשתתפים. לאורך כל סוף השבוע מנטורים מרקעים שונים עזרו לקבוצות בתהליך העבודה. ביום האחרון הוצגו המיזמים הטכנולוגיים תוצרי העבודה של הקבוצות בפני משקיעים. במקום השני זכו 2 מיזמים: אפליקציה המאפשרת להעריך עלות של נסיעת מונית ופלטפורמה המאפשרת לשתף את תהליך הקניה באינטרנט עם חברים ומשתמשים אחרים.
סטארטאפ וויקאנד נוסד ביוני 2007 ונערך במעל 170 ערים שונות בעולם, ביניהן תל אביב וחיפה. מעל 15,000 יזמים לקחו חלק באירועים ומעל 500 חברות הוקמו ברחבי העולם מאז ייסודו.

תאריך:  16/06/2012   |   עודכן:  16/06/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אפליקציה חדשה בתחום המשפט
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
מעולה
משכית  |  17/06/12 16:20
2
מעולה
משכית  |  17/06/12 16:20
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
לאה ליברמן בנדר
יריד תעסוקה וירטואלי– יום שני ה-18.06.12 בין השעות
13:00-16:00
תומר כהן
הזמר והיוצר ירון בן עמי משחרר את הסינגל השני מתוך אלבום הבכורה– "עוד היום"
עדי אדרי
4! מכל 10 תינוקות עד גיל שנה אינם מקבלים ברזל על-פי המלצות משרד הבריאות!
ירון לוקר
הילה עובדיה-אקרמן
נציגי האוניברסיטאות המדורגות ברשימת 50 המוסדות המובילים בארה"ב ללימודי MBA יגיעו לראשונה לישראל לכנס MBA על-מנת לגייס סטודנטים ישראלים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il