X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
יש להוקיע את אלה, שבמטרה להגן על גולדבלט, אינם בוחלים בדרך של הכפשת הקורבנות והצגתן באור שלילי
▪  ▪  ▪
גולדבלט. אכן אנס

יש להצטער על כך שנותרו עדיין כאלה, בעיקר מתחום הבידור, שמתעקשים להמשיך ולגבות ולרכך את מעשיו של חנן גולדבלט - למרות שהורשע בסידרה של מעשי אונס ומעשים מגונים שביצע בקורבנותיו.
במיוחד יש להוקיע את אלה, שבמטרה להגן על גולדבלט, אינם בוחלים בדרך של הכפשת הקורבנות והצגתן באור שלילי.
לטובת הקוראים מובאים כאן ציטוטים מתוך עדויותיהן של שתיים מקורבנותיו של גולדבלט כפי שהובאו על-ידי בית המשפט בהכרעת הדין:
המתלוננת ק.צ.:"... כל הזמן הוא רק דיבר לי בתוך האוזן ואמר שאין לי מה לדאוג, ששום דבר לא אמיתי והכל יהיה בסדר ושהוא לא מתכוון לחדור ולא מתכוון להיכנס ולא מתכוון לשכב איתי. והאמנתי לו..אמרתי וואי אני כל כך רוצה להיות שחקנית, .. אם זה מה שדרוש ממני לעבוד על הסצינה אני אעשה את זה. אז הוא הוריד לי את הבגדים ונשארתי עם תחתונים ואז הוא התחיל להשתפשף עלי ממש ושם את איבר המין שלו בין החזה שלי וכבר הרגשתי לא נעים ואמרתי לו שאני רוצה שהוא יפסיק כי כולי, כולי עצורה. הוא אמר לי שאני עדיין לא משוחררת מספיק והוא אמר לי כל הזמן: זה לסרט, זה לסצינה, אל תדאגי, הכל בסדר. זה לסצינה. זה לסרט. וכבר לא יכולתי יותר. כאילו אמרתי לו: די. כאילו אני לא רוצה. והוא הוריד לי את התחתונים והוא התחיל לסובב אותי ואז הוא כבר הפך להיות בן-אדם אחר. זאת אומרת, נהיה לו פרצוף של בן-אדם שלא הכרתי בכלל והוא הפך להיות אלים, לא אלים, תוקפני כזה, תפס אותי חזק והוא לא שמע ולא ראה ולא היה אכפת לו מכלום. ואני אומרת לו: די. כאילו, לא. והוא תופס אותי בידיים והוא מסובב אותי והוא הפך אותי והוא הפך אותי לתנוחת "דוגי סטייל" ואחר כך הוא החזיר אותי חזרה ואני אמרתי לו: שאני ממש לא מרגישה בנוח, שאני ממש רוצה שהוא יפסיק, כי לא נוח לי וזה כבר מעבר לכל מה שקורה. כאילו, זה לא אמור להיות בכלל. הוא הבטיח לי שזה לא יהיה אמיתי וכבר כאילו הגעתי למצב ששכבתי כאילו במיטה והוא כאילו בפנים כאילו ואמרתי לו שאני לא רוצה ושראיתי כאילו שאין מצב, לא משנה כמה אני מדברת, כמה אני בוכה והוא לא מפסיק.
הוא באמת הפך, היה לו כאילו פרצוף תוקפני כזה. בן-אדם אחר לגמרי, וזהו ואז כבר שכבתי ואמרתי כאילו הסתכלתי ואמרתי רק שייגמר. כאילו כבר קלטתי מה הולך לקרות, כבר קלטתי כאילו כמה מושפלת הייתי לכל הדרך ואיך נפלתי לזה בכלל וידעתי פתאום הכל, הכל קלטתי כמה שיצאתי מטומטמת בכלל שהאמנתי לו בכלל ושכל זה בכלל לא אמיתי...".
".. הדבר היחיד שאמרתי לו זה שלא יגמור בפנים כי אני בלי גלולות, שלא יגמור בפנים, זה הדבר היחיד שאמרתי לו. ...הוא סיים על הבטן..."
עד כאן ציטוט מעדותה של המתלוננת ק.צ..
והנה קביעת בית המשפט באשר לעדות הזו:
"אני מאמינה לטענת המתלוננת לפיה הנאשם כל הזמן הבטיח לה "שהוא לא יחדור אליה", אך הוא נסחף ועשה כך. עדותה בעניין זה הייתה אמינה לחלוטין ועדיפה על פני עדותו המכחישה, המתחמקת והמתחסדת של הנאשם.
מצבה הנפשי של המתלוננת לאחר האירועים כפי שהעידו כל העדים כמפורט לעיל, משמש חיזוק של ממש לטענתה כי היא נאנסה על-ידי הנאשם. זאת ועוד, המעשים הדומים של הנאשם שנלמדים משאר האישומים, לרבות עדויותיהן של המתלוננות שהמעשים שנעשו בהן התיישנו - מחזקות את גירסתה של המתלוננת אל מול גירסתו של הנאשם".
המתלוננת ע.ז.:
מובא כאן ציטוט מהכרעת הדין משולב בעדות של המתלוננת ע.ז. על מעשה אונס אחר שביצע גולדבלט (בשל האונס הזה לא הוגש נגדו כתב אישום מפאת התיישנות, אך המתלוננת העידה בבית המשפט כדי להוכיח את דפוס השיטה של הנאשם):
"כשהייתה כבת 21, השתתפה יחד עם הנאשם בסרט פרסומת, שם פגשה את הנאשם שהציע לה להשתתף בסרט. הם נפגשו בבית קפה בת"א, הוא נתן לה את הטקסט שעליה ללמוד, והם קבעו פגישה נוספת, אז הוא אסף אותה ברכבו לדירה בת"א. כשהגיעו לדירה היא שיננה מספר פעמים את הטקסט, הוא צילם אותה במצלמה שעמדה בחדר ואמר לה, לטענתה, להיכנס למיטה עם בגדים ושצריך "לעבוד על הקטע במיטה וכאילו לשכב".
וכאן העדות של המתלוננת:
"הקטע של הלשכב במיטה... ארך משהו כמו 6-5 שניות עד שהחלה התלהמות מטורפת שאני פשוט לא הצלחתי להדוף אותו וביקשתי די די... הוא התחיל להתפתל בצורה מטורפת, התחיל להפשיט אותי... היה לי פחד שממש שיתק אותי... אמרתי שאני מבקשת די די... הייתה שם חדירה ואני ביקשתי מספר פעמים די ודי ודי, אני הייתי כמו בובה... הוא פשוט נכנס, הוא גמר בפנים".
עד כאן הציטוט מעדותה של ע.ז.
והנה קביעת בית המשפט באשר לעדות הזו:
"עדותה של ע.ז, שנמסרה כ-16 שנה לאחר האירועים נשוא תלונתה, עדיפה על פני עדותו של הנאשם. תחילה טען הנאשם כי אינו זוכר אותה, לאחר מכן אמר שמדובר היה ב"סטוץ", בהמשך הכחיש שהשתתף עמה בסרט פרסומת מאחר ולא השתתף באותה תקופה בסרטי פרסומת, אולם לאחר שהוצג לו הסרט, אישר שהשתתף בו, אך טען שלא ע.ז שיחקה לצדו, דבר שאינו מוטל בספק מאחר ששמה מופיע בשמות המשתתפים. גם טענתו שלא מדובר בסרט פרסומת, אלא בסרט הדרכה, היא הסבר שאינו מהימן בעיניי. סביר בעיניי שע.ז לא זכרה את פרטי האירוע, לאור הזמן הרב שחלף, אך התמונה הכללית שמסרה הייתה אמינה ואני מאמינה שלא מדובר, כפי שטוען הנאשם, במי שרצתה לנקום בו".
עד כאן הציטוטים.
באשר לעדות של המתלוננת השנייה ראוי לשים לב לכך, שכל העניין החל בכלל כסרט פירסומת - שום דבר שקשור לסרט סקס ולמיטה - אך גולדבלט, בעורמה, הסביר לה שצריך להיכנס למיטה עם בגדים ושצריך "לעבוד על הקטע במיטה וכאילו לשכב".
דומה שהדברים בכללותם מדברים בעד עצמם.

תאריך:  07/07/2008   |   עודכן:  07/07/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
חנן גולדבלט האנס הערום
תגובות  [ 6 ] מוצגות  [ 6 ]  כתוב תגובה 
1
מזעזע. תתבייש לך שייקה לוי וכל
3 חביבה  |  7/07/08 13:42
2
האם קצב יחמוק מעונש? ל"ת
יופיטר  |  7/07/08 18:27
3
לקרוא ולא להאמין! ולא להאמין..
מדהים מדהים  |  9/07/08 08:14
4
כ(ק)שה וכשירד הנושא ומכותרת:
עוד סתם אזרח  |  9/07/08 18:18
5
קשה ומצפונית הרבה ויותר:
עוד סתם אזרח  |  9/07/08 21:49
6
חנן
דניאל.ז.א  |  8/08/08 02:24
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עמוס שריג
ייטב לו ליועץ מזוז אם ייתן את ברכתו לבדיקת המשטרה והפרקליטות, כל בדיקה, ולו רק כדי למנוע מעשים כגון אלו בעתיד כלפי אזרחים שאינם מורמים מעם, ושבשם הצדק המעוות ניתן על נקלה לרמוס את זכויותיהם
ד"ר ניצן יניב
תופעות שחיתות אישיות בודדות קיימות בפוליטיקה הישראלית מאז קום המדינה. אולם תופעות אלו היו שנים רבות נקודתיות ולא תפסו לפתע היקף שמאיים על קיום החברה
עו"ד אלי דורון, עו"ד אתי סדיס-פרל
לעתים חלים תמורות מהותיות בנסיבות חייהם של הגרושים. המצב הכלכלי נהיה קשה יותר, אחד מהילדים לפתע עבר תאונת דרכים או חלה במחלה קשה, או לחילופין משכורתו של הגרוש השתפרה פלאים. כל אלו יכולים לעלות דיון מחדש בנושא המזונות
עו"ד אלי דורון, עו"ד אתי סדיס-פרל
בכל מקרה של פירוד או גירושין עשויה להתעורר שאלת המשמורת הטבעי של הדברים. זהו מקור להתדיינויות רבות ולא בריאות – הן לבני-הזוג והן לילדים. קיומה של חזקה המציעה פתרון ידוע מראש חוסך התדיינויות מיותרות
עו"ד אלי דורון, עו"ד ירון טיקוצקי
הבהלה לזהב בקרב אנשי עסקים משכיחה מדעתם את בדיקת תוצאות המס האמורות. אל תטעו - המשמעות מההתעלמות מהיבטי המס הכרוכים בעסקה זה, הינה להחטיא את כל העסקה עצמה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il