X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
רון יריב [יחצ]

הרוח החיה של Meat n’ Sweets הוא השף יריב רון שהגיע מברזיל והביא איתו משם את הסגנון המקומי. מדובר בסגנון ארוחה ברזילאי הנקרא RODIZIO - זוהי מסורת עתיקה של אירוח המעודדת את הסועדים לבלות שעות ארוכות סביב שולחן האוכל. דרך ההגשה המיוחדת יוצרת אווירה שונה, לא פורמאלית. מגוון רב של בשרים נצלה באיטיות על גבי גריל מיוחד. הצלייה המיוחדת שומרת על הטעמים והמיצים הטבעיים של הבשר. הבשרים נחתכים ומוגשים על פלטות עץ המסתובבות בין הסועדים. ככל שהארוחה מתקדמת איכות הבשר משתבחת ונוספים לה סלטים מיוחדים ומעניינים המלווים בלחמים טריים. האווירה הרגועה והנינוחה מעודדת את הפה לא רק ללעוס אלא לגלגל את הלשון בשיחות ערות הנמשכות לעיתים עמוק אל תוך הלילה. אי שם בסיום הארוחה מוגשים לסועדים קינוחים ברזילאים חושניים. ארוחת RODIZIO היא לא הברביקיו שהכרתם עד כה, זהו שילוב משכר של פשטות, איכות ומקצוענות.
השף רון יריב הביא כאמור את ה- RODIZIO כל הדרך מברזיל בה גדל. רון תמיד נמשך לעולם הקולינרי. כבר בבית הספר היסודי טרח במשך שלושה חודשים על פרויקט אישי סודי שבסיכומו מהל את כל מי השתייה של בית הספר במיץ פטל. רון אומנם היה ילד פרוע שנדד בין בתי ספר בריו; אך בארוחות של סוף השבוע לרון היה מקום קבוע - כבר בגיל ארבע עשרה היה רון האחראי על המזון. הקונה, הבוחר ומי שתמיד עושה על האש; כי בברזיל, מספר רון, בכל סוף שבוע עושים על האש, בבריכה, במועדון, בדירת גג או על החוף.
החוף והים הם עוד אהבה גדולה של רון. כמו כל בחור ברזילאי שמכבד את עצמו גם רון דילג לפעמים על בית הספר לטובת כמה שעות של גלישה בים. לפעמים היה נוסע לחופים פראיים מחוץ לריו כדי לגלוש. בגיל 19 החליט להרחיק עוד יותר ולבדוק את הגלים בחופי אוסטרליה המושכים אליהם גולשים מכל רחבי העולם.
באוסטרליה פגש, לגמרי במקרה, את אחד השפים הטובים ביותר בשוויץ, הכימיה הייתה מיידית. השניים שכרו ואן יחד ופצחו בטיול בחוף המזרחי של אוסטרליה. "האוכל, מספר רון, הפך לחלק המרכזי של הטיול. שם למעשה התחלתי להפוך את הבישול למקצוע. בישלנו בשטח. התחברנו לבעלי מסעדות והוזמנו כשפים אורחים לבשל להם ארוחות."
לאחר שהפגין את כישוריו הקולינריים בלא מעט מסעדות בשני צדיו של הגלובוס החליט רון להגיע לארץ. מאז שהגיע הספיק כבר לעשות רישיון סקיפר והוא יוצא להפלגות כאיש צוות ושף. עד כה הפליג לקפריסין, טורקיה ויוון אך הוא מתכנן בעתיד להגיע לקריביים וכמובן לברזיל. במקביל להקמת Meat n’ Sweets החל רון ללמוד ביולוגיה ימית או יותר נכון אוקיאנוגרפיה – מדעי הים והאוקיאנוס. היום ממשיך רון את לימודיו לתואר שני במדעי האוקיאנוגרפיה באוניברסיטת חיפה. לימודיו מתמקדים בשינויי החוף ובדרכים להגן עליו. לצורך זה הוא יוצא מדי פעם להפלגות מחקר אך את רוב המחקר הימי הוא עושה בחופי הארץ.
כשהגיע לארץ ערך רון לא מעט מחקרים ומסעות קולינריים לחבריו עד שאלו, שטעמו שוב ושוב מהמעדנים מעשה ידיו, הפעילו עליו לחץ רב – תעשה עם הכישרון הזה משהו, הם אמרו. השף נכנע ופתח את Meat n’ Sweets. רון כאמור התחיל את העסק עם פיאט 127 וגריל אחד. היום Meat n’ Sweets עושים ארוחות גם לשש מאות איש. בין לקוחותיהם אפשר למצוא את החברות המובילות בארץ ביניהן אינטל, קשת ועוד. היכולות המיוחדות של השף רון יריב והשילוב הבינלאומי של ידע וטעמים יוצר ארוחות שהן חוויה אינטימית וקולינרית הפועלת על כל החושים.

תאריך:  26/06/2012   |   עודכן:  01/07/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אינטר לאב
קומפיוג'ן תשתמש בטכנולוגיות גילוי חישוביות וקרן הון הסיכון של מרק סרונו תספק את המימון הראשוני    עה ג'נומיקס היא החברה הראשונה שממומנת במסגרת תוכנית חממת הביומד הישראלית של מרק סרונו
אריאל איתן
אירועים שיתקיימו במהלך חודשים יולי ואוגוסט    מופעי שירה בציבור עם מיטב האומנים    הרקדות לקהל הרחב    תצוגה של תערוכת מוזה    חווית בילוי וקניות למרגלות חומות העיר העתיקה    הכניסה חופשית!
זרביב גל
למעלה מ-300 איש בהם אישי ציבור, בכירים ברשות התעופה האזרחית, "אל על" ובתעשיה, אמנים, ציירים ורבים אחרים ביקרו ביום שישי האחרון בפתיחת תערוכתו של טייס הקרב יצחק ניר: "תמונות בנתיב"
יחסי ציבור יפעת
CRContech השלימה פרויקט מחלבות טרה ב 12.5 מיליון שקל
מרקוביץ אדל
ארץ פלאות חומרית, אקזוטית ויצרית ממתינה למבקרים במוזיאון אילנה גור ביפו העתיקה, המציג לראווה אוסף של 500 יצירות אמנות בינלאומיות, ישראליות, אפריקניות ועוד לצד עבודותיה של גור, אמנית רב תחומית מרתקת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il