X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות

קיידנס (Cadence), מובילה עולמית בתחום התכנון האלקטרוני, הודיעה כי TSMC אישרה את מערכת האימות הפיסי Cadence PVS עבור חתימה סופית לייצור תכנוני 28 ננומטר והשלימה את השלב הראשון באישור עבור תהליך ה-20 ננומטר של TSMC.
המתכננים יכולים לבקש קובץ טכנולוגיית PVS ב-20 ננומטר ישירות מ-TSMC לצורך בדיקת תכנון מוקדמת, וכן לגשת לאתר של TSMC כדי להוריד קבצי טכנולוגיית 28 ננומטר לצורך חתימה סופית לתכנון (signoff).
Cadence PVS תומכת בטכנולוגיית 20 ננומטר בה נעשה שימוש בטכנולוגיה חדשנית של יצירת תבניות (patterns). מנוע ה-PVS הייעודי משפר את הדיוק באיתור לולאת צבע, מצמצם את שגיאות השווא ומספק דיווח שגיאות אינטואיטיבי. בנוסף, הטכנולוגיה של קיידנס מבטיחה היתכנות של פירוק מסיכה.
PVS משתלבת עם פלטפורמות Virtuoso custom ו-Encounter Digital Implementation של קיידנס כדי לעזור למתכננים לאתר ולתקן שגיאות בשלבים מוקדמים ביישום. האינגטרציה עם Virtuoso כוללת אימות DRC (בדיקת כללי תכנון) בזמן אמת בתוך התכנון, איתור לולאת צבע DPT ב-20 ננומטר בזמן אמת, וכן תיקון ואימות DRC אינקרמנטלי.
"העבודה שלנו עם TSMC עוזרת להבטיח שצוותי התכנון יהנו מטכנולוגיות מתקדמות וזמינות בתחומי החתימה הסופית והיישום עבור ייצור ותכנון של מערכות על-גבי שבב (SoC)", אומר צ'י-פינג הסו, סגן נשיא בכיר למו"פ בקבוצת המימוש בסיליקון. "האישור של TSMC ל-PVS של קיידנס ב-28 ננומטר והאישור המוקדם של ה-20 ננומטר משקפים את המחויבות ההדדית לספק יכולות אימות ממוזגות עבור ה-SoCs המורכבים באותות מעורבים הקיימים כיום בשוק".
Cadence Design Systems (קיידנס)
קיידנס דיזיין סיסטמס היא חברת תוכנה ציבורית בינלאומית, מובילה עולמית בפיתוח כלי תוכנה, מתודולוגיות ושירותים, המאפשרים את תכנונם של שבבים ורכיבי חומרה מתקדמים. פתרונות התכנון והאימות של קיידנס מאפשרים ללקוחותיה לפתח את דור העתיד של התקני המוליכים למחצה עבור מוצרי האלקטרוניקה הצרכנית, ציוד תקשורת ומחשבים.
קיידנס פועלת ומובילה בתעשיית ה-EDA (Electronic Design Automation) למיכון התכנון האלקטרוני של מערכות אלקטרוניות מורכבות משנת 1987.
הכנסות החברה בשנת 2011 הסתכמו ב-1.15 מיליארד דולר.
קיידנס דיזיין סיסטמס ישראל הוקמה בשנת 1989 כגוף מכירות, שיווק ותמיכה הממוקם בא.ת. הרצליה פיתוח. בשנת 2005 רכשה קיידנס את חברת וריסיטי הישראלית, אשר צורפה לקיידנס כמרכז הפיתוח שלה הממוקם בפארק אפק, ראש העין.

תאריך:  26/06/2012   |   עודכן:  01/07/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
לירז מנדל
אינטר לאב
קומפיוג'ן תשתמש בטכנולוגיות גילוי חישוביות וקרן הון הסיכון של מרק סרונו תספק את המימון הראשוני    עה ג'נומיקס היא החברה הראשונה שממומנת במסגרת תוכנית חממת הביומד הישראלית של מרק סרונו
אריאל איתן
אירועים שיתקיימו במהלך חודשים יולי ואוגוסט    מופעי שירה בציבור עם מיטב האומנים    הרקדות לקהל הרחב    תצוגה של תערוכת מוזה    חווית בילוי וקניות למרגלות חומות העיר העתיקה    הכניסה חופשית!
זרביב גל
למעלה מ-300 איש בהם אישי ציבור, בכירים ברשות התעופה האזרחית, "אל על" ובתעשיה, אמנים, ציירים ורבים אחרים ביקרו ביום שישי האחרון בפתיחת תערוכתו של טייס הקרב יצחק ניר: "תמונות בנתיב"
יחסי ציבור יפעת
CRContech השלימה פרויקט מחלבות טרה ב 12.5 מיליון שקל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il